به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

درپوش آزمایشگاهی پلاستیکی

مدل: 4 عددی
دسته بندی: سایر ظروف
شناسه محصول: 6337

78000

  • شامل روداژهای 14/23 - 19/26 - 24/29 - 29/32

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

درپوش پلاستیکی آزمایشگاهی

درپوش های پلاستیکی یکی از وسایلی است که در آزمایشگاه ها برای مسدود کردن در تجهیزات و شیشه آلات کاربرد زیادی دارد .این درپوش ها شباهت زیادی به چوب پنبه دارند اما جنس آنها پلاستیکی است . فروش این درپوش های پلاستیکی در این صفحه انجام می شود.
این محصول به صورت یک سری 10 تایی به فروش می رسد . روی هرکدام از سری ها یک شماره وجود دارد که ابعاد هرکدام را نشان می دهد.

معرفی درپوش آزمایشگاهی 

درپوش آزمایشگاهی یک نوع درب مخروطی شکل کوچک است که برای مهر و موم کردن دهانه ی لوله های آزمایش ، بالن ها و دیگر شیشه آلات آزمایشگاهی استفاده می شود . درپوش های ساخته شده از چوب پنبه هم چنین برای این منظور موجود هستند . گرچه درپوش های پلاستیکی برای موارد کاربردی که نیاز به مهر و موم کردن محکم تر یا درجه ی بیشتری از مقاومت شیمیایی است ترجیح داده می شوند .

موارد استفاده از درپوش های پلاستیکی

هدف اولیه یک درپوش پلاستیکی جلوگیری از خارج شدن مایع یا گاز از ظرف آن در طول یک آزمایش علمی است . درپوش های پلاستیکی می توانند هم چنین از آلودگی نمونه ها با حفاظت از محتوای شیشه آلات آزمایشگاهی از هوا ، جلوگیری کنند . مورد آخر این که ، استفاده از درپوش پلاستیکی اجازه به فرد آزمایش کننده می دهد که محلول ها را بدون ریختن آن ها مخلوط کند یا تکان دهد .

مشخصات درپوش آزمایشگاهی

درپوش پلاستیکی استاندارد از نظر شکل استوانه ای و دارای یک بخش انتهایی مخروطی شکل است . بعضی از درپوش های پلاستیکی حاوی یک یا دو سوراخ هستند تا اجازه به قرار دادن پیپت ها ، لوله ها یا تجهیزات آزمایشی نظیر دماسنج داده شود.

ابعاد در پوش های آزمایشگاهی

درپوش های پلاستیکی معمولا در راس قطری از ۰٫۵ تا ۱۶ اینچ دارند . انتهای مخروطی شکل آن ها از ۰٫۳ اینچ است تا ۳٫۵ اینچ . درپوش های کوچک تر برای لوله های آزمایش و شیشه آلات مشابه مناسب هستند ، درپوش های بزرگ تر برای بالن ها و بشر ها مناسب هستند .

ویژگی ها ی درپوش آزمایشگاهی

ویژگی های اصلی که باعث می شود پلاستیک برای استفاده به عنوان یک درپوش آزمایشگاهی مناسب باشد ارتجاعی بودن آن ، مقاومت شیمیایی و نشت ناپذیری آن است . ارتجاعی بودن آن اجازه می دهد تا یک نوع مهر و موم محکم درون شیشه آلات شکل گیرد . مقاومت شیمیایی آن باعث امن شدن استفاده از آن با بسیاری از ترکیبات خورنده و در غیر این صورت واکنشی می شود . نشت ناپذیری آن کمک به جلوگیری از فرار مایعات و گاز ها از ظرف می کند.

به طور خلاصه می توان گفت:

درپوش های آزمایشگاهی پلاستیکی در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند ، برای بستن در انواع شیشه آلات آزمایشگاهی مناسب می باشند ، دارای ابعاد و سایزهای مختلف هستند ، از خارج شدن مایع یا گاز جلوگیری می کند ، از آلوده شدن نمونه ها با حفاظت از محتوای شیشه آلات آزمایشگاهی از هوا جلوگیری می کند ، قابلیت ارتجاعی دارد ، نشت ناپذیر است . این درپوش ها دارای ابعاد مختلفی هستند که از سایز 6 میلی ‌‎متر تا 36 میلی‌ متر را پوشش می دهند . از این درپوش های پلاستیکی برای بستن سر شیشه آلات آزمایشگاهی استفاده می شود . برای جلوگیری از تبخیر مواد واکنش نیز می توان ظرف انجام واکنش را به این وسیله مسدود کرد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی