به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

جا لوله آزمایش استیل

مدل: 20
دسته بندی: رک
شناسه محصول: 6332

150000

20

150000
جزییات

33

174000
جزییات

16

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

جا لوله استیل آزمایشگاهی

رک آزمایشگاهی یا جالوله آزمایشگاهی ابزاری است که برای نگه داری وجابه جایی انواع لوله های آزمایشگاهی مانند لوله ازمایش ساده،لوله NMR،پیپت،میله های همزن و...مورد استفاده قرار می گیرد این ابزار دارای ابعاد و اندازه های متفاوت بوده واز جنس های مختلفی مانند پلاستیک ،فلز وپلی پرو پیلن ساخته می شود . به همین دلیل از تجهیزات بسیار پر کاربرد ازمایشگاهی به حساب می اید.

هنگام انجام ازمایش های مختلف در ازمایشگاه خصوصا بررسی محیط های کشت ،تعداد زیادی از لوله های ازمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند معمولا جابه جایی لوله های ازمایش ونگه داری مواد موجود در ان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل داشتن ابزاری که بتوان از ان به عنوان نگه دارنده این لوله ها استفاده کرد حائز اهمیت است .
درضمن لوله های ازمایش کاملا گرد بوده ودسته ندارند ان ها گرد هستند زیرا این امکان از دست دادن جرم را هنگام انتقال مواد از یک ظرف به ظرف دیگر فراهم می کند اما این بدان معنی است که لوله های ازمایش که به صورت افقی روی میز قرار می گیرد می تواند غلت بخورد وبیفتد و بشکند همه این ها جالوله ای های ازمایش گاهی را به یک جزء حیاتی وبسیار مهم  تبدیل کرده است .
جنس ساخت رک آزمایشگاهی از مواد گوناگون مانند فلز ،پلاستیک و پلی پرو پیلن می باشد که هر کدام به منظور و هدف به خصوصی وتحمل عناصر مختلف استفاده می شوند ممکن است ساخت ان ها به این دلیل نیز باشد که تنوعی از لوله های ازمایش با اندازه گونا گون را در خود جا دهند و تعداد متفاوتی از لوله های ازمایش را هم زمان نگه دارند .

استند لوله آزمایش ابزاری آزمایشگاهی است که برای نگهداری لوله های آزمایش به صورت سازمان یافته و ایمن در طول آزمایش یا آنالیز طراحی شده است. این پایه از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است که بادوام، مقاوم در برابر خوردگی و تمیز کردن آسان است.

یکی از مزایای اولیه ضد زنگ پایه لوله آزمایش، تطبیق پذیری آن است. این قفسه می تواند چندین لوله آزمایش، از اندازه های کوچک تا بزرگ را در خود جای دهد، که آن را برای کاربردهای مختلف آزمایشگاهی، از جمله آزمایشگاه های شیمی، زیست شناسی و پزشکی ایده آل می کند. علاوه بر این، پایه در پیکربندی‌های مختلف، مانند تک لایه یا چند لایه، به آن اجازه می‌دهد تا مقادیر مختلف لوله را در خود جای دهد.

یکی دیگر از مزایای ضد زنگ پایه لوله آزمایش دوام آن است. مواد فولادی ضد زنگ که از آن ساخته شده است، آن را محکم و مستحکم می کند و به آن اجازه می دهد تا در برابر دماهای بالا و استفاده مکرر بدون از دست دادن یکپارچگی ساختاری خود مقاومت کند. علاوه بر این، ماهیت غیر واکنشی آن تضمین می‌کند که حتی زمانی که در معرض مواد شیمیایی یا حلال‌های خشن قرار می‌گیرد، خورده نمی‌شود، و یک محلول ذخیره‌سازی طولانی‌مدت را فراهم می‌کند که می‌توان به طور مکرر از آن استفاده کرد.

فروش نگهدارنده لوله آزمایش استیل

فروشگاه اینترنتی آریاطب انواع مواد و تجهیزات لازم و کاربردی را برای آزمایشگاه های سراسر کشور ارائه می دهد. فروش محل لوله آزمایش استیل به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری امکان پذیر است. همچنین پس از ثبت و نهایی شدن سفارش، امکان ارسال محصول به تمام نقاط کشور وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از سایر محصولات موجود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نگهدارنده لوله آزمایش ابزاری کاربردی برای نگهداری و حمل چندین لوله آزمایش است. این ابزارها در هنگام آزمایش یا بررسی محیط های کشت مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های آزمایش استیل مقاومت بالایی دارند و در برابر بسیاری از اسیدها و مواد شیمیایی مقاوم هستند.

این صفحه مربوط به فروش قفسه لوله آزمایش استیل می باشد. برای خریدقفسه لوله آزمایش پلاستیکی (محل لوله آزمایشگاهی) شما می توانید از طریقصفحه فروش لوله های آزمایشگاهی پلاستیکی اقدام به

ویژگی های ژالول تست استیل

  • قابل شستشو
  • مقاومت و استحکام بالا
  • ضد زنگ
  • 16 خانه (قطر هر خانه 27 میلی متر)
  • 20 خانه (قطر هر خانه 20 میلی متر)
  • 33 خانه (قطر هر خانه 17 میلی متر)

کاربردهای قفسه لوله آزمایش استیل

  • نگهداری آسان لوله های آزمایش
  • حمل و نقل راحت و ایمن لوله های آزمایش
  • قابل استفاده در اتوکلاو

یک نگهدارنده لوله آزمایش استیل بخرید

خرید جا لوله آزمایش استیل با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی از فروشگاه آریاطب به صورت آنلاین یا حضوری امکان پذیر است. جهت خرید اینترنتی تعداد مورد نیاز جا لوله آزمایش می توانید از طریق این صفحه ثبت نام و پرداخت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پایه لوله آزمایش ضد زنگ نیز به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد. این قفسه دارای سوراخ‌هایی با فاصله یکسان است که لوله‌های با اندازه‌های مختلف را در خود جای می‌دهد و اطمینان می‌دهد که لوله‌ها در حالت عمودی قرار می‌گیرند و در حین استفاده تکان نمی‌خورند. فاصله و پیکربندی طراحی قفسه تضمین می‌کند که حداقل فضای روی نیمکت آزمایشگاه را اشغال می‌کند و به راحتی قابل جابجایی و مانور است.

ظاهر شیک و صیقلی ضد زنگ پایه لوله آزمایش به آن ظاهری ظریف و حرفه ای می دهد که مکمل هر فضای آزمایشگاهی است. سطح براق آن به راحتی تمیز و ضدعفونی می شود و آن را به یک محلول ذخیره سازی ایده آل برای نمونه های حساس و آزمایش های آزمایشگاهی حیاتی تبدیل می کند.

در نتیجه، ضد زنگ پایه لوله آزمایش یک ابزار آزمایشگاهی ضروری است که برای قرار دادن اندازه‌ها و مقادیر مختلف لوله طراحی شده است و در عین حال اطمینان می‌دهد که در طول آزمایش‌ها یا تجزیه و تحلیل‌ها، صاف و منظم می‌مانند. طیف گسترده پیکربندی ها و اندازه های آن، همراه با مواد با کیفیت بالا، دوام و طراحی کاربرپسند، آن را به یک راه حل ذخیره سازی ایده آل برای آزمایشگاه ها در زمینه های مختلف علمی تبدیل می کند.

جالوله ازمایش استیل

جالوله ازمایش ابزاری کاربردی برای نگه داری و حمل چندین لوله ازمایش است ،این ابزار در حین مراحل ازمایش ویا بررسی محیط های کشت به کار می روند جالوله ی ازمایش استیل از مقاومت واستحکام بالایی برخوردار بوده ودر برابر بسیاری از اسید ها ومواد شیمیایی موجود در ازمایش گاه مقاوم است.
جالوله ازمایش ۲۰خانه استیل براق جهت نگه داری لوله های ازمایش است قطر هر یک از خانه های تعبیه شده روی این مدل جالوله ازمایش ۲۰میلی متز می باشد که مناسب برای لوله ازمایش هایی نظیر ۲۰×۲۰۰و۱۸×۱۸۰ وکلیه لوله ازمایش های باقطر ۲سانتی متر و۱۰۸سانتی متر است.

ویژگی های جالوله ازمایش استیل

•    قابل شست شو هستند
•    مقاومت و استحکام بالایی دارند
•    ضدزنگ هستند
•    جنسشان استیل است 
•    ۲۰ خانه دارد (قرارگیری ۲۰ عددلوله ازمایش )
•    ساخت ایران است
•    برند پیرکس فن .آویژه 
کاربرد های جای لوله ازمایش استیل
•    نگه داری اسان وراحت لوله های ازمایش 
•    حمل ونقل راحت وبی خطر لوله های ازمایش 
•    قابل استفاده در اتو کلاو

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی