به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تیروئید بند سربی

مدل: تیروئید بند سربی بدون پوشش سینه
دسته بندی: روپوش سربی
شناسه محصول: 3780

2000000

تیروئید بند سربی بدون پوشش سینه

2000000
جزییات

تیروئید بند کودک همراه با محافظ سینه

1500000
جزییات

تیروئید بند سربی با محافظ سینه بزرگسال

2200000
جزییات

تیروئید بند ساده کودک

800000
جزییات

  • تیروئید بند سربی همراه
  • پارچه سامسونگ کره ای پشت پی وی سی با قابلیت شستشو و تنظیف
  • دارای تاییدیه و گزارش تست اشعه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
سایز کوچکتر ویژه کودکان 500000
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تیروئید بند سربی

تیروئید بند سربی برای محافظت از تیروئید ساخته شده است که در اصطلاح به آن شیلد تیروئید سربی هم گفته می شود و در دو مدل تولید می گردد یک مدل  نوع نقاب دار و دیگری  مدل معمولی می باشد. از مشخصات بارز تیروئید بند یکی چسب با قوام آن می باشد که برای فیکس کردن دور گردن بسیار مهم است و هم چنین دوخت قوی ای که باعث محکم  نگه داشتن تیروئید بند در هنگام استفاده از آن می باشد برای دوخت آن از یک روکش نانو ضد آب استفاده شده است که قابلیت تنظیف و تمیز شدن را دارد و بسیار خوش دوخت می‌باشد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیادی دارد و هم چنین از یک لاستیک سربی با کیفیت در دوخت آن استفاده شده است که این عامل باعث انعطاف‌پذیری تیروئید بند  می شود

تیروئید بند سربی

که موجب راحتی فرد در هنگام استفاده از آن می گردد و هم چنین قسمت تیروئید فرد را کامل می پوشاند و هیچ گونه شکنندگی در ساخت آن وجود ندارد و در هنگام استفاده به راحتی شکل می گیرد و مقاومت بسیار بالایی دارد و می توانید چندین بار از آن استفاده کنید و از دیگر ویژگی های تیروئید بند سربی این است که وزنه بسیار سبکی دارد و به راحتی می‌توان آن را در همه جا استفاده کرد قابل حمل می باشد و قابلیت تنظیم دارد که برای همه افراد مناسب می باشد

از نوع تیروئید بند سربی  می توان در بسیاری از مراحل پزشکی و دندانپزشکی و ماموگرافی برای حفاظت از تیروئید افراد از آن استفاده نمود و هم چنین خاصیت ضد آب بودن تیروئید بند از ویژگی های مهم تیروئید بند می باشد و استفاده از یک لاستیک سربی در این تیروئید بند که به صورت سه لایه می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد و هم چنین قابلیت انعطاف پذیری بالای تیروئید بند سربی موجب راحتی و پوشاندن کامل در ناحیه ی تیروئید فرد می‌شود و به خاطر داشتن خاصیت ضریب اطمینان حفاظتی تیروئیدبند کاربرد بسیار زیادی دارد و باعث  افزایش عمر استفاده از این وسیله می شود.

تیروئید بند سربی

یکی دیگر از پوشش های سربی که در بخش های رادیولوژی استفاده می شود، تیروئید بند با پوشش سینه می باشد که از تیروئید در برابر اشعه های پر قدرت گاما محافظت می کند. استفاده از این وسیله برای افرادی که درگیر تیروئید هستند بسیار ضروری می باشد. این تجهیزات جزو ابزار های مهم پزشکی است که در پوشاندن و محافظت فک و صورت در دندانپزشکی و... مورد استفاده قرار می گیرد. خیلی از بیمارانی که برای انجام عملیات دندانپزشکی نیاز به عکس از فک و صورت خود دارند باید از این تیروئید بند استفاده کنند.

تیروئید بند سربی

در واقع برای جلوگیری از برخورد پرتو های ایکس به تیروئید باید از تجهیزات حفاظتی، مثل گارد های سربی استفاده کرد که با ساخت و پوششی که دارند از افراد در برابر این اشعه ها محافظت می کند. همان‌ طور که می ‌دانید گارد های سربی برای بزرگسالان و کودکان مورد استفاده قرار می گیرند که از انواع آن می توان به روپوش سربی و تیروئید بند هایی با پوشش سینه اشاره کرد.

گردنبند سربی

از آن جایی که غده تیروئید غده پروانه ای شکل کوچک در قسمت جلوی گردن می باشد و فعالیت متابولیک بدن را انجام تنظیم می کند، گاهی وقت ها ممکن است که به دلایل مختلفی رشد کند و غده تیروئید سرطانی را به وجود آورد. در این صورت نسبت به عوامل مختلفی حساسیت نشان می ‌دهد، مخصوصاً پرتو های اشعه‌ های ایکس که این پرتو ها در حالت عادی بسیار قوی هستند و می ‌توانند یک فرد سالم را از پا بیندازد. در واقع اگر فردی که غده تیروئید آن ورم کرده است در برابر اشعه های ایکس قرار بگیرد، سرطان تیروئید را در خود افزایش می دهد. همچنین احتمال به وجود آمدن مرگ در خیلی از کودکان و حتی افراد جوان در صورت قرار گرفتن مکرر وجود دارد. زیرا نسبت به سایر سنین سلول ها تکثیر شونده سریع در قسمت های دیگر بدن پخش می‌ شود و در نهایت فعالیت بدن را مختل می کنند. پس اگر قرار است که از ابزاری استفاده شود که دارای اشعه های گاما هستند از ابزار هایی، همچون تیروئید بند با پوشش سینه استفاده کنید.

تیروئید بند سربی با پوشش سینه

برای حفاظت از تیروئید بیمار و پرسنل در مراکز تصویر برداری از تجهیزاتی، مثل تیروئید سربی یا تیروئید بند های سربی استفاده می‌ شود که این تیروئید بند ها در بخش ‌هایی، همچون سی تی اسکن، رادیولوژی، آنژیوگرافی، دندانپزشکی و غیره به کار برده می شود. تیروئید بند با پوشش سینه دارای بالاترین سطح حفاظت از تیروئید هستند که حدود ۵ درصد هم سرب دارند همچنین دارای پوشش آنتی باکتریال می باشد.

شیلد تیروئید

محافظت از بیماران در مقابل اشعه دریافتی از رادیوگرافی‌ها یکی از معضلات مهم کارکنان جامعه پزشکی است. چون به دنبال تابیدن پرتو احتمال ضرر به سلول‌ها و به وجود آمدن سرطان در یکی از نواحی حساس یا موتاسیون وراثتی هست.

تیروئید غده ای پروانه ای شکل در قسمت پایین حنجره است و در جلوی گردن قرار دارد که وظیفه‌ی آن تنظیم متابولیسم بدن هست. این غده نسبت به پرتوهای ایکس و گاما و ... حساس است و در تماس قرار گرفتن طولانی مدت و مکرر با آن‌ها میتواند باعث ایجاد سرطان تیروئید بشود. به همین دلیل محافظت از آن در برابر این اشعه‌های آسیب‌رسان یون ساز نظیر ایکس، گاما و … موضوع مهمی شده است . برای رفع این مشکل از وسیله ای به نام تیروئید بند سربی استفاده می‌کنند.

تیروئید بند سربی دندانپزشکی

این وسیله به دلیل وجود سرب در ساخت آن از عبور پرتو‌های آسیب‌رسان جلوگیری می‌کند و از تیروئید در مقابل آن‌ها مراقبت می‌کند. این محافظ برای محافظت از غده تیروئید و مغز استخوان جناق سینه فردی که دربرابر تابیدن پرتوهای یون‌ساز هست، استفاده قرار می‌شود. این محافظ هم مثل روپوش سربی دارای سرب 0.5 و یا 0.25 هست و می‌تواند جذب اشعه ایکس را تا 90 درصد کم کند.

تیروئیدبند سربی

بیان انواع های تیروئید بند سربی:

آیکون تیک سبزبزرگسال ساده چسبی

آیکون تیک سبزبزرگسال ساده بنددار

آیکون تیک سبزبزرگسال لبه دار

آیکون تیک سبزبچه‌گانه ساده چسبی

آیکون تیک سبزبچه‌گانه ساده بنددار

آیکون تیک سبزبچه‌گانه لبه‌دار

کاربرد تیروئیدبند:

آیکون تیک سبزرادیولوژی

آیکون تیک سبزماموگرافی

آیکون تیک سبزآنژیوگرافی

آیکون تیک سبزاتاق عمل

تیروئید غده ای پروانه ای شکل است که در قسمت پایین حنجره و جلوی گردن قرار دارد و وظیفه آن تنظیم متابولیسم بدن است. این غده به پرتوهای یونیزان حساس است و قرار گرفتن طولانی مدت و مکرر با آن می تواند باعث سرطان تیروئید شود، بنابراین از آن در برابر این اشعه های یونیزان مضر مانند X، گاما و غیره محافظت کنید. برای رفع این مشکل از دستگاهی به نام نوار تیروئید بند سربی (سپر تیروئید سربی) استفاده می شود. این دستگاه به دلیل وجود سرب در ساختمان خود از عبور اشعه های مضر جلوگیری می کند و تیروئید را در برابر آنها محافظت می کند.

چسبی: محافظ تیروئید را به شکلی که قسمت پهن آن در جلو باشد قرار می‌دهید سپس دو طرف را به کمک چسب به‌هم متصل بکنید.

بندی: شیلد را به گونه‌‌ای که بخش سرب دار در جلو باشد قرار بدهید، سپس بندها را وصل کنید.

تیروئیدبند لبه‌دار: شیلد لبه‌دار را به صورتی که لبه عریض تیروئیدبند در جلو باشد و جناق سینه را به طور کامل پوشش بدهد، روی گردن قرار دهید و سپس بندها را از پشت گردن به وسیله چسب ها به اندازه مورد نیاز به هم وصل بکنید.

تیروئید بند سربی
پوشش های سربی برای محافظت از اندام افراد تهیه شده است و هر کدام از این روپوش ها برای حفاظت از بخشی از بدن طراحی شده است. تیروئید بند سربی هم برای حفاظت از تیروئید افرادی که مدام در برابر اشعه های رادیو اکتیو قرار دارند استفاده می گردد. تیروئید بند یا شیلد تیروئید های سربی برای محافظت از تیروئید افراد تولید گردیده است و برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد و در دو مدل قابل تولید است یک مدل تیروئید بند سربی معمولی و دیگری تیروئید بند نقاب دار می باشد و از ویژگی های بارز این تیروئید بند های سربی دوخت بسیار محکم و قوی این تیروئید بندها است که در حفظ ساختار به آن ها کمک می کند و هم چنین باعث بالارفتن طول عمر تیروئید بند های سربی می گردد.این روپوش های سربی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند واز میزان سرب استاندادر تولید شده است که مورد تائید سازمان انرژی اتمی است و اداره تجهیزات پزشکی می باشد و این میزان سرب از 0.5 میلی متر مورد تائید می باشد و از تشعشعات حاصل از دستگاه های رادیولوژی و سونوگرافی را جلوگیری می کند.

تیروئید بند سربی با پوشش سربی

تیروئید بند سربی از محصولات بسیار ضروری برای حفاظت از تیروئید افرادی که در بخش های رادیولوژی و آنژیوگرافی فعالیت می کنند و دائما در معرض امواج زیانبار رادیواکتیو قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. امواج رادیو اکتیو موجب ضررهای جبران ناپذیری به افرادی که در این مرکز فعالیت می کنند دارد و برای پیشگیری از ضررهای جبران ناپذیری به افراد می گردد و برای پیشگیری از ضررهای جبران ناپذیری برای افراد دارد. تیروئید بند های سربی مورد استفاده افراد درمراکز مختلف امواج رادیو اکتیو مورد استفاده تمامی افراد می باشد. تیروئیدبندهای سربی دارای میزان سرب استانداردی می باشد و از نفوذ امواج رادیواکتیو به بدن جلوگیری می کند و دارای وزن بسیارسبکی هستند و هم چنین قابلیت تنطیم دارند و برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد.
دقت کنید که تیروئیدبند نباید تا بخورد.
در مجاورت شعله و مواد اشتعال‌زا نباید قرار بگیرد.
نباید با  اجسام تیز برخورد کند.

تیروئید بند سربی

تیروئید بند لبه دار

پوشش های سربی برای حفاظت از بدن افرادی که دائما در معرض تابش های پرتو ایکس و گاما قرار دارند استفاده می گردد و این روپوش ها دارای میزان سرب استانداردی هستند و این میزان سرب حداقل 0.5 میلی متر می باشد که یک میزان سرب استانداردی است و مورد تائید سازمان انرژی اتمی است و در ضمن مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی است و برای افرادی که در ارتباط مستقیم با دستگاه های پرتو ایکس و گاما هستند ملزم به استفاده از این روپوش های استاندارد هستند و برای حفاظت از تیروئید از تابش پرتوهای  گاما و ایکس تولید شده است و موجب محافظت از این بخش از بدن فرد می گردد و از آسیب های جدی به بدن فرد ممانعت می کند و از اینکه فرد دچار آسیب های جدی گردد جلوگیری می شود.میزان سربی که در ساخت تیروئیدبند های سربی به کار می رود بر اساس استانداردهای تعریف شده سازمان انرژی اتمی است و از آسیب به تیروئید فرد جلوگیری می کند. تیروئید بند سربی دارای دونوع می باشد یک نوع تیروئیدبند معمولی و دیگری تیروئیدبند لبه دار است که این نوع تیروئیدبند نیز دارای یک سری مزایایی دارد که برای افرادی که در این بخش ها فعالیت می کنند بسیار کاربردی است و از آسیب های جدی به این افراد در حین کار کردن جلوگیری می کند. از جمله این ویژگی ها و مزایا می توان به دوخت محکم و بسیار قوی این تیروئید بند های سربی اشاره کرد که باعث بالارفتن عمر استفاده و دوام این تیروئید بند ها می گردد و در ضمن از لاستیک سربی بسیار با کیفیتی تهیه شده است که دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند که موجب راحتی فرد در هنگام استفاده از این تیروئید بند می گردد. از خاصیت های دیگر این تیروئید بند می توان به ضریب اطمینان حفاظتی بالای آن اشاره کرد که موجب اطمینان خاطر فرد در هنگام استفاده می شود و از ایجاد هر گونه آسیب به بافت تیروئید فرد جلوگیری می کند.

  • تیروئید بند

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • علی ۰۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۳

    پارچه قابل شستشو هست؟

  • مدیریت ۰۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۳

    بله قابل شستشو هست

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی