به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تونل ال ای دی تراپی devoir

مدل: دوویر 7 رنگ
شناسه محصول: 8241

تماس بگیرید

  • ساخت کره جنوبی
  • 4 نور ثابت و 4 نور ترکیبی
  • دارای کلسیم تراپی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تونل ال ای دی دارای کلسیم تراپی

ال ای دی تراپی یا نوردرمانی devior یک روش کاملاً طبیعی و غیر تخریبی که برای جوانسازی ال ای دی پوست انجام داده می شود، مخصوصاً برای بانوانی که احساس پیری یا چروک در پوست خود را دارند. ال ای دی تراپی devior به صورت بیولوژیک نور ساطع با سلولها برهم کنش یافته و آنها را برای ال ای دی از تولید کلاژن و الاستین جدید تحریک می کند. با تغییر ال ای دی طول موج ها ، سلول ها می توانند خاموش و روشن شوند. به طور کلی به کمک ال ای دی تراپی devior از نور زرد برای جوان سازی پوست به کمک نور استفاده می شود رنگ آبی برای درمان آکنه مورد استفاده قرار می گیرد و نور قرمز برای درمان فتودینامیک استفاده می‌شود و نور سبز جهت کاهش سلولهای ملانین و تولید رنگدانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده ازتونل ال ای دی کلسیم تراپی بعد از پرتودهی پوست انسان و با استفاده از تاثیر فتوشیمیایی نور می تواند فرایند دهیدرو کلسترول پوست و تبدیل آن به کوله کلیسفرول  را آسان کرده و بدین ترتیب موجب بهبود تعادل متابولیکی یون کلسیم و فسفر شده و تراکم استخوان را افزایش می‌دهد، پوکی استخوان، آسیب غضروف و دیسپلازی را درمان نموده و بیماری‌های قلبی عروقی و اختلالات غدد درون‌ریز و نارسایی های سیستم ایمنی به وسیله متابولیسم مختلف جلوگیری می کند.

تونل ال ای دی تراپی devoir

دستگاه ال ای دی دوویر 7 رنگ

 نور سبز  ال ای دی تراپی devior :

طول موج ۵۶۰ نانو متر، نقش اصلی این نور در کنترل ترشح چربی، بهبود پوست حساس و تنگ کردن منافذ پوست می باشد.

 نور زرد ال ای دی تراپی devior :

طول موج ۵۹۰ نانومتر، این نور  در حذف کک مک، حساسیت‌زدایی نقش داشته و عمدتاً در درماتولوژی و سالن های زیبایی استفاده می شود، نور زرد در ترکیب با نور قرمز موجب تسکین و درمان درماتوزیس آلرژیک شده و تاثیرات درمانی آشکاری در کاهش لکه ها و ممانعت از تولید ملانین و حذف خال ها دارد.

نور آبی ال ای دی تراپی devior :

طول موج ۴۱۵ نانو متر، این نور در درمان زردی  نوزادان، آکنه،برطرف کردن چین و چروک ها، هیپنوتیزم آرامش بخش، حساسیت‌زدایی، استریلیزاسیون، درمان روانشناختی نقش دارد. همچنین برای پوست های حساس ،چرب و مستعد بروز آکنه بسیار مناسب  است. نور آبی موجب کاهش باکتری های باسیلوس شده و دسترسی به هدف حذف و از بین بردن آکنه موثر این نوع باعث تسریع سنتز  پروتئین و کلاژن می‌گردد را فعال کرده و پوست شل و خطوط ناشی از بارداری، پوست  را سفت می‌کند.

 نور قرمز ال ای دی تراپی devior  :

طول موج ۶۳۵ ، این طول موج خصوصیات ضد التهابی مسکن داشته و در متوقف کردن نفوذ مولکول ها به داخل سلول و پیشبرد رشد بافت گرانول و تاثیر فرایند ترمیم نقش دارد.

دستگاه ال ای دی تراپی devior  نقش مکمل نور کلسیم را دارد دو لامپ فرابنفش با طول موج ۳۲۰ نانومتر از پیش نصب شده اند پس از پرتودهی پوست انسان فرایند تبدیل دهیدرو کلسترول به کله کلیسفرول  از طریق واکنشی فتوشیمیایی تسريع می‌شود در این فرایند ویتامین D3  آندوژن بوده و باعث تحریک متابولیسم و جذب کلسیم و فسفر می گردد.

تونل ال ای دی تراپی devoir

نکات مورد توجه با ال ای دی تراپی devior  :

  • زمان استفاده از تونل ال ای دی تراپی devior برنامه کاری و استراحت خود را تغییر ندهید، ورزش های مناسب انجام دهید و رژیم های سبک بگیرید و از خوردن غذاهای پر ادویه و چرب خودداری کنید.
  • زمان استفاده از ال ای دی تراپی devior حس شادی و سرحالی خود را حفظ کنید و هنگام استفاده از این دستگاه  ۳۳ درصد بیشتر از حد معمول آب بنوشید.
  • از خیره شدن به نور آبی این دستگاه اکیداً خودداری کنید.
  • افراد مبتلا به آلرژی پوستی ابتدا با محدوده های کوتاه نور تست شوند.
  • از قرار دادن دستگاه در معرض نور شدید خورشید، دمای بالا ،شرایط اسیدی و بازی شدید و مکان های پر از گرد و خاک خودداری کنید.
  • از عینک آفتابی یا وسایل محافظت کننده از چشم در برابر نور این دستگاه استفاده کنید.
  •  دور از دسترس اطفال باشد.
  • برای تمیز کردن دستگاه از پارچه حوله ای نم دار استفاده کنید.
  • با دست خیس از دستگاه استفاده نکنید.
  • از قطعات جانبی غیر مجاز استفاده نکنید.
  • استفاده از پیچ های خورشیدی رسانا در داخل این دستگاه ممنوع است.

 

تونل ال ای دی تراپی devoir

فواید تونل ال ای دی هفت رنگ 

تونل ال ای دی هفت رنگ (تونل LED) دارای فواید بسیاری هست و هر رنگ یک فایده دارد که در زیر به آن اشاره کرده ایم.

کاربرد نور های مختلف تونل ال ای دی

کاربرد رنگ های نور ال ای دی بر روی پوست :

رنگ قرمز :

افزایش گردش خون و جوانسازی و کلاژن سازی و باز سازی الاستین پوست ( طول موج 630 نانو متر )

رنگ ابی :

درمان جوش های فعال و از بین برنده اکنه های زیر پوست ( طول موج 470 نانو متر )

رنگ سبز :

از بین برنده لک های پوستی لک های پیری و آفتاب سوختگی ( طول موج 520 نانو متر )

رنگ زرد :

رنگ زرد باعث سم زدایی غدد میشود و همچنین باعث بهبودی بافت ها و از بین بردن چین و چروک ها میشود ( طول موج 590 نانو متر )

رنگ بنفش :

ترکیب رنگ قرمز و ابی بوده و برای از بین بردن لک و جای جوش کاربرد زیادی دارد

رنگ سفید :

به ریلکس کردن و تقویت پوست های ضعیف می پردازد و باعث لیفت شدن پوست میشود ( طول موج 590 نانو متر )

رنگ فیروزه ای :

باعث افزایش متابولیسم سلول های مرده شده و انها را افزایش میدهد

تونل ال ای دی تراپی devoir

تونل ال ای دی و کلسیم تراپی چیست ؟

در تونل ال ای دی دو عدد لامپUVB  قرار دارد که دارای طول موج 230 نانو متر میباشد که عامل افزایش جذب کلسیم و فسفر است.اکثرا ما امکان دارد که مدت زیادی در روز را در مقابل نور خورشید و آلودگی های محیط اطراف قرار بگیریم که باعث از بین رفتن کلاژن ها در پوست می شود اگر کلاژن در پوست از بین برود روی پوست چین و چروک می افتد. تونل ال ای دی یا نور درمانی یکی از روش های می باشد که برای جوان سازی و زیباسازی پوست صورت و بدن مورد استفاده کاربران قرار می گیرد این دستگاه ها  در جهت افزایش تولید کلاژن به کار می روند و با استفاده از دیود های نوری امواج نوری را با بخش هایی از پوست که آسیب دیدگی زیادی داشته اند  ارسال می کند این روش کاملا ایمن می باشد و هیچ اثر بدی روی پوست نمی گذارد. یکی از روش هایی که می تواند باعث  شاداب شدن پوست شود این است که نور درمانی یا ال ای دی تراپی انجام شود این روش کاملا بدون درد و غیر تهاجمی می باشد که برای مراقبت از پوست استفاده می شود اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به پوستتان اهمیت زیادی می دهید بهتر است که این راه درمان را در پیش بگیرید تا پوست شفاف و زیبا داشته باشید. تونل ال ای دی یکی از روش هایی است که برای درمان پوست و افزایش کلسیم به کار می رود و بخش های آسیب دیده پوست را ترمیم می کند. این دستگاهها با ۵ رنگ مختلف وجود دارد اما با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند و فقط یک کاره یکسان را انجام می دهند. 

تونل ال ای دی تراپی devoir

تونل کلسیم تراپی devoirچه تاثیری روی پوست می گذارد؟

ال ای دی یک روش کاملا طبیعی است که برای جوانسازی پوست به کار می رود در نور درمانی برای تولید کلاژن به کار می رود و میکروب های  سطح پوست را تحریک می کند تا آن را از بین ببرد . کلسیم تراپی یک عمل مفیدی روی پوست است. کلسیم و فسفر باعث افزایش تراکم استخوان می شود برای همین است که شما می توانید از رنگ های  مکمل کلسیم استفاده کنید که یکی از بهترین روش ها برای درمان پوست می باشد. تونل کلسیم تراپی همان تونل های ال ای دی می باشد که پوست را شفاف می کند و باعث می شود آلودگی هایی که روی سطح پوست وجود دارند از بین بروند و میکروب های زیر پوست را درون پوست ها تخریب می کند و آنها را از بین می برد. طول موج نور هایی که در این دستگاه قرار دارند با توجه به رنگ های موجود در آن می باشد مثلاً نور قرمز طول موج ۶۳۵ نانومتر دارد و  نور آبی طول موج ۴۱۵  نانومتر دارد که هر کدام خصوصیت های خاص خود را دارند. مکمل کلسیم در این دستگاه ها همان نقش مکمل نور کلسیم را دارد که دارای دو لامپ فرا بنفش  با طول موج ۳۲۲ متر دارد که روی پوست انسان قرار می گیرد که باعث تحریک شدن پوست می شود و جذب کلسیم به پوست را افزایش می دهد. 

  • کره جنوبی

  • 4 نور ثابت و 4 نور ترکیبی

  • کلسیم تراپی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی