به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

لاستیک ته عصا و واکر
مدل: مشکی
دسته بندی: عصا
شناسه محصول: 7357

19000

مشکی

19000
جزییات

طوسی

تماس بگیرید
جزییات

شفاف

18000
جزییات

  • مناسب برای حفظ تعادل عصا
  • در دو رنگ مشکی و طوسی
  • استحکام بالا

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

لاستیک ته عصا

در هنگام استفاده از ابزار توان بخشی مانند عصا و واکر ممکن است به دلایلی مثل خیس بودن سطحی که روی آن حرکت می کنیم یا موارد دیگر این چنینی با خطراتی مانند زمین خوردن و لیز خوردن مواجه شویم و حتی دچار آسیب دیدگی بدنی هم بشویم. یکی از موارد مهم ایمنی در استفاده از واکر و عصا استفاده از لاستیک ته عصا مناسب در انتهای پایه های عصا و واکر است که به حفظ تعادل و سلامت کاربر کمک می کند و احتمال بروز حادثه را به شدت کاهش می دهد. لاستیک استاندارد مانند ترمز عمل می کند و از زمین خوردن جلوگیری می کند. این لاستیک نباید زیاد نرم باشد و نه زیاد سفت باشد. لاستیک نرم استحکام لازم را ندارد و لاستیک سفت احتمال زمین خوردن را افزایش می دهد.  

لاستیک ته عصا

لاستیک ته واکر

لاستیک ته واکر از جنس لاستیک ساخته شده و برای انواع عصا زیر بغلی، ساده و دیگر انواع عصا مناسب است. استفاده از لاستیک ته عصا می تواند به افزایش سرعت پیاده روی کمک کند. این لاستیک عصا امنیت و آرامش را در حین پیاده روی افزایش می دهد. 

لاستیک ته عصا زیر بغل

لاستیک ته عصا زیر بغل ابزاری یدکی برای ته پایه واکر ها استفاده می شود. لاستیک ته واکر با افزایش سطح تماس بین پایه واکر و سطح زمین احتمال لزی خوردن و آسیب دیدگی کاربر را کاهش می دهد. این ابزار در دو رنگ مشکی و طوسی در فروشگاه آریا طب ارائه می شود.

لاستیک ته عصا خارجی

سالمندان و افراد ناتوانی که از عصا و واکر استفاده می کنند به دلیل رطوبت سطحی که روی آن راه می روند یا در موارد دیگر در معرض خطر افتادن و آسیب دیدن خود هستند. یکی از موارد مهم ایمنی استفاده از لاستیک ته عصا خارجی است که به حفظ تعادل و سلامت کاربر کمک می کند و خطر تصادف را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

کفشک عصا

کفشک عصا به عنوان یک ترمز عمل می کند و از سقوط آن جلوگیری می کند. علاوه بر این، این لاستیک نه باید خیلی نرم باشد و نه خیلی سفت. زیرا لاستیک نرم مقاومت لازم را ندارد و لاستیک سخت خطر سقوط را افزایش می دهد.

خرید کفشک عصا

کفشک عصا مناسب و استاندارد که در زیر واکر قرار دارد به عنوان یک ترمز عمل می کند که از لیز خوردن جلوگیری می کند. اگر این لاستیک خیلی نرم باشد محکم نمی شود و سریع می شکند. اگر خیلی سفت باشد، خطر افتادن و لیز خوردن را افزایش می دهد.

لاستیک ته عصا از کجا بخرم

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی