به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر هندیپس مستقیم

مدل: تعمیر هندیپس مستقیم
شناسه محصول: 5034

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات هندیپس مستقیم

  • هندپیس مستقیم پایدار ترین و ساده ترین نوع برای وسایل چرخشی میباشد. آنگل و هندیپس دارای ساختمان مشابهی هستند و به تنهایی قابل استفاده نمی باشند. این وسایل بر روی میکروموتور یا ایرموتور بسته می شوند تا توانایی به حرکت دراوردن فرزی که بر روی آنها بسته شده را داشته باشند. شرکت آریا طب با دارا بودن ماهرترین تیم متخصص تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در سطح کشور دستگاه هندیپس شما را دریافت و تعمیر و بازسازی میکند.
  • امروزه مشکلات و بیماری های مربوط به دهان و دندان گسترش پیدا نموده است که به منظور ترمیم دندان و ریشه آن احتیاج به ابزارآلات پزشکی مخصوصی هست که بدون آن ترمیم دندان امکان پذیر نمی باشد. در ایام قدیم کشیدن دندان تنها راه خلاصی از دندان درد بود اما امروزه پیشرفت علم و فناوری سبب شده تا دندانپزشکان تا جایی که امکان دارد از کشیدن دندان اجتناب نمایند و آن را ترمیم نمایند. به منظور برداشتن پوسیدگی و پرکردن دندان ابتدا باید قسمت مورد نظر را برداشته و یا به اصطلاح خالی نموده سپس با مواد خاص آن را پر کرد و بدین طریق مانع از ادامه و شیوع خرابی و پوسیدگی به قسمت های جانبی دندان گردید برای این منظور باید از ابزار چرخنده کمک گرفته شود. ساده ترین و پایدارترین نوع برای وسایل چرخشی هندپیس مستقیم می باشد که دارای ساختمان مشابه آنگل است و نمی توان آن ها ( آنگل و هندپیس ) را به تنهایی مورد استفاده قرار داد. این وسایل بر روی میکروموتور یا ایرموتور قرار می گیرند تا بتوانند فرزی که بر روی آن ها بسته شده است را به حرکت درآورند. عملکرد و کیفیت آنگل و هندپیس همواره برای یک دندانپزشک اهمیت بسیار بالایی دارد.

تعمیر هندیپس مستقیم

  •  توجه: برای اینکه بتوان مانع از بروز مشکلات و خرابی احتمالی هندپیس و آنگل شد باید یک سری موارد از قبیل روغن کاری آنگل و هندپیس، جلوگیری از رها شدن اینسترومنت از دست دندانپزشک و آسیب نرسیدن به بدنه رعایت گردد.
  •  
  • تعمیر هندپیس دندانپزشکی

  • آسیب دیدن بدنه باعث اختلال در عملکرد دستگاه می گردد در صورتی که در عملکرد دستگاه لقی مشاهده شد برای اینکه اکسل آسیب نبیند و خسارتی به بار نیاورد نیاز است که حتماً برای تعمیر و سرویس آن اقدام نمود. تعمیر هندپیس مستقیم را به ما بسپارید با برقراری تماس با گروه مهندسی آریا طب و در میان گذاشتن مشکل دستگاه خود با کارشناسان ما، در زمان کوتاه و با هزینه‌ ای کم به صورت تخصصی و دقیق هندپیس مستقیم را سالم تحویل بگیرید. کارشناسان ما افراد متخصص و مجرب هستند که با راهنمایی شما عزیزان خدمات ویژه ای را ارائه می دهند. بسیاری از مراکز تعمیر هندپیس مستقیم در سطح کشور به صورت آنلاین فعالیت دارند شما می توانید با تایپ تعمیر هندپیس مستقیم در گوگل به بیش از ده ها نتیجه برای آن دسترسی پیدا نمایید و همچنین می توانید با آموزش و تعلیم مناسب به راحتی خودتان هم تجهیزات دندانپزشکی را تعمیر نمایید و تبدیل به یک تعمیرکار حرفه‌ای گردید همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت های تعمیر تجهیزات دندانپزشکی و وب سایت های آموزشی با انواع هندپیس های مختلف دندانپزشکی آشنا گردید. هر کدام از این سایت ها برنامه های آموزشی پایه را در تعمیر هندپیس مستقیم و همچنین کلاس های آنلاین برگزار می نمایند و بر روی موضوعات تخصصی مانند تعمیر آنگل و هندپیس سرعت پایین تمرکز می نمایند بنابراین برای تعمیر هندپیس باید با انواع آن و همچنین کاربردهای مختلف هر یک از آن‌ ها آشنایی کامل داشت تا بتوان آن را به صورت تخصصی تعمیر کرد.
  • تعمیر هندپیس مواردی از قبیل عیب یابی و تعمیر توربین های پر سرعت، دستگاه های سرعت پایین، آنگل، اسکالرهای مافوق صوت و اتصالات مختلف هندپیس دندانپزشکی را در بر می گیرد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی