به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر مانیتورینگ اورژانس

مدل: تعمیر تخصصی مانیتورینگ اورژانس
شناسه محصول: 5060

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرتخصصی انواع مانیتورینگ اورژانس

  • مانیتورینگ های پزشکی کاربرد بسیاری در بیمارستان ها و کلینک های پزشکی دارند.پزشکان و تیم پرستاری میتوانند با استفاده از مانیتورینگ های اورژانس علائم حیاتی و فیزیولوژیکی بیمار را ب صورت لحظه ای داشته باشند. شما میتوانید در صورتی که دستگاه مانیتور مورد استفاده تان غیر قابل استفاده  و یا نیاز به کالیبره شدن داشت با کارشناس های آریا طب تماس گرفته و در اسرع وقت مشکل خود را برطرف نمایید.
  •  
  • دستگاه مانیتورینگ سیگنال های حیاتی بیمار در بخش های مراقبت های ویژه، اورژانس و اتاق های عمل به صورت لحظه به لحظه نمایش می گذارد که یکی از تجهیزات ضروری و لازم بیمارستان ها و مراکز درمانی محسوب می‌ شود. مانیتورینگ پس از جمع آوری اطلاعات مربوط به علائم حیاتی بیمار، آن ها را بر روی صفحه نمایش، به نمایش می گذارد و در مواقعی که بیمار شرایط نامطلوبی داشته باشد هشدارهای لازم را به تیم پزشکی اعلام می نماید. این دستگاه را با نام های مانیتورینگ علایم حیاتی، مانیتور بیمار و مانیتورینگ بیمار می شناسند.
  •  
  • هدف اصلی استفاده از دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی شامل موارد زیر می باشد:
  •  نظارت، نمایش، بازنگری و ذخیره
  •  آلارم چندگانه پارامترهای فیزیولوژیکی از جمله ecg
  •  آنالیز قطعه ST
  •  آنالیز آریتمی، ضربان قلب، سرعت تنفس، دمای بدن، درصد اشباع اکسیژن، سرعت ضربان، فشار خون غیر تهاجمی، فشار خون تهاجمی، دی اکسید کربن و گاز بیهوشی

  • در ادامه در رابطه با چگونگی عیب یابی و سرویس مانیتورینگ اورژانس مطالبی را اظهار می‌ کنیم. سیستم تغذیه دستگاه اولین سیستمی است که باید بررسی شود زیرا غالبا دچار مشکلاتی می گردد. ممکن است این سیستم اصلا روشن نشود در این صورت مشکل می تواند از کابل ها یا فیوزهای دستگاه باشد که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند همچنین ممکن است مشکل از برد پاور باشد این برد با توجه به نوع و مدل دستگاه دارای قطعات مختلفی است پس باید یکسو کننده ها، خازن های نیمه قدرت و ترانس های برد چک گردند. گاهی اوقات نیز دستگاه SPO2 ( درصد اشباع اکسیژن ) بیمار را به نمایش نمی گذارد یا مقدار نمایش داده شده با مقدار حاصل از تجربه دارای تفاوت است و یا مقدار نمایش داده شده توسط دستگاه، دارای ثبات لازم نمی باشد در صورت ایجاد چنین مشکلاتی دو دلیل وجود دارد یا عیب از بردهای داخلی دستگاه است یا عیب مربوط به پروب آن می باشد در صورتی که عیب از بردهای داخلی باشد چون تهیه و توزیع بردها تنها در انحصار شرکت های تولید کننده می باشد بنابراین باید با خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس حاصل کرد و از آن ها کمک خواسته شود. در رابطه با پروب باید فنر قسمت انگشتی بررسی گردد و از خوب فیکس شدن آن اطمینان حاصل نمود سپس خود پروب باید چک شود. با کمک یک مولتی متر ساده می توان تست پروب را انجام داد. خود پروب نیز معمولاً دچار مشکلاتی می شود به عنوان مثال ممکن است پین های سوکت آن شکسته و یا اینکه سیم های خارج شده از قسمت انگشتی از قسمت انتهای انگشتی دچار شکستگی و قطعی شده باشد و در آخر ممکن است سنسور یا مولد IR و یا LED قرمز رنگ پروب دچار خرابی شده باشند. به منظور بررسی این قسمت باید مولتی متر را بر روی اهم متر گذاشته در صورتی که LED سالم باشد به هنگام اتصال صحیح اهم متر به آن نور قرمز رنگ مشاهده می شود. مولد IR هم از یک سمت نمایش دهنده مقاومت محدود و از سمت دیگر نمایش دهنده مقاومت بالا می باشد. سنسور نورانی نیز مقاومت کمی دارد که با کم یا زیاد شدن میزان نور تغییر می یابد. در صورتی که تمام موارد در پروب مورد بررسی قرار گرفت و سلامت آن محرز شد در آن صورت مشکل از خود دستگاه می باشد.
  • سیستم های مانیتورینگ از نظر نحوه اتصال و از لحاظ ماژول ها طبقه بندی می شوند:
  •  از نظر نحوه اتصال به سه دسته مانیتورینگ کنار تختی، تله مانیتورینگ و مانیتورینگ سانترال تقسیم می شوند.
  •  از لحاظ ماژول ها به مانیتورینگ اتاق عمل، مانیتورینگ CCU، مانیتورینگ اورژانس، مانیتورینگ فشار خون، مانیتورینگ قند خون، هولتر مانیتورینگ و مانیتورینگ عملکرد تنفسی تقسیم می گردند.
  • مانیتورینگ اورژانس دستگاهی بسیار حساس است که نمی توان آن را جهت تعمیر به دست افراد معمولی با اطلاعات ناکافی سپرد بلکه به منظور تعمیر مانیتورینگ اورژانس باید به افراد متخصص در این زمینه مراجعه نمود. شرکت آریا طب یکی از مراکز معتبر و دارای مجوز تعمیرات دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی می باشد که تعمیر مانیتورینگ اورژانس را به صورت تخصصی توسط نیروی پرتلاش، مجرب، ماهر و متخصص خود به انجام می رساند و در مقایسه با سایر مراکز تعمیرات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بابت تعمیر مانیتورینگ اورژانس هزینه کمتر و مناسب تری را دریافت می نماید. اگر دستگاه مانیتورینگ اورژانس شما غیرقابل استفاده شده است می توانید با کارشناس های ما تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل دستگاه را بررسی و حل نمایند.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی