به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر مانیتورینگ اتاق عمل

مدل: تعمیر انواع مانیتورینگ اتاق عمل
شناسه محصول: 5058

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرتخصصی انواع مانیتورینگ اتاق عمل

  • مانیتورینگ اتاق عمل یکی از انواع مختلف مانیتورینگ های پزشکی است که کاربرد زیادی در قسمت های مختلف بیمارستان دارند و با استفاده از این نوع مانیتور در اتاق عمل پزشک و تیم پزشکی می توانند اطلاعات مربوط به علائم حیاتی بیمار را به صورت دقیق و مسمتر روی صفحه نمایش ماینیتور داشته باشند.تیم متخصصین اریا طب با سالها تجربه در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی مانیتورینگ های شما ک هر نوع خرابی اعم از باطری و کابل و......تعمیر و بازسازی میکند.
  •  
  • به دستگاه هایی که در در بخش های مختلف بیمارستان ها از جمله CCU، ICU، NICU، اورژانس و اتاق های عمل به منظور نمایش سیگنال های حیاتی بیمار مورد استفاده قرار می گیرد مانیتورینگ علایم حیاتی یا مانیتورینگ بیمار گفته می شود. دستگاه مانیتورینگ بیمار اتاق عمل دارای اجزاء مختلفی از قبیل صفحه نمایش، صفحه کلید، سنسور، باطری، برد تغذیه و ماژول های مختلف است که هر یک به منظور انجام وظیفه خاصی طراحی شده اند. این دستگاه به طور مداوم علایم حیاتی بیمار را اندازه گیری نموده و از طریق صفحه نمایش خود به صورت لحظه ای برای پزشکان و تیم جراحی اتاق عمل به نمایش می گذارد. مانیتورینگ های علایم حیاتی از نقطه نظر چگونگی اتصال دارای سه مدل کنار تختی، تله مانیتورینگ و سانترال هستند و از لحاظ برخورداری از ماژول های متفاوت به دسته های مختلفی از قبیل مانیتورینگ CCU، مانیتورینگ اورژانس، مانیتورینگ اتاق عمل، مانیتورینگ فشار خون، مانیتورینگ عملکرد تنفسی، هولتر مانیتورینگ و مانیتورینگ قند خون تقسیم می گردند.
  •  
  •  نکته: به هنگام خرید مانیتورینگ اتاق عمل توجه داشته باشید که رزولوشن دستگاه از سطح بالایی برخوردار باشد زیرا این گزینه نشان از کیفیت بالای صفحه نمایش دارد.
  •  
  • اگر دستگاه دچار خرابی گردد یا بیمار دچار حالت غیر عادی فیزیولوژیکی گردد آلارم تعبیه شده برای دستگاه اعلانی را برای تیم پزشکی از طریق صدا و تصویر تولید می کند که به آن آلارم گفته می شود. آلارم ها دارای سه نوع مختلف از قبیل آلارم های فنی، آلارم های فیزیولوژیکی و پیام های اعلان هستند. آلارم های صوتی و تصویری دستگاه مانیتورینگ اتاق عمل از سه طریق صفحه نمایش، LED هشدار و بلندگو ایجاد می شوند. مانیتورینگ اتاق عمل به طور دوره ای نیاز به سرویس دارد همچنین در صورتی که دچار خرابی گردد باید آن را به منظور تعمیر نزد افراد متخصص فرستاد. جهت تعمیر مانیتورینگ اتاق عمل به مراکز خدماتی معتبر و با سابقه درخشان مراجعه نمایید زیرا این مراکز با در اختیار داشتن نیروهای دانش آموخته و مجرب جهت تعمیر مانیتورینگ اتاق عمل بسیار متبحرانه عمل نموده و دستگاه را با کمک گرفتن از قطعات اصل و با کیفیت در کمترین زمان ممکن تعمیر کرده و تحویل می دهند یکی از مراکز خدماتی معتبر در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های پزشکی شرکت آریا طب است که با کمک نیروهای متخصص و خبره خود جهت تعمیر مانیتورینگ اتاق عمل اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن کار تعمیرات را به صورت تخصصی به پایان می رساند. به منظور آگاهی از شرایط تعمیر مانیتورینگ اتاق عمل می توانید از طریق پل های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. 
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی