به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه هود میکروبیولوژی

مدل: تعمیرات دستگاه هود میکروبیولوژی
دسته بندی: ازمایشگاهی
شناسه محصول: 1723

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات دستگاه هود میکروبیولوژی

هودهای میکروبیولوژی برای ایجاد یک جریان داخلی و درونی از طریق خارج کردن هوا از کابینت با کمک فیلتر HEPA از اپراتور محافظت می کنند ، این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بدنه ی آن از جنس فلز و دارای رنگ کوره ای است ، لامپ مهتابی و UV دارد ، مجهز به برد دیجیتالی می باشد ، دارای فیلتر های استاندارد و فن آلمانی است . کاربرد هودهای میکروبیولوژی عبارتند از ؛ از اپراتور در برابر میکروارگانیسم های خطرناک محافظت می کند ، مانند ؛ خطر های میکروبی و بیولوژیکی ، بیوشیمی ، از مواد و محیط محافظت می کنند . دستگاه های هود میکروبیولوژی دچار اختلالاتی می شوند که نیاز به تعمیر دارد ، تعمیر این دستگاه ها هزینه های سنگینی دارند و افراد نگران این موضوع هستند ولی لازم به ذکر است که بدانید شرکت ما برای حل این مشکل متخصصانی را استخدام کرده است که افرادی با تجربه هستند و در زمینه ی تعمیرات دستگاه پزشکی اطلاعات زیادی دارند ، این افراد با دقت کامل در زمانی کوتاه و با هزینه کمتری دستگاه شما را تعمیر و به شما تحویل می دهند ، تعمیر تخصص ماست و آمادگی کامل خود را برای تعمیرات اعلام می کنیم .

در اتاق کشت و محیط های آزمایشگاه حفاظت از نمونه های آزمایشگاهی بسیار پر اهمیت است. هود میکروبیولوژی یکی از تجهیزات مناسب در آزمایشگاه می‌ باشد که به‌ خوبی عوامل ارگانیک را از محیط‌های آزمایشگاه خارج کرده و همچنین در تهویه کلیه ذرات معلق در هوا و تصفیه هوای آزمایشگاه نیز نقش بسزایی دارد. این وسیله به شکل یک کابین و میز کاملا استریل شده تولید می شود در سطح داخلی این دستگاه از طریق فن بر روی فیلتر هپای هوای پرفشار جریان می یابد و داخل محفظه را از هرگونه میکروب و آلودگی پاک می نماید. ذرات معلق در هوا دربرگیرنده قارچ، باکتری و ذرات گرد و غبار می باشد در نتیجه با عملکرد هود میکروبیولوژی فضای داخل آن کاملا از این آلودگی ها پاک و محافظت می گردد. وسیله معرفی شده برای آزمایشگاه های عمومی، بیمارستان ها، آزمایشگاه های دارویی و صنعتی دارای کاربرد است. کابین بیرونی آن دارای جنسی از ورق آهنی است که با رنگ الکترواستاتیک پوشش دهی شده و از ورود هرگونه آلودگی جلوگیری می نماید. ساختار داخلی هود نیز از جنس ورق استیل 304 ساخته شده است تا اپراتور به راحتی بتواند از جمع شدن باکتری ها ممانعت نماید. هود میکروبیولوژی جریان هوایی که در زیر خود عبور می دهد را به صورت یکنواخت در تمام سطح خود پخش کرده و بدین طریق اجازه نمی دهد تا آلودگی وارد دستگاه گردد. ورودی هوای تازه این دستگاه مجهز به یک پری فیلتر می باشد که سبب فیلتر شدن ذرات معلق در هوا می گردد همچنین در قسمت خروجی دستگاه برای خروج هوا نیز یک فیلتر هپای تعبیه شده است و بدین طریق کاملا هوا تصفیه می گردد. جریان هوا در هود میکروبیولوژی به دو صورت افقی و عمودی انجام می شود در جریان افقی هوا به صورت افقی به سطح هود می‌ رسد و در جریان عمودی هوا به صورت عمودی به سمت پایین منطقه کار می رود. این دستگاه  به منظور ضدعفونی کردن محیط نیز مجهز به لامپ مهتابی و UV  می باشد و برد آن نیز به صورت دیجیتالی طراحی شده است و از فیلترهای استاندارد و فن آلمانی برخوردار می باشد. علاوه بر ضدعفونی کردن محفظه داخلی، هوای محیط را نیز تصفیه کرده و به خوبی از اپراتور در مقابل میکروارگانیسم های خطرناک همچون خطرهای میکروبی، بیولوژیکی و بیوشیمی محافظت کرده همچنین از مواد و محیط نیز محافظت می نماید. دستگاه هود میکروبیولوژی نیز همانند سایر دستگاه ها با گذر زمان ممکن است دچار اختلالاتی گردد و احتیاج به تعمیر داشته باشد هزینه تعمیر دستگاه هود میکروبیولوژی بسیار سنگین است و افراد همیشه نگران این موضوع هستند. شرکت آریا طب با استخدام افرادی با تجربه و دارای اطلاعات بالا در زمینه تعمیرات دستگاه های پزشکی در زمان کوتاه و با هزینه مناسب و معقول تعمیر دستگاه هود میکروبیولوژی شما را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد. شما عزیزان می توانید جهت کلیه تعمیرات دستگاه های آزمایشگاهی از جمله انواع فور یا آون، انکوباتور، بن ماری، کولنی کانتر، اتوکلاو، هود، سانتریفیوژ و ... به این شرکت اعتماد نموده و دستگاه خود را به ما بسپارید زیرا که تعمیرات حرفه ای تخصص ما می باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی