به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر تمیزکننده و اولتراسونیک

مدل: تجهیزات دندانپزشکی
شناسه محصول: 5020

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر دستگاه شستشوی اولتراسونیک

  • دستگاه اولتراسونیک دارای ظرف یا لگنی که مخزن آب و یا مایع مخصوصی میباشد است که کاربرد آن جهت قرار دادن وسایل مورد استفاده در دندانپزشکی ها پس از انجام کار میباشد که با ایجاد ارتعاش به وسیله اموج مواد عفونی مانند خون و همچنین جرم های نشسته بر روی دستگاه ها را از روی آنها حذف میکنند و باعث ضدعفونی شدن دستگاه ها میشوند. شرکت آریا طب با گرد هم آوری ماهرترین و بهترین متخصصان تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا با صرف کمترین زمان و هزینه مالی بتوانید دستگاه تمیزکننده و اولتراسونیک خود را تعمیر و بازسازی کنید.
  • ابزار دندانپزشکی پس از اینکه مورد استفاده قرار می‌ گیرند آلوده و کثیف می شوند و نیاز دارند که هر بار پس استفاده مورد شست و شو قرار بگیرند و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص به نام اتوکلاو استریل و ضدعفونی گردند. برای شست و شوی ابزارآلات دندانپزشکی از دستگاهی به نام التراسونیک استفاده می شود. معنای التراسونیک مافوق صوت است. محدوده فرکانس شنوایی انسان 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز و محدوده فرکانسی امواج فرا صوت از 40 کیلو هرتز تا چندین مگا هرتز می باشد.
  • تعمیر تمیزکننده و اولتراسونیک
  •  
  • امواج مافوق صوت دارای کاربردهای فراوانی از جمله در موارد زیر می باشند:
  •  لیزر
  •  تخلیه الکتریکی برای بهبود خواص سطحی و افزایش نرخ بارداری
  •  سنجش فاصله
  •  عمق مخزن
  •  شست و شوی دقیق ظروف آزمایشگاهی
  •  تعیین فشار خون بیمار
  •  همگن کردن مواد مذاب
  •  جوشکاری مواد غیر همجنس
  •  ریخته گری، تراشکاری، فرزکاری، سوراخ کاری
  •  
  • از مهمترین کاربردهای این امواج می توان به شست و شو در التراسونیک اشاره نمود. برای این منظور قطعه ای که باید شسته شود را در مایع مورد نظر که معمولا آب است غوطه ور می کنند سپس مایع با فرکانس و شدت بسیار بالا به نوسان در آمده و این نوسانات سبب می گردد تا قطعه درون مایع نیز به ارتعاش درآمده و آلودگی ها از سطح آن ها پاک و جدا گردند. سازنده برای این دستگاه ظرف یا لگنی تعبیه کرده که در آن آب یا مایع مخصوصی ریخته شود و وسایل دندانپزشکی در آن قرار گیرند. همانطور که پیشتر اشاره شد اساس کار دستگاه التراسونیک تولید امواج فرا صوت است که این امواج باعث ارتعاش مخزن شده تا مواد عفونی مانند خون، جرم نشسته از روی سطح دستگاه ها و ابزارآلات به طور کامل نابود شوند. از این دستگاه در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی استفاده می گردد.

تمیز کننده دندان اولتراسونیک

شست و شوی ابزار آلات دندانپزشکی با استفاده از حمام های التراسونیک قبل از استریل کردن با دستگاه های اتوکلاو انجام می شود. دستگاه های اولتراسونیک توسط شرکت ها و کمپانی های مختلف در سراسر دنیا در مدل ها و حجم های مختلف تولید و روانه بازارهای تجهیزات پزشکی می گردند. هر کمپانی برای محصول خود ویژگی های خاصی را در نظر می‌ گیرد به همین دلیل امکانات هر یک از آن ها با دیگری متفاوت می‌ باشد. تفاوت در امکانات و سطح کیفیت آن ها باعث شده که از قیمت های متفاوتی برخوردار باشند. دستگاه اولتراسونیک یکی از وسایل ضروری برای هر مطب دندانپزشکی می باشد بنابراین دندانپزشکان به هنگام خرید باید دقت بالایی داشته باشند و دستگاهی را تهیه و انتخاب کنند که از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار باشد. دندانپزشکان به منظور تمیز کردن دندان مصنوعی همواره استفاده از این دستگاه را توصیه می نمایند.

تعمیرات تخصصی اولتراسونیک

اگر دستگاه تمیزکننده مطب دندانپزشکی شما دچار اختلال شده و به درستی بقایای آلی را از سطح ابزارآلات پاک نمی کند باید آن را برای تعمیر به مراکز تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی معتبر بسپارید. یکی از این مراکز معتبر شرکت آریا طب است که از کادر تعمیراتی مجرب برخوردار است تمامی پرسنل این کادر تخصص و دانش لازم را در ارتباط با تعمیر تمیزکننده و اولتراسونیک را دارند و سرویس دستگاه شما با هر برند و هر مدل که باشد توسط نیروی تعمیراتی ما امکان پذیر می باشد. متخصصین ما تعمیر تمیزکننده و اولتراسونیک را در کوتاه ترین زمان ممکن و حتی بهتر از روز اول به صورت کاملا تخصصی انجام داده و به منظور رفاه حال شما عزیزان نسبت به سایر مراکز تعمیراتی هزینه کمتری دریافت می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی