به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر اکسیژن ساز

مدل: تعمیر اکسیژن ساز
شناسه محصول: 5030

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر اکسیژن ساز

  • اکسیژن ساز دستگاهی جهت تولید خالص کردن و تولید اکسیژن از طریق پردتزس و تصفیه هوای محیط میباشد. اکسیژن سازها به دو دسته اکسیژن ساز قابل حمل یا پرتابل و اکسیژن ساز ثابت تقسیم میشوند.اکسیژن سازها در حجم های مختلف 3،5،8،10 لیتر طراحی و تولید گردیده اند که به راحتی قابل تامین میباشند.شرکت اریا طب توانایی تعمیر دستگاه اکسیژن ساز شما را در انواع های مختلف این دستگاه با استفاده از تعمیرکاران ماهر در این زمینه را دارد.
  • هوا از دو عنصر اکسیژن و نیتروژن تشکیل شده است. میزان اکسیژن موجود در هوا تقریبا 21% و میزان نیتروژن آن 78% می باشد. در روش درمان با اکسیژن فشار بالا معمولا درصد اکسیژنی که بیمار با آن می تواند نفس بکشد 100% است که این میزان 5 برابر از اکسیژن موجود در هوا بیشتر می باشد و فشار اکسیژنی که بیمار تنفس می کند 1,5 برابر و برخی اوقات تا 3 برابر از فشار اتمسفر بیشتر است با این اوصاف این روش درمانی تا 15 برابر مقدار اکسیژن تنفس موجود در هوا با فشار نرمال به بیمار انتقال می دهد. مازاد اکسیژن تنفس شده از راه ریه ها در پلاسمای خون حل می گردد و به تمامی قسمت های بدن می رسد. این اکسیژن مازاد در نواحی مختلف بدن دارای اثرات متفاوتی است. روش اکسیژن درمانی جان بیمار را خیلی راحت نجات می دهد همچنین می تواند موجب تسریع بهبود و بازسازی بافت ها گردد.
  •  
  • دو نوع اصلی دستگاه اکسیژن ساز از قبیل اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز قابل حمل داریم. این وسیله به صورت خانگی نیز طراحی و تولید می شود که معمولا مدل خانگی آن ها ثابت می باشند و می توان از آن به طور مداوم یا پالسی به منظور تولید اکسیژن استفاده نمود. اکسیژن سازهای قابل حمل با هدف راحتی کاربر تولید و روانه بازار تجهیزات پزشکی شده اند این مدل اغلب به شکل پالسی به تولید اکسیژن می پردازد.
  •  
  • برای اینکه بتوان از اکسیژن تراپی حداکثر استفاده را کرد بهتر است لوازم جانبی این دستگاه از قبیل فیلتر، مرطوب ساز، لوله اکسیژن و ... را مورد استفاده قرار داد. امروزه اکسیژن تراپی به وسیله انواع مختلف دستگاه های اکسیژن ساز بسیار راحت و بدون دردسر می باشد. بیمارانی که از مشکلاتی همچون آمفیزم، بیماری مزمن انسداد ریه یا سایر بیماری های تنفسی رنج می برند می توانند این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند. این وسیله برای رفع خستگی روزانه افراد سالم نیز کارآمد می باشد. پزشک متخصص باید مقدار اکسیژن مورد نیاز بیمار را با واحد لیتر در دقیقه در نسخه تصریح نماید. کنترل کیفی دستگاه اکسیژن ساز و بررسی پارامترهای خروجی گاز آن دارای اهمیت بسیاری است همچنین چون الکتریکی می باشد باید خطرات الکتریکی آن در بازه زمانی مشخص مورد بررسی قرار بگیرد.
  •  
  •  توجه: قطعات الکتریکی با افزایش عمر و به دلیل استفاده مداوم دچار فرسودگی شده و ممکن است دچار نشتی الکتریکی گردد که این موضوع برای کاربر و حتی خود تجهیزات بسیار خطرناک خواهد بود.
  •  
  • اگر دستگاه اکسیژن ساز مرکز درمانی و یا اکسیژن ساز خانگی شما دچار ایراداتی است و مثل روز اول آن کارایی لازم را ندارد یا قطعات آن دچار خرابی شده است می توانید آن را جهت تعمیر و تعویض قطعات به شرکت آریا طب بسپارید. این شرکت با برخورداری از تیم مهندسی خبره و با سابقه روشن در اولین فرصت به تعمیر دستگاه اکسیژن ساز می پردازد و با بررسی آن ایرادات را شناسایی کرده و سپس به صورت تخصصی دستگاه مذکور را تعمیر می کند. سرویس دهی تعمیر دستگاه اکسیژن ساز توسط این مجموعه کاملا بدون نقص و با هزینه مناسب می باشد و به منظور تعویض قطعات از قطعات اصل که از کیفیت بالایی برخوردار هستند کمک گرفته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت چگونگی تعمیر دستگاه اکسیژن ساز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی