به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر الکتروشوک خارجی

مدل: تعمیر انواع دستگاه الکتروشوک خارجی
شناسه محصول: 5053

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر تخصصی انواع دستگاه الکتروشوک خارجی

  • در درمان اریتمی قلبی تا حد ممکن از داروهای مخصوص ابن نوع عارضه قلبی استفاده میشود اما در مواردی داروها اثر بخش نیستن و یکی از راه های رایج در این مواقع استفاده از دستگاه های الکتروشوک میباشد ک این نوع دستگاه ها بر اساس نحوه کارکردشان بر سطح بدن به دو دسته تقسیم بندی میشوند ک نامگذاری این دسته ها به صورت:دستگاه هاي الکتروشوك خارجی External و دستگاه الکتروشوك داخلی Internal میباشد.
  •  
  • نحوه  عملکرد این دستگاه: الکتروشوک با نام اصلی دفیبریلاتور دستگاهی است که باعث از بین‌ رفتن فیبریلاسیون بطنی می شود دفیبریلاسیون Defibrillation از دو کلمه De به معنای خنثی کردن و Fibrillate به معنای انقباضات ناهماهنگ، نامتعادل و غیر متناسب قلبی می باشد در واقع باید چنین گفت که دفیبریلاسیون درمان کننده آریتمی های تهدید کننده حیات در قلب همچون فیبریلاسیون بطنی یا دهلیزی و بی‌ نبضی می‌ باشد. دفیبریلاتور با استفاده از منبع تغذیه و باتری داخلی بزرگ و یک خازن حجیم با مقادیری مابین 5 الی 400 ژول کار می کند. اتصال الکترودها به دفیبریلاتور بوده که بر روی هر دو سمت سینه بیمار متصل می شوند. انرژی ذخیره شده درون خازن از یک الکترود به الکترود دیگر توسط سینه بیمار آزاد شده که سبب می گردد به قلب شوک وارد آید و قلب مجدداً ضربان منظم خود را دریافت نماید. دفیبریلاتورها دارای انواع مختلفی از جمله خارجی، داخلی، انتقالی، کاشتنی، خودکار و نیمه خودکار می باشند. الکتروشوک قلبی خارجی نیز به دو دسته خودکار و نیمه خودکار تقسیم می گردد. الکتروشوک خارجی خودکار نوع جدیدتری از دفیبریلاتورهای خارجی هستند که از عملکرد خودکار بهره‌مند می باشند این نوع دفیبریلاتورها سیگنال های قلبی را پردازش نموده و در صورت لزوم باعث وارد شدن شوک الکتریکی مناسبی به قلب می شود بنابراین کاربران این سیستم نیازی به یادگیری اصول تفسیر سیگنال دستگاه نوار قلب ندارند به همین علت سبب می گردد تا طیف بسیار وسیعی از افراد مثل آتش نشان ها، پرستاران، بهیاران و تکنسین های اورژانس بتوانند این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند. در این مدل از دفیبریلاتورها کافیست کاربر الکترودهای دستگاه را بر روی سینه بیمار متصل کرده و سپس سیستم را روشن نماید بنابراین دستگاه سیگنال ECG را با کمک الکترودهای قابل دسترسی به دفیبریلاتور دریافت نموده سپس اگر به شوک متوالی نیاز باشد به راحتی مشخص می نماید و در صورت نیاز سیستم اتوماتیک وار عملیات شارژ و دشارژ را انجام می دهد.
  •  
  • دستگاه ممکن است با عیوب مختلفی از قبیل موارد زیر مواجه شود:
    •  عدم تخلیه دستگاه بر روی بیمار، توان خروجی کم و شارژ نشدن دستگاه در ژول بالا
    •  از مهمترین علت های عدم تخلیه، آغشته شدن سطح پدال ها به چربی پوست بیمار می باشد که می توان آن را با دستمالی آغشته به الکل تمیز کرد.
    •  کم بودن توان خروجی الکتروشوک خارجی بنا به دلایل مختلفی از قبیل خراب بودن کامل دستگاه نوار قلب، پارگی کابل های پدال، کثیفی سوکت اتصال پدال، سوختگی در سوکت پدال، خیسی سطح سینه بیمار، اشتباه اپراتور در ژل زدن به سینه بیمار به جای پدال و تکنولوژی خاص دستگاه می باشد.
    •  دلایل شارژ نشدن دستگاه در ژول بالا نیز می تواند یکی از سه دلیل، کثیفی برد داخلی دستگاه، تنظیمات دستگاه یا از دست رفتن خاصیت باتری دستگاه باشد.
    •  
  • مرکز تخصصی تعمیرات تجهیزات پزشکی آریا طب ارائه دهنده خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر الکتروشوک خارجی و دفیبریلاتور در اسرع وقت با استفاده از قطعات اصل و با کیفیت می باشد این مرکز آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با بیمارستان ها، درمانگاه ها، هلال احمر، واردکننده های تجهیزات بیمارستانی و پزشکی به منظور تعمیر الکتروشوک خارجی و سایر تجهیزات پزشکی اعلام می‌ نماید.
  •  
  • خدمات این مرکز شامل مواردی از قبیل سرویس، عیب یابی و تعمیر الکتروشوک خارجی، ردهای الکترونیکی، مانیتور دستگاه، برد الکترونیکی الکتروشوک، آداپتور و شارژر الکتروشوک، پدال اکسترنال، پرینتر و پالس اکسیمتری الکتروشوک و تعویض پک باطری می باشد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی