به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر اپکس لوکیتور

مدل: تعمیر اپکس لوکیتور
شناسه محصول: 5029

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه اپکس لوکیتور چیست

این ابزار دندانپزشکی که اکثرا برای درمان مشکلات ریشه دندان توسط دندانپزشکان مورد استفاده قرار می گیرد به تیم درمان کمک می کند که کیفیت درمان را بالا ببرند. برای تسهیل اندو (عصب کشی دندان) از این روش استفاده می کنند تا علاوه بر بهبود پروسه درمان از استرسی که فرد متحمل می شود نیز بکاهند. امروزه این ابزار پر مصرف از مهم ترین تجهیزات در زمینه دندانپزشکی محسوب می شود.

نکات مهم در خصوص اپکس لوکیتور

شاید اپکس لوکیتور از نظر دقت گزینه مناسب تری در مقایسه با رادیوگرافی باشد اما نمی توان به طور کلی استفاده از رادیوگرافی را نادیده گرفت و از اپکس لوکیتور به جای آن استفاده کرد. برای کار کردن با اپکس لوکیتور باید این نکته را به خاطر بسپارید که در این دستگاه نیز همچون سایر ابزار، احتمال بروز خطا وجود دارد. از آن جایی که در رادیوگرافی نیز احتمال بروز خطا وجود دارد پس بهتر است از ترکیب این دو روش با هم استفاده کنید.

اگر اصولی که برای انجام عصب کشی ضروری هستند را به درستی رعایت کنید، ابزار اپکس لوکیتور دقت بیشتری خواهد داشت. برداشتن قسمت پوسیده شده به طور کامل و آماده کردن محل آسیب دیده، اقداماتی هستند که دقت اپکس لوکیتور را افزایش می دهند.

اتصالات دستگاه را در تماس مستقیم با دهان بیمار و خود دستگاه قرار ندهید. از آن جایی که اتصالات این دستگاه به طور مکرر استفاده می شوند و از مواد ضدعفونی کننده برای پاکسازی آن ها استفاده می شود ممکن است در مدت زمان کوتاهی دچار استهلاک شوند.

برای به دست آوردن نتایج دقیق تر، از دستگاه در حالی استفاده کنید که شارژ آن پر است. اگر شارژ دستگاه کم باشد، احتمال این که نتیجه ای نادرست را نشان دهد بالا می رود. اگر مکانیزم عملکرد اپکس لوکیتور بر اساس باطری است، از باطری هایی استفاده کنید که کیفیت بسیار بالا و طول عمر بیشتری دارند.

به طور کلی اپکس لوکیتور ابزاری سودمند تلقی می شود اما در برخی از شرایط و روی برخی از دندان ها عملکرد قابل قبول و دقت کافی ندارد. برای دندان هایی که ریشه بلند دارند یا روکش شده اند و ترمیم های فلزی دارند نمی توان از این پروسه استفاده کرد.

نکته دیگر این است که عرضه نوع جدید اپکس لوکیتور به بازار نشان دهنده عدم کارایی مدل های قبلی نمی باشند. بلکه هر یک از مدل های این دستگاه بسته به شرایط می توانند کارآمد باشند.

هنگام خرید اپکس لوکیتور توجه کنید که برند معتبری از اپکس لوکیتور را خریداری می کنید تا دستگاه کارایی بیشتر و عمر طولانی تری داشته باشد.

اما حتی اگر بهترین اپکس لوکیتور را خریداری کنید، به علت استفاده مکرر توسط دندانپزشکان برای انجام امور عصب کشی، احتمال این که دستگاه یا قطعات آن از کار بیفتند وجود دارد.

ممکن است فکر کنید که در این شرایط خرید یک دستگاه اپکس لوکیتور جدید راه حل مناسبی است. اما اکثر مشکلات این دستگاه ها قابل حل می باشند و نیازی به خرید دستگاه جدید نیست.

تعمیر اپکس لوکیتور

یکی از دستگاه های مهم و کاربردی در درمان ریشه دندان دستگاه Apex locator و یا اپکس لوکیتور میباشد که با تعیین طول کانال ریشه پزشکان کمک میکند و به طور معمول در دندانپزشکی ها مورد استفاده است.Apex locator و یا اپکس لوکیتور یک دستگاه الکترونیکی میباشد که در  اندو قابل استفاده میباشد.تیم متخصصین آریا طب با استفاده از ابزارالات روز دنیا در زمینه تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی توانایی تعمیر دستگاه اپکس لوکیتور شما دندانپزشکان عزیز را در اسرع وقت و به بهترین صورت ممکن دارا میباشد.

در صورت خراب شدن دستگاه اپکس لوکیتور یا قطعات آن نگران نباشید و تعمیر آن را به کارشناسان ما در آریا طب بسپارید. تیم ما از برترین تجهیزات و فناوری های روز دنیا و قطعات اصل برای تعمیر دستگاه اپکس لوکیتور استفاده می کند.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی