به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تشک مواج سلولی زنیت مد

مدل: at128​​​​​​​ سلولی
دسته بندی: تشک مواج
شناسه محصول: 6703

6000000

  • دارای یکسال گارانتی
  • تحمل وزن تا 165 کیلوگرم
  • ابعاد 10*90*200 سانتی متر

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

استفاده از تشک مواج سلولی زنیت مد تشک مواج سلولی زنیت مد برای بیماران، خصوصا بیمارانی با آسیب نخاعی از اهمیت زیادی برخوردار است. وجود تشک مواج در روند بهبودی افراد تاثیر گذار است. علاوه بر این به دلیل در بستر بودن طولانی مدت بیمار، از بروز مشکلات دیگر یا تشدید مشکلات موجود جلوگیری می کند. این تشک ها با برق کار می کنند اما با این وجود استفاده از آن ها مقرون به صرفه تر است چرا که مصرف برق آن ها بسیار کم است در عین حال مزایای استفاده از آن ها بسیار زیاد است. در تعیین میزان سفتی یا نرمی تشک باید به اختلال فرد بیمار و نیاز او توجه کنید. اما به طور کلی یک تشک مواج نباید زیادی نرم یا زیادی سفت باشد.یکی از انواع این تشک ها، برند زنیت مد است. تشک مواج زنیت مد یک محصول معتبر ساخت کشور فرانسه است که برای هر دو مصارف خانگی و بیمارستانی کاربرد دارد. این تشک ها متناسب با بیمار و با توجه به نیاز آن ها ساخته شده است.

تشک مواج زنیت مد سلولی

تشک مواج زنیت مد سلولی دارای ۱۸ قطعه مجزا است. این قطعات از جنس پلی اورتان است. لایه های زیرین از جنس برزنت است و لایه های سطحی از جنس نایلون یا پی وی سی است. این تشک طولی برابر با 200 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر دارند. ضخامت و عمق این تشک ها ۱۰ سانتی متر است و به راحتی می توان از آن ها بر روی تخت خواب یا حتی زمین استفاده کرد. این تشک ها قادر به تحمل وزنی در حدود 165 کیلوگرم هستند. در بسته بندی این محصول یک قطعه سلولی اضافی نیز موجود است. به این شکل در صورت خراب شدن هر یک از قطعات می توان قطعه مازاد را جایگزین کرد.

 برای استفاده راحت تر از تشک مواج زنیت مد سلولی و حفظ نظافت و تمیزی محصول، روکشی از جنس لایه های سطحی تشک می باشد و در دو حالت کشی یا دکمه ای بر روی تشک قابل استفاده است. یکی از مهم ترین فواید این روکش، محافظت از قطعات سلولی تشک مواج است. از جمله اجزای دیگر تشکیل دهنده محصول می توان به فیوز اطمینان و ضربه گیر لرزشی موتور اشاره کرد.

تشک مواج سولی زنیت مد

تشک مواج سلولی زنیت مد مدل a.t128

همان طور که در بالا اشاره کردیم، تشک مواج سلولی زنیت مد مدل a.t128 دارای چندین لایه سلولی است. در قسمتی از تشک یک پمپ هوای پر قدرت تعبیه شده است. طیف فشار تولیدی از این پمپ در محدوده ۷۰ تا۱۳۰ میلی متر جیوه است. عملکرد این پمپ به شکلی است که در هر دقیقه 6 تا 8 لیتر را می تواند از هوا پر کند. پس از تکمیل ظرفیت تشک و پر شدن آن از هوا توسط این پمپ ۲۲۰ ولتی، پمپ شروع به ایجاد جریان هوا در تشک می کند. به این منظور قطعات سلولی به صورت یک در میان پر و خالی می شوند. این حرکت هوا در درون تشک تداعی کننده حرکت کردن بدن فرد است.

تشک مواج سلولی زنیت مد

تشک مواج سلولی zenithmed

به منظور نصب این محصول ابتدا باید به محیطی که تشک را روی آن قرار می دهید توجه کنید. محیط زیر تشک را به خوبی تمیز کنید. سپس باید پمپ باد را به وسیله رابط به تشک متصل کنید. به این صورت رابط را در محل اتصال آن، که در قسمت فوقانی تشک تعبیه شده، متصل کنید و سر دیگر آن را به کناره پمپ وصل کنید. برای شروع باد شدن تشک باید دوشاخه را به پریز زده و دکمه پاور را بزنید. در این هنگام به کمک پیچ تنظیم کننده در ابتدا درجه را روی بیش ترین میزان و پس از اتمام باد کردن روی درجه متوسط قرار دهید. به این صورت می توانید از تشک مواج خود استفاده کنید.

قیمت تشک مواج زنیت مد

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این تشک در رابطه با بیماران CBR است. این افراد در معرض خطر حمله قلبی هستند.

در این حالت در اسرع وقت باد قطعات کاهش می یابد. به این شکل تشک با حرکات خود و ماساژ های قلبی فرد را از حمله قلبی نجات می دهد.

 علاوه بر این بیماران،  برای تمام بیمارانی که به هر دلیل باید به مدت طولانی در بستر بمانند استفاده از این تشک بسیار مناسب است.

zenithmed wavy mattress تشک مواج سلولی زنیت مد برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر در بیماران یا هر گونه مشکلات عضلانی که به دلیل عدم تحرک در افراد ایجاد می شود جلوگیری می‌کند.

حرکت جریان هوا در این قطعات و سلول ها به گردش خون مناسب در بدن کمک می کند.

به این صورت سلول ها توانایی انجام فعالیت و عملکرد مناسب خود را دارند زیرا اکسیژن به میزان کافی در اختیار آن ها قرار گرفته است.

تشک مواج سلولی زنیت مد

تشک مواج زنیت مد

زمانی که پمپ به دستگاه متصل است دستگاه به هیچ عنوان جابه جا نشود.

دستگاه در معرض بخار قرار نگیرد.

مراقب باشید قبل از تمیز کردن پمپ دستگاه به برق متصل نباشد.

برای شستشو تشک از مواد شیمیایی قوی استفاده نشود چرا که  باعث آسیب دیدگی تشک می شود.

zenithmed

مدل 

خانگی و بیمارستانی

کاربرد

تحت لیسانس سوئیس

کشورسازنده

1 ساله

گارانتی 

تخم مرغی

نوع تشک

90*200سانتی متر

ابعاد تشک

پی وی سی

جنس تشک

به صورت دستی.

قابل شست و شو

است

ضد تعریق

است

ضد زخم بستر

7 لیتر

میزان تولید هوا

 

طرز استفاده از تشک مواج zenithmed

تشک مواج zenithmed حالت سلولی دارد و پر از هوا است که از ایجاد گره جلوگیری می کند و فشار هوای تشک را مختل می کند. هر ده دقیقه یک بار توسط یک پمپ پر می شوند. پمپاژ مداوم هوا در تشک‌های بادی باعث گردش خون در ناحیه کمر می‌شود و از تعریق بدن جلوگیری می‌کند که باعث بهبود یا جلوگیری از ظهور زخم‌ها می‌شود. این طراحی خلاقانه عضلات بیمار را از فشار استاتیک طولانی مدت در یک موقعیت ثابت خلاص می کند که منجر به زخم های فشاری می شود و راحتی بیشتری را برای بیمار فراهم می کند.

تشک مواج zenithmed را روی یک میز صاف قرار دهید یا به کمک آویزهای آن از یک طرف تخت آویزان کنید،تشک مواج zenithmed را روی تشک فوم قرار دهید تا اتصالات تشک از یک طرف بیفتد. انتهای اضافی تشک را می توان زیر تشک فوم نیز تا کرد. یک طرف لوله های هوا را به پمپ وصل کنید و طرف دیگر را به تشک وصل کنید و اتصالات دو طرف را محکم کنید. چراغ سبز شروع به چشمک زدن می کند و تشک راه راه به آرامی پر از هوا می شود. ابتدا سطح تنظیم فشار را روی آخرین سطح قرار دهید تا تشک با حداکثر فشار پر شود و حدود ده دقیقه طول می کشد تا تشک کاملا پر شود. در حین استفاده، پمپ باید به طور مداوم روشن شود، در غیر این صورت تشک پس از حدود 10 دقیقه شروع به پر شدن از حباب می کند (این زمان ممکن است بسته به تشک کمی متفاوت باشد). البته این مشکل مربوط به تشک های دینامیک است: در تشک های استاتیک تمام سلول ها با هم پر می شوند. فشار را با تنظیم درجه روی پمپ به گونه ای تغییر دهید که بین حباب های هوای آزاد شده و بدن بیمار دو انگشت فاصله وجود داشته باشد. برای مونتاژ مجدد تشک در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، باید نازل ها را با فشار دادن از طرف دیگر کاملاً خالی کنید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی