به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تشک تخت لگن خور

مدل: تشک پارچه ای
دسته بندی: تشک مواج
شناسه محصول: 6800

820000

تشک پارچه ای

820000
جزییات

روی چرم ضد آب

تماس بگیرید
جزییات

  • قطر 5 سانت
  • مناسب برای تخت لگن خور

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تشک لگن دار

برخی از بیماران به علت صدمات شدیدی که ناشی از تصادف، ضربه، سقوط و بیماری هستند مجبور به استراحت طولانی مدت روی تخت هستند. حال اگر این بیماران تنها روی یک قسمت از بدن دراز بکشند، تنها به بافت های یک قسمت از بدن فشار وارد می شود و عدم توزیع همسان فشار در تمام قسمت های بدن منجر به بروز زخم بستر خواهد شد. طی این عارضه بافت هایی از بدن صدمه می بینند که در کنار استخوان های کمر، آرنج، لگن و... قرار دارند. زخم بستر در صورتی که کنترل نشود تشدید می شود و در برخی از شرایط حتی منجر به مرگ خواهد شد.

اگر در حال مراقبت از بیماری هستید که به علت شرایط جسمی خود باید به مدت طولانی روی تخت استراحت کند، باید به طور مرتب بدن بیمار را در جهات گوناگون حرکت دهید تا مانع از شکل گیری زخم بستر شوید. پیشنهاد می شود که ۴ بار در روز بدن بیمار را حرکت دهید.

معرفی تشک های لگن خور

برای رفاه حال بیمارانی که در معرض زخم بستر قرار دارند، تشک های مواجی طراحی شده اند که امکان جابجایی اندام های بدن بیمار را راحت تر کرده اند. استفاده از این تشک ها به توزیع همسان وزن بدن بیمار در سطح تخت کمک می کند و مانع از آسیب دیدن بافت های حساس بدن خواهد شد. از دیگر مزایای این تشک ها می توان به ضد حساسیت بودن آن ها اشاره کرد.

ویژگی ای که این تشک ها را تبدیل به یک انتخاب منحصر به فرد نموده است لگن خور بودن این تشک ها می باشد. همان طور که می دانید برخی از افراد به علت معلولیت یا بیماری قادر به انجام کارهای شخصی خود (مثل دستشویی رفتن و حمام کردن) نیستند. به همین علت از آن جایی که نمی توان دائما این افراد را از روی تخت حرکت داد و به دستشویی برد، تشک های لگن خور طراحی شدند که دفع مواد زائد را برای این افراد راحت تر کرده اند.

تشک تخت بیمارستانی لگن دار

این تشک ها دارای یک قسمت هستند که به راحتی جدا می شود در نتیجه امکان دفع مواد زائد بدن برای این بیماران به وجود خواهد آمد.

تشک لگن خور، دارای سلول های بادی می باشد. این سلول ها یکی در میان باد می شوند و به توزیع همسان وزن بیمار کمک شایانی خواهند کرد.

با کمک دکمه هایی که در اطراف تشک تعبیه شده اند می توانید سلول های بادی را تنظیم کنید. شلنگ هایی که به تشک متصل هستند باعث می شوند که سلول ها به طور منظم پر و خالی شوند.

جنس تشک های لگن خور

معمولا تشک های لگن خور را از جنس پی وی سی تهیه می کنند تا منجر به بروز حساسیت برای بیمار نشوند. این تشک ها را می توانید هم در بیمارستان و هم در منازل مورد استفاده قرار دهید.تشک لگن خور علاوه بر پیشگیری از بروز زخم بستر، به درمان این عارضه نیز کمک می کند. در طراحی این تشک از یک پمپ قوی نیز استفاده شده است که صدای کمی دارد. قسمتی از تشک لگن خور دارای محفظه ای برای قرار دادن لگن است. این تشک ها از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته می شوند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی