به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترمومتر دیجیتال امرن

مدل: OMRON Flex Temp
دسته بندی: تب سنج دماسنج
شناسه محصول: 7190

تماس بگیرید

  • نمایش دما به سانتی گراد و فارنهایت
  • قابلیت ذخیره نتایج آخر
  • هشدار دمای غیر مجاز

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترمومتر دیجیتال امرن نمونه ای سبک، ساده و مناسب برای تمامی اعضای خانواده است. که از طریق تماس سر این دستگاه با سطح پوست میزان حرارت بدن را سنجیده و پس از ۱۰ ثانیه از طریق صفحه‌ی LCD کوچکی که در بدنه آنتعبیه شده است نمایش می‌دهد. در گذشته به دلیل پایین بودن سطح دانش و تکنولوژی دماسنج ها کمتر در دسترس همگان قرار داشتند و روش های سنتی برای مشخص شدن دما بیشتر به کار می رفتند. اما امروز این وسایل تنها در دسترس همه قرار گرفته اند و همه ما می توانید در خانه یک ترمومتر دیجیتال داشته باشیم. برای سنجش میزان تب و حرارت بدن خودتان و یا فرزندتان می توانید از ترمومتر های دیجیتال و دقیق استفاده کنید تا در زمانی بسیار کوتاه و با دقت بسیار بالا میزات درجه حرارت بدن را به شما نشان دهند. یکی از مزایای ترمومتر دیجیتال امرن، بالا بودن دقت اندازه گیری آن ها است به طوری که در بسیاری از مدل ها این دقت به میزان یک دهم سانتی گراد می رسد. ترمومتر های دیجیتال را می توان زیر زبان یا سایر نقاط بدن مثلا زیر بغل قرار داد. این مدل دماسنج قادر به ذخیره‌ی ضبط آخرین نتایج در خود بوده و در صورت بالا بودن میزان دمای فرد از حد معمول با بوق هشدار خواهد داد. منبع تغذیه‌ی این مدل باتری ساعتی است که مشکلات شارژ کردن مداوم از طریق آداپتور و یا تمام شدن سریع باتری قلمی را ندارد.

ترمومتر دیجیتال امرن

دماسنج دهانی امرن

این مدل دماسنج توانایی ضبط آخرین نتایج در خود بوده و در صورت بالا بودن میزان دمای فرد از حد معمول با بوق هشدار خواهد داد. منبع تغذیه‌ی این مدل، باتری ساعتی است که دردسر شارژ کردن مداوم از طریق آداپتور و یا تمام شدن سریع باتری قلمی را ندارد. دمای بدن انسان در حالت عادی حدود 37.7 درجه سانتی گراد است. که در مواردی مثل سرمازدگی می‌تواند پایین‌تر از این مقدار بیاید. بنابراین بالا و پایین رفتن دمای بدن از پارامترهای تشخیصی مهم در بیمار است که باید به‌طور پیوسته اندازه‌گیری شود. استفاده از دماسنج‌های شیشه‌ای‌ یکی از روش‌های معمول است اما بهترین و راحت‌ترین روش نیست. راه آسان‌تر استفاده از یک ترمومتر دیجیتال کوچک و مقاوم است که به راحتی در چند ثانیه دمای بدن را اندازه‌گیری و گزارش می‌کند. ترمومتر دیجیتال امرن یک دماسنج دیجیتالی با سر قابل‌ انعطاف است که ظرفیت بالای باتری آن استفاده به مدت طولانی بدون نیاز به تعویض باتری را ممکن می‌سازد. محدوده دمای قابل اندازه‌گیری با این دستگاه بین 32 تا 43 درجه سانتی‌گراد است.

ترمومتر دیجیتال OMRON Flex Temp

طراحی کوچک و مدرن ترمومتر دیجیتال امرن علاوه بر زیبایی به علت حالت ارگونومیکی، استفاده از این دماسنج را آسان می‌کند. از این تب‌سنج می‌توان به‌راحتی برای اندازه‌گیری دمای بدن در قسمت‌های دهان، زیر بغل و مقعد استفاده کرد و نگرانی از بابت نفوذ آب به آن نداشته باشید. چون ضد آب است. در حالت آماده به کار و بعد از اتمام اندازه‌گیری دمای بدن، دستگاه شما را با صدای بوق مطلع می‌سازد. نمایشگر دیجیتالی سه خطی آن کمی کوچک به نظر می‌رسد. اما مشکلی در خواندن اعداد آن نخواهید داشت. اعداد اندازه‌گیری شده با درجه سانتی‌گراد یا فارنهایت به نمایش در می‌آید که قابل تنظیم است. در اندازه‌گیری‌های متوالی دمای بدن بیمار، اطلاع از دمای قبلی امری مهم است. تا با مقایسه دو عدد تغییرات تب بیمار بررسی شود. خوشبختانه این تب‌سنج آخرین دمای اندازه‌گیری شده را در حافظه خود ذخیره می‌کند. اما بهتر است حافظه بیشتری برای این این‌گونه محصولات در نظر گرفته شود. تا روند تغییرات دما هم بررسی شود. یک عدد باتری ساعت انرژی لازم این دستگاه را تأمین می‌کند که تا 200 ساعت استفاده مداوم را تضمین می‌کند.

مشخصات ترمومتر دیجیتال امرن

  •  نوک انعطاف پذیر
  •  بسیار راحت و ایمن هنگام استفاده
  •  ترمومتر جهت استفاده از طریق دهان، زیربغل و رکتال
  •  پاسخ عادی در مدت 10 ثانیه
  •  اندازه گیری و نمایش به سانتی گراد و فارنهایت
  •  نوک انعطاف‌پذیر
  •  مقاوم ‌در برابر آب‌
  •  بوق اخطار
  •  خاموش شدن به‌ صورت خودکار برای صرفه‌جویی در مصرف باتری
  •  قابلیت نگهداری آخرین نتیجه در حافظه
  •  ساخت کشور ژاپن
  •  گارانتی 1 سال 
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی