به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی سه طبقه

مدل: استیل
شناسه محصول: 12236

تماس بگیرید

  • ابعاد ۴۵×۳۵
  • رنگ الکترواستاتیک
  • سه طبقه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترولی سه طبقه

ترالی سه طبقه یک وسیله چرخدار و درسه جنس استیل، پلاستیکی و آلومینیوم برای حمل و نقل در مکان های مختلفی مانند رستوران ها، تالارهای پذیرایی، بیمارستان ها، دندانپزشکی ها، مطب های پزشکی و کلینیک ها از آن استفاده می کنند. بیشترین کاربرد ترالی های سه طبقه در بیمارستانها و مراکز درمانی است.

ترالی حمل سه طبقه

انواع ترالی های سه طبقه در بیمارستان ها:

ترالی سه طبقه اورژانسی

 این ترالی هم به سه نوع ترالی احیا، ترالی کد و ترالی فوریت های پزشکی تقسیم می شود و بودن ترالی سه طبقه اورژانسی در بخش اورژانس بیمارستان ها امری ضروری است. از این ترالی سه طبقه اورژانسی پرستاران و دیگر کارکنان بیمارستان می ‌توانند به تمام داروهای اورژانسی و حیاتی که برای احیای بیماران لازم است در کم ترین زمان به آنها دسترسی داشته باشند. همان گونه که در قسمت بالا توضیح داده شد که در بخش فوریت های پزشکی بیمارستان ترالی سه طبقه اورژانسی باید وجود داشته باشد و مجهز به داروهای احیا و تجهیزات ضروری برای احیای قلبی و ریوی بیمار وجود داشته باشد تا تیم پزشکی بتوانند بیمار را احیا و به زندگی بر گردانند.

ترالی حمل غذا و ظروف کثیف

این ترالی بدون ایجاد سر و صدا و ایجاد مزاحمت برای بیماران غذای آنها را می آورند و بعد ظروف های کثیف را با آن جا به جا می کنند و هم چنین در رستوران ها،تالارها و هتل ها کاربرد دارد. ترالی های حمل غذا در دو نوع معمولی و گرم خانه  ساخته می شود نوع گرم خانه آن در بیمارستان استفاده می شود.ابعاد ترالی نسبت به توانایی حمل بار متفاوت است.

ترالی حمل دارو

این ترالی سه طبقه برای پخش کردن داروها است که از این طریق دارو ها و تجهیزات پزشکی را در اختیار پزشکان قرار دهند و به خاطر آلودگی فضای بیمارستان به طوری این ترالی را ساخته اند که به آسانی شست وشو و ضد عفونی کردن می شود و از انتقال بیماری جلو گیری می کند و باعث سلامتی بیماران می شود.

ترالی ست جراحی

این ترالی سه طبقه مخصوص اتاق عمل است و این ترالی به میز جراحی هم معروف است که تمام ابزار و وسایل جراحی را روی آن قرار می دهند. جنس ترالی های اتاق عمل استیل ضد زنگ است که به خاطر نظافت در هر شیفت با انواع مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده آسیبی به این ترالی نمی رسد.

ترالی سه طبقه احیا

برای قرار دادن تجهیزات احیای قلبی و ریوی استفاده می شود.

ترالی پانسمان

از این ترالی برای وسایل پانسمان و درمان سر پایی بیماران استفاده می شود. در این ترالی  سرنگ، لوله آزمایش، کپسول اکسیژن و...را هم می گذارنند.

ترالی EKG

برای حمل کردن دستگاه سونوگرافی،دستگاه نوار قلب،دستگاه الکتروشوک و سایر لوازم ضروری که برای بیماراستفاده می شود.جنس این ترالی فلز روکش دار و رنگ به کار رفته در آن الکترواستاتیک پودری است.

ترالی پک استریل

 پک های استریل که از بخش CSRبیرون می آیند با این ترالی جا به جا می کنند جنس ترالی از استیل ضد زنگ و قابل شست وشو وضد عفونی کننده هست. این ترالی دو در قسمت جلو دارد که به صورت روان باز بسته می شود.

ترالی نظافتی بیمارستان

این ترالی دو سطل لاندری درب دار دارد که با آن لباس ها، ملحفه تمیز و کثیف را جا به جا می کنند و هم‌چنین برای حمل لوازم شوینده و بهداشتی در هتل ها،رستوران ها استفاده می شود.

ترالی های حمل کپسول اکسیژن

به خاطر حمل کپسول اکسیژن چون وزن زیادی دارد و حمل آن باعث آسیب زدن به شخص حمل کنند می شود از این ترالی استفاده می کنند.

ترالی حمل سیفتی باکس

این ترالی سیفتی باکس را بالاتر از کف زمین به حالت ایستاده و با حفظ تعادل آن را نگه می دارد و در تمام جهت ها می چرخد.

ترالی حمل جسد

در سرد خانه های بیمارستان ها، پزشک قانونی و جا به جایی جسد استفاده می شود.

ترالی سه طبقه استیل

این ترالی از سه طرف باز است و مخصوص حمل و نقل وسیله های مختلفی است و فاقد کشو است و از تمام جهت ها قابلیت دسترسی دارند ترالی ها در بخشهای مختلف بیمارستان یا مرکز درمانی استفاده می‌شود برای حمل غذا و سایر وسیله های بیمارستان استفاده می شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی