به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی حمل پرونده abs
مدل: ترالی حمل پرونده 25 تایی
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 4009

8450000

ترالی حمل پرونده 25 تایی

8450000
جزییات

ترالی حمل پرونده 50 تایی

تماس بگیرید
جزییات

  • دارای قفل

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی حمل پرونده

ترالی های حمل پرونده دارای انواع مختلفی با طرح های متفاوتی می باشند وپرسنلی که از این نوع ترالی ها استفاده می کند بسیاردر روند کاری این فرد موثر است . ترالی های حمل پرونده را می توان در تمام بخش های بیمارستان مورد استفاده قرار داد . در کل هدف از تولید ترالی ها و در نهایت مجهز نمودن بیمارستان ها به انواع ترالی به خاطر این می باشد که پرسنل بیمارستان در روند کاری خود ضمن سرعت عمل بالاتر  ، موجب رفاه بیشتری برای پرسنل و بیمار ایجاد کنند چرا که با در اختیار داشتن ترالی حمل پرونده با سرعت بیشتری می توان به بیماران سر زد و مورد ویزیت قرار گیرند . به خاطر همین قضیه می باشد که از ترالی ها در کل به عنوان یک ابزار دو جهته یاد می کنند . جنسی که این نوع از ترالی ها از آن ساخته می شوند مانند سایر ترالی ها از استیل استنلس بسیار قوی و محکمی است که برای محیط بیمارستان بسیار مرغوب است . به لحاظ تولید این نوع ترالی اداره تجهیزات پزشکی بر روی جنس این نوع از ترالی ها نظارت می کنند و باید بر اساس استانداردهای مصوب باشد . ترالی های حمل پرونده دارای ابعاد استانداردی هستند که برای جابه جایی و انتقال پرونده ها از این نوع ترالی استفاده می شود . در کل هر کدام از ترالی ها به منظور انجام دادن هدفی در بازار تولید شده اند و هدف از تولید این نوع از ترالی ها نیز  جابه جایی و حمل پرونده ها در بخش های مختلف بیمارستان می باشد . در نهایت این نکته را نیز باید بیان کرد که جابه جایی ترالی های حمل پرونده موجب می گردد تا پرسنل بیمارستان به مجموعه کاملی از پرونده ها دسترسی داشته باشد و بتواند سریع تر به بیماران رسیدگی کند که این خود در ایجاد نظم و ترتیب نیز اهمیت بسیار بالایی دارد .

ترالی پرونده 25 تایی

ترالی حمل پرونده از نوع 25 تایی حاوی یک کشو در قسمت بالایی می‌باشد که به شکل روان باز و بسته خواهد شد. از این نوع ترالی‌های حمل پرونده در قسمت‌های گوناگون بیمارستان یا مراکز درمانی برای بخش بندی مناسب و جابه‌جایی فایل‌ها استفاده خواهد شد. ترالی حمل پرونده 25 تایی حاوی چرخ‌های به نسبت بزرگ قفل‌دار، روان و بی صدا می‌باشد و می‌توان آن را به آسانی میان بخش‌های گوناگون جا به جا کرد. با توجه به جنس بدنه آن که از آکریلونیتریل بوتادین استایرن بوده این ترالی خصوصیت شستن با نوع‌های مختلف شوینده‌ها و ضد عفونی کننده‌های متداول در بیمارستان را دارا می‌باشد و از این جهت به کنترل عفونت در بخش کمک خواهد کرد.

ترالی حمل پرونده
ویژگی و خصوصیات ترالی پرونده 25 تایی

ترالی حمل پرونده 25 تایی تمام ABS  بوده و در نتیجه مرغوبیت زیادی در مقایسه با دیگر نوع‌های ترالی دارد. آکریلونیتریل بوتادین استایرن گونه‌ای پلاستیک فشرده است که از پراستفاده‌ترین و مرغوب‌ترین پلیمرهای به کار برده شده در صنایع گوناگون است.
•    این ترالی در اندازه‌های مناسب با چارت پرونده بیمارستانی حدود ۲۵ چارت پرونده بیمار را داخل خود جای داده و حمل می‌کند.
•    جنس این نوع ترالی به جز استحکام و ماندگاری زیادی که داشته ، وزن خیلی سبکی هم دارد و در نتیجه به آسانی و حتی به کمک یک دست به وسیله‌ی کارمندان جا به جا می‌شود.
•    این ترالی چهار چرخ خاکستری داشته که بدون ترمز است این ترالی به علت وزن سبکی که دارد ، برای حمل و نقل فایل‌ها احتیاجی به ترمز ندارد و به خوبی می‌تواند به وسیله‌ی دست قابل کنترل باشد.
•    هزینه‌ی ترالی‌های حمل پرونده 25تایی نسبت به استفاده‌ی آن‌ها مناسب می‌باشند و کاربرد بسیاری برای ذخیره و جابه‌جایی فایل‌های پزشکی گوناگون دارند.
•    چارت‌های پزشکی گوناگون به شکل کشویی در درون این ترالی جا می‌گیرند و دکتر و یا کارمندان بخش قادرند به آسانی آن‌ها را به شکل ریلی بیرون بیاورند و استفاده کنند و بعد از آن به همان شکل داخل ترالی قرار بدهند و در نتیجه با این کار مانع از گم شدن پرونده‌های بیماران خواهد شد.

ترالی پرونده 50 تایی

ترالی پرونده 50 تایی از دیگر ترالی‌های بیمارستانی می‌باشد که با سرعت بخشیدن به رسیدگی به بیماران گوناگون رضایت‌مندی آن‌ها را افزایش خواهد داد . در نتیجه باعث بالا رفتن سطح مراکز درمانی و بیمارستان‌ها می‌شود . به صورت کلی این ترالی برای حمل و نقل تعداد بسیاری از پرونده‌ها و فایل‌های بیماران قسمت‌های گوناگون به شکل یک جا ایده‌آل است.ترالی‌های پرونده 50 تایی می‌توانند پرونده‌ها را به آسانی جابه‌جا کرده و بر سر بیمار ببرند. ترالی حمل پرونده 50 تایی نوع مرغوبی از ترالی‌ها هستند که قادر هستند حدود 50 فایل بیمار گوناگون را بدون به وجود آمدن صدمه و یا محدودیت به سایر بخش‌های مرکز درمانی انتقال نماید. در نتیجه در سریع شدن پروسه درمان ، ویزیت و یا حتی مرخص شدن بیماران نقش حائز اهمیتی دارد.

ویژگی و خصوصیات ترالی پرونده 50 تایی

    چرخ‌های ترالی پرونده 50 تایی خیلی نرم و روان حرکت می‌کنند و بدون به وجود آمدن سر و صدا در محیط بیمارستان که احتیاج به آرامش و سکوت است ، جا به جا می‌شوند.
•    سطح‌های گوناگون این ترالی حمل از جنس ای بی اس است و در نتیجه به آسانی قابل شست و شو، تمیز نمودن و ضد عفونی کردن خواهد بود .
•    این ترالی به علاوه برای ذخیره و حمل و نقل پرونده‌های سوابق پزشکی بیماران هم مناسب است و قادر است در این حیطه خیلی مفید و پر استفاده باشد.
•    ترالی پرونده 50 تایی که یکی از انواع وسایل هتلینگ بیمارستانی محسوب می‌شود با سطح بالایی صافی که دارد، پاک کردن راحتی داشته و به خوبی می‌توان سایر لوازم مورد احتیاج بیمار ، پزشک و غیره را بر روی آن جا داده و جا به‌جا کرد.
•    این ترالی مفید به شکلی زیبا و مقاوم ساخته شده است و قادر است در زیباسازی و تجهیز مراکز درمانی خیلی موثر باشد.
•    این ترالی حمل پرونده حاوی نوار قفل مرکزی برای همه‌ی بخش‌های کشویی است و در نتیجه فایل‌های پزشکی بیماران به شکل امن فقط در دسترس کارکنان قرار می‌گیرد و از مفقود شدن و یا جا به جایی این فایل‌ها، سندها و سوابق پزشکی پیشگیری به عمل خواهد آمد.

ترالی پرونده پزشکی

ترالی‌های جابه‌جایی پرونده با هدف حمل پرونده‌های پزشکی بیماران ساخته شده‌اند. ترالی پرونده یکی از ده‌ها نمونه ترالی طراحی و ساخته شده در هتلینگ بیمارستان‎ها بوده که با به کار بردن بهترین و مرغوب‌ترین نوع‌های استیل موجود در بازار هستند.  همچنین این نوع ترالی‌ها پروسه کاری را آسان می‌کنند و به علت مدل منحصر به فرد نظم ویژه‌ای به پرونده‌ها خواهند بخشید. به ترالی‌های پرونده ، فایل پرونده هم گفته می‌شود و برای جابه‌جایی پرونده‌های بیماران در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها استفاده خواهند شد. یک نوع از این ترالی‌ها ترالی پرونده 25 نایی است.  این ترالی ظرفیت حمل 25 پرونده و یا فایل را خواهد داشت. همانطور که بیان شد، این نوع ترالی ویژه‌ی جابه‌جایی پرونده‌های بیماران می‌باشد و معمولا در گروه ترالی‌های خدماتی بخش بندی خواهد شد. ترالی پرونده 25 تایی از جنس آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) است.

ترالی چارت پرونده

یکی دیگر از انواع ترالی هایی که در محیط بیمارستان دارای کارایی بسیار زیادی است ، ترالی حمل پرونده می باشد . خود ترالی حمل پرونده دارای طرح های متفاوتی می باشند که بر اساس نوع کارایی که دارند در محیط بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند . ترالی حمل پرونده بسیار پرکاربرد می باشد و موجب می گردد فردی که در محیط بیمارستان فعالیت می کند در ضمن سرعت عمل بالاتری که دارد می تواند به بیمار خدمات بالاتری را نیز ارائه نماید . که این خود موجب رفاه حال بیشتری برای بیمار می گردد . ترالی های حمل پرونده این امکان را به پرستار بخش می دهد تا به آسانی بتواند به مجموعه کاملی از پرونده های بخش دسترسی داشته باشد و بتواند با سرعت بالاتری به بیماران بخش رسیدگی کند و آن ها را ویزیت کند . در اصل هدف از تولید ترالی های بیمارستانی بیشتر به خاطر این هدف می باشد که به کیفیت رفاه حال بیماران و روند کاری پرسنل بیمارستان سرعت بالاتری را می بخشد . از ترالی های حمل پرونده در تمام بخش های بیمارستان می توان استفاده کرد و هر پرسنل بخش می تواند با استفاده از این نوع ترالی به بیماران بیشتری درمدت زمان کمتری رسیدگی کند . جنسی که برای تولید این نوع از ترالی ها به کار می رود از استیل استنلس می باشد که بسیار مقاوم و محکم می باشد  و مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی می باشد . اداره کل تجهیزات پزشکی بر کیفیت تولید این نوع از ترالی ها نظارت کاملی دارند . ترالی های حمل پرونده دارای دو طرح هستند که هر دو طرح دارای کاربرد می باشد یکی از این طرح ها دارای تک کشو است و دیگری طرح دو کشو دارد . در ضمن هر ترالی دارای یک دستگیره می باشد که برای جابه جایی ترالی از این دستگیره استفاده می گردد . جنس ترالی های مخصوص حمل پرونده از استیل استنلس می باشند که بسیار مقاوم و محکم می باشند .

  • سایر ترالی ها

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی