به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت تیلت برقی

مدل: تخت تیلت برقی
دسته بندی: سایر تخت ها
شناسه محصول: 4290

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت ایستاده فیزیوتراپی

قابل استفاده در منزل ، کلینیکهای فیزیوتراپی،ارتوپدی و توانبخشی به عنوان در مان بیماران ضایعات نخاعی در انواع مختلف دستی ،الکتریکال، تیلت تیبل یک شکن،تخت تیلت تیبل دو منظوره و دو موتوره  برای انجام تست تیلت در صورتی که ، تجربه ایپیزود های مکرر و بدون دلیل سبکی سر، سرگیجه و یا غش و ارتباط آن‌ها با فشار خون و ضربان قلب را برای علت توجیه غش ،سنگ ‌کوب بی دلیل ،از تخت‌های تیلت استفاده می‌شود ؛این عمل به این به این صورت که بیمار روی تخت دراز کشیده و با کمک بند و تسمه های تخت، در موقعیت خود ثابت می‌شود ؛و این تخت بعد از گذشت ۱۵ دقیقه به حالت عمودی درآمده و به نوعی ایستاده خوابیدن را شبیه سازی می‌کند؛ در این زمان تخت تیلت به مدت ۴۵ دقیقه به صورت عمود مانده و در این زمان ضربان قلب و فشار خون بیمار ثبت می‌شود.

تخت تیلت برقی

تخت تیلت برای چه افرادی استفاده می‌شود

تخت تیلت که به آن تخت ایستاده و یا تیلت تیبل نیز گفته می‌شود ؛ بیمار را از حالتی که به سطح افقی خوابیده است به تدریج به حالت عمودی در می‌آورد این تخت برای افرادی که به دلیل مریضی‌های مزمن و عصبی نیازمند به استفاده کردن از صندلی‌های چرخدار شده‌اند ، و معمولاً در پاهای خود احساس اسپاسم ، انقباض و پوکی استخوان که ناشی از استفاده نکردن عضو می‌باشد را است احساس می‌کنند

تخت تیلت چه کمکی به بیمار می‌کند

قوه جاذبه به نقش بسیار مهمی در عملکرد تخت تیلت دارد؛ به این دلیل که جاذبه در عملکرد اندام‌های داخلی بدن و سیستم فیزیولوژی مهم می‌باشد؛ تجربیات بدست آمده در این زمینه ثابت کرده‌است که تحمل کردن وزن اندام‌ها بهبود یافتن در تراکم استخوان ها و تقویت مفاصل می‌شود . با استفاده از روش از این روش حتی اگر شیب عمودی تخت تیلت کامل نباشد کشش موجود درعضلات و تنفس فیزیولوژی و استقامت بیمار به تدریج بهبود پیدا می‌کند . این تخت ها با استفاده از یک سطح مخصوص برای پا می‌تواند به بیمار برای بهتر تحمل کردن وزن خود کمک کنند. تخت های تیلت از این امکان برخوردار است که از حالت افقی مانند به صورت عمودی بالا پایین بیاید ؛ و به وسیله انتقال و آماده نمودن بیمار را برای مراجعه کننده فراهم کنند . تخت‌های تیلت دارای قابلیت کنترل با دست و پا می‌باشد ، که درمان کننده می‌تواند با کمک از آن شیب زاویه و ارتفاع عمودی تخت را بنا به علت معالجه تغییردهد. این دستگاه قابلیت سیستم قفل نیز می‌باشد ؛ تا از انجام هرگونه حرکت ناخواسته جلوگیری کند.

تخت ایستاده  بیمار

این تخت دارای انواع متفاوتی می‌باشد ؛ این انواع عبارت است از: تخت تیلت یک موتور و دو موتور تخت‌های تیلت یک موتور، برای منازل و تخت‌های تیلت دو موتور، برای استفاده در کلینیک‌ها می‌باشد. تخت های یک موتور بیشتر برای استفاده در منازل و کلینیک های فیزیوتراپی ارتوپدی و توانبخشی مورد استفاده قرار می‌گیرد این ‌تخت‌ها دارای ارتفاع ثابت بوده و ۳۰ تا ۹۰ درجه قابل تغییر می‌باشد. تخت‌های تیلت دو موتور نیز برای استفاده در کلینیک‌های فیزیوتراپی و توانبخشی کاربرد دارد.

تخت ایستاده  بیمار

تخت تیلت برقی

از تخت‌های تیلت که با نام‌های تخت ایستاده و تیلت تیبل نیز مشهور می‌باشند برای انجام حرکت های تمرینی ویژه افرادی که دارای ضایعه نخاعی ، بیماران ام اس و دیگر بیماران اسکلتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تخت‌ها دارای انواع دو موتوره و یک موتوره بوده ؛ که نوع یک موتور آن بیشتر برای مصرف خانگی می‌باشد ؛ روش استفاده از این تخت به گونه‌ای است که بیمار روی تخت دراز می‌کشد و با کمک تسمه و بندهای تخت در موقعیتی که می‌باشد،  ثابت می‌شود ؛ و این فرد بعد از گذشت ۱۵ دقیقه به حالت عمودی و یا ایستاده خوابیدن در می‌آید؛ و به مدت ۴۵ دقیقه به صورت عمودی می‌ماند. و در این زمان ضربان قلب و فشار خون بیمار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

مدل :                                                   f1

سیستم برقی :                                       24 ولت

تغییر زاویه :                                             از 0 تا 90+ درجه

کنترل الکترونیکی :                                    12 ولت

الکتروموتور :                                            دارای 1 الکتروموتور (لیناک دانمارک)

چرخ ها :                                                ترمز دار (خارجی)

رنگ :                                                    انتخابی

ابعاد تشک :                                           انتخابی

قابلیت نصب :                                           رول و ...

  • تخت تیلت

  • طب کاران

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی