به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت برقی صندلی شو
مدل: چهار موتوره
دسته بندی: تخت بستری
شناسه محصول: 3872

28600000

چهار موتوره

28600000
جزییات

سه موتوره

تماس بگیرید
جزییات

  • 2 سال گارانتی
  • ابعاد 2 در 1
  • صندلی سو زیره پاسمت بالا و پایین

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت بیمارستانی صندلی شو

یکی از تخت های بیمارستانی که مناسب حال بیمارانی است که در حرکت دادن پا، گردن و دست خود دارای اختلال حرکتی هستند استفاده می گردد تخت بیمارستانی سه شکن 4 موتوره است که قابلیت صندلی هم دارد که برای آسایش بیشتر بیمار طراحی شده است.همان طور که از نام این تخت ها مشخص است دارای 3 شکن در سه ناحیه تخت می باشد که بیشتر برای رفاه حال بیمار طراحی شده است و  با وجود اینگونه تخت ها دیگر نیازی به کمک شخص دیگری نمی باشد و مناسب برای افراد سالمند و یا از کار افتاده نیز می باشد و در مراکز درمانی و خانه سالمندان نیز می توان از اینگونه تخت ها برای تامین رفاه حال بیماران استفاده نمود.از ویژگی هایی که می توان برای این تخت ها مثال زد این است که دارای رویه ABS می باشند که موجب راحتی در نظرفت و شستشو بیمار می گردد.این گونه تخت ها دارای سرتخت ABS نیز می باشند. در ضمن این تخت ها نیز دارای حفاظ ABS نیز هستند. این گونه تخت ها نیز دارای چرخ ترمز دار 150 نیز می باشند. در ضمن دارای رنگ الکتروستاتیک نیز هستند. در ضمن دارای جوش CO2 نیز می باشند. یک شکن برای تنظیم قابلیت ارتفاع کل تخت دارند که این تغییر ارتفاع از 35 سانت تا 80 سانت می باشد. در ضمن قابلیت حفظ حالت تریم نیز دارند که این حالت فقط توسط ریموت تنظیم می گردد.

تخت بیمارستانی صندلی شو

 

تخت بیمارستانی برقی صندلی شو

این گونه تخت ها دارای یک رویه 4 تکه می باشند از جنس ABS که جداشونده هستند و برای شستشو خیلی راحت می باشد. در ضمن دارای یکسری سوراخ هایی روی کفی تخت بیمار هستند که برای تنفس تشک بیمار در نظر گرفته شده است. این گونه تخت ها دارای یک مکانیزم حرکتی است که برای کاهش فشار روی موتورها تعیین گردیده است.این گونه تخت ها دارای یک سری مکانیزم هایی هستند که به روش قالب گیری بادی با پایه های فولادی و امکان نصب تجهیزات جانبی مانند پایه سرم و لوله تراکشن و چادر اکسیژن بر اینگونه تخت ها وجود دارد. در ضمن دارای ساید ریل های دو تکه از جنس ABS نیز می باشند در ضمن دارای تنطیم ارتفاع برقی نیز هستند و قابلیت دیگری که دارند دارای سه شکن 4 موتوره هستند که برای حرکت دادن راحت بیمار استفاده می گردد. چرخ این تخت ها دارای تحمل وزنی  در حدود 350 کیلوگرم هستند و دارای یک شاسی بسیار قوی هستند. در ضمن دارای الکتروموتورهای DC هستند که بدون خطر برق گرفتگی برای رفاه حال بیشتر بیمار طراحی شده اند.4 چرخ ترمزدار بسیار بزرگی دارند که برای جابه جایی بهتر بیمار استفاده می گردد.در کنار تخت های خود دارای بد ساید های پروانه ای می باشند و شکن پشت تخت قابلیت تغییر زاویه خوابیده بیمار را از صفر درجه تا زاویه 85 درجه دارد و فرد را بالا می آورد.

براچه افرادی مناسب است؟

تخت بیمارستانی ابزاری کاربردی است که برای نگهداری از معلولین، بیماران، افراد کهنسال و سایر افرادی مناسب است که به هر دلیلی باید در مراکز درمانی، بیمارستان ها، خانه سالمندان و خانه تحت مراقبت ویژه باشند.

امروزه با پیشرفتی که در ابزار و تجهیزات پزشکی به وجود آمده، وسایل نگهداری از بیماران تا حدی متنوع شده اند که بسته به مشکل بیمار و وضعیت سلامتی او باید تجهیزات خاصی را برای او تهیه کرد.

فروش تخت بیمارستانی صندلی شو

یکی از این تخت های بیمارستانی که توسط بیمارانی استفاده می شود که دچار اختلال در حرکت دادن دست ها، پاها و گردن هستند، تخت بیمارستانی سه شکن ۴ موتوره است. شکن پشت تخت امکان تغییر زاویه از حالت صفر درجه به زاویه ۸۵ درجه را ممکن می کنند. همان طور که ممکن است از اسم این تخت حدس زده باشید، این تخت دارای سه شکن ۴ موتوره در ۳ قسمت از تخت است که برای حرکت دادن راحت بیمار استفاده می شوند و تا حد زیادی نیاز بیمار به سایر افراد را کم می کنند.

از دیگر ویژگی های کاربردی این تخت می توان به رویه ABS اشاره کرد که جدا کردن آن خیلی ساده است و به منظور تسهیل نظافت و شستشو در این تخت ها استفاده شده است.

این تخت برای تنظیم ارتفاع به میزان دلخواه یک شکن دارد که دارای قابلیت تغییر ارتفاع از ۳۵ سانتی متر به ۸۰ سانتی متر است.

ممکن است متوجه حفره هایی که روی کفی تحت وجود دارند شده باشید. این حفره ها جریان یافتن هوا در تشک بیمار را راحت تر می کنند. طراحی تخت بیمارستانی سه شکن ۴ موتوره به نحوی است که امکان نصب تجهیزات ضروری ای نظیر پایه سرم و چادر اکسیژن روی آن وجود دارد. چرخ های این تخت دارای یک شاسی بسیار قوی هستند و تحمل وزن بالایی دارند که تا حدود ۳۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کنند.

سایر ویژگی های تخت بیمارستانی سه شکن ۴ موتوره:

  • دارای رویه و سرتخت ABS
  • دارای حفاظ تخت ABS
  • چرخ بیمارستانی ترمزدار 150mm
  • ﺭﻧﮓ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﺍﺳﺘﺎﺗﯿﮏ
  • ﺟﻮﺵ co2
  • تریم دار و امکان تنظیم حالت تریم (الاکلنگی) با ریموت
  • تغییر حالت به صندلی برای نشستن بیمار
  • ۲ سال گارانتی

تخت بیمارستانی چهار شکن چند موتوره 

  • از آن جایی که در محیط بیمارستان امکان انتقال عوامل بیماری زا بالاست باید از تخت هایی استفاده شود که اجزای قابل تعویض و یا قابل شستشو دارند. همان طور که اشاره شد رویه، سرتخت و حفاظ این تخت از جنس ABS هستند و امکان ضدعفونی کردن و شستشوی راحت آن ها وجود دارد.
  • از دیگر ویژگی های یک تخت بیمارستانی خوب این است که از جوش co2 در قسمت های فلزی تخت استفاده شده باشد. قابلیت ترمزدار بودن چرخ ها امکان کنترل راحت تر تخت را فراهم کرده است و روان بودن چرخ ها مانع از زود شکستن آن ها می شود.
  • یکی از ویژگی های منحصر به فرد تخت بیمارستانی سه شکن ۴ موتوره امکان تغییر حالت آن به صندلی است. گاهی بیماران از دراز کشیدن خسته می شوند و به دلیل این که هنوز شرایط راه رفتن را ندارند با نشستن می توانند احساس راحت تری داشته باشند. برای تحت تاثیر قرار دادن وضعیت روحی و جسمی بیماران باید احساس راحتی را به آن ها القا کرد و چه چیزی بهتر از این که با وجود تخت بیمارستانی سه شکن ۴ موتوره بیمار می تواند با ریموتی که در دست دارد خودش وضعیت تخت را تغییر دهد.
  • تخت بیمارستانی برقی چهار شکن (Four-section Electric Hospital Bed) بسیار محبوب و کارآمد است. این نوع تخت بیمارستانی دارای چهار قسمت قابل تنظیم است که شامل قسمت سر، قسمت پشت، قسمت پاها و قسمت ارتفاع تخت می‌شود.

تخت بیمارستانی برقی چهار شکن

  • ویژگی‌های اصلی تخت بیمارستانی برقی چهار شکن عبارتند از:

  • تنظیم قسمت سر: قسمت سر تخت برقی را می‌توان برای تنظیم موقعیت بیمار در حالت نیم بسته یا تمام باز تنظیم کرد. این ویژگی به بیمارانی که نیاز به نگهداری بهتری برای سر، گردن یا شانه‌ها دارند، کمک می‌کند.
  • تنظیم قسمت پشت: قسمت پشت تخت برقی چهار شکن توانایی تنظیم در جهت نشستن و خوابیدن را دارد. این امکان به بیماران که نیاز به جایگاه خاصی برای پشت و ستون فقرات دارند، امکان راحتی و آسودگی می‌دهد.
  • تنظیم قسمت پاها: قسمت پاها تخت بیمارستانی برقی قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع پاها را دارد. این ویژگی به بیمارانی که نیاز به بالا بردن پاها یا تسکین درد و بی‌حرکتی دارند، کمک می‌کند.
  • تنظیم ارتفاع تخت: تخت برقی چهار شکن قابلیت تنظیم ارتفاع کلیه را دارد. این ویژگی به بستری ها و مراقبین در انجام فعالیت‌های روزمره و ارائه خدمات بهتر به بیماران کمک می‌کند. همچنین امکان نشستن و ورود و خروج را برای بیمار سهل می‌کند.
  •  ایمنی و استحکام: تخت بیمارستانی برقی چهار شکن باید دارای ساختاری مقاوم و ایمن باشد. سیستم های قفل کردن ضدحرکت و امکان مسدود کردن کلیدها جهت جلوگیری از وقوع حوادث ناخواسته بسیار مهم است.
  • راحتی و آسایش: بهتر است تخت بیمارستانی برقی چهار شکن دارای بالشتک هوا باشد که به تسهیل عبور هوا و تقسیم بار بر روی بدن بیمار کمک می کند. این ویژگی به راحتی و آسودگی بیشتر برای بیماران کمک می‌کند.
  • تخت برقی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی