به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تابوره پشت زیمنسی
مدل: درجه یک
دسته بندی: تجهیز مطب
شناسه محصول: 2965

2300000

درجه یک

2300000
جزییات

درجه دو

1980000
جزییات

  • عرض نشیمنگاه:43 سانتی متر
  • روکش با کیفیت و قابل ارائه در رنگ های مختلف
  • تنظیمات ارتفاع و چرخش 360 درجه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تابوره زیمنسی

تابوره پشت زیمنسی فوم عاج طب دارای مشخصات و مزایای زیاد ی است که این تابوره را در مقایسه با محصولات دیگر برتر کرده است و موجب استقبال کاربران زیادی از آن شده است . این ویژگی ها عبارتند از " دارای ارتفاع قابل تنظیم است ، پشت متحرک دارد ،  جای پای آن از جنس استیل آپشنال است ، پایه ی کرومی و  پلاستیکی دارد و همچنین جنس داخل پشتی و کفی تابوره پشت زیمنسی فوم عاج طب از فوم می باشد .


یکی از مهم ترین تجهیزات هر کسب و کاری، استفاده از صندلی هایی است که علاوه بر طراحی زیبا، شرایط راحتی را برای افراد فراهم کند. برای فردی که در آزمایشگاه کار می کند یا دندان پزشک و سایر موارد مشابه، تنظیم ارتفاع صندلی برای بهبود تمرکز بر کار و امکان جا به جایی راحت صندلی ها از اهمیت زیادی برخوردار است. تابوره ها دسته ای از صندلی ها هستند که تمامی شرایط فوق را با خود به همراه دارند. در ادامه با این صندلی ها و ویژگی های منحصر به فرد آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.تابوره پشت زیمنسی

تابوره زیمنسی

صندلی تابوره زیمنسی

تابوره ، یکی از پر طرفدارترین صندلی ها در مشاغل مختلف است. جالب است بدانید اولین گروهی که در محیط کار خود احساس نیاز به یک صندلی با مشخصات و ویژگی های تابوره را داشتند، طراحان معماری بودند. پشتی راحت این صندلی ها و امکان تغییر ارتفاع از مهم ترین دلایل محبوبیت این صندلی ها در میان مهندسان، پزشکان و کارکنان آزمایشگاه ها است.

تابوره ها چند نوع دارند؟

یکی از دسته بندی ها برای این صندلی ها بر اساس جنس به کار رفته در پوشش آن ها است. جنس پارچه به کار رفته در پشتی صندلی ها در دو نوع مش دار و چرمی است. برای افرادی که برای مدت طولانی از تابوره استفاده می کنند، پشتی های مش دار مناسب تر است.

 این گروه از پشتی ها با تهویه مناسب هوا از تعریق جلوگیری می کند و به این شکل فرد کمتر در کمر خود احساس گرما و ناراحتی می کند. با این حال تابوره هایی با پشتی چرم طراحی بسیار زیبا تر و جذاب تری دارند و عمدتا از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار هستند.

تابوره ها در انواع و طرح های مختلفی ساخته شده اند. تفاوت اصلی آن ها در وجود یا عدم وجود پشتی در تابوره است. در تابوره دارای پشتی، پشتی ها به سه صورت پشت باریک، پشت پهن و پشت زیمنسی هستند

 

تابوره زیمنسی

قیمت صندلی تابوره زیمنسی​​​​​​​

تابوره پشت زیمنسی یکی از انواع تابوره ها است که بر اساس طراحی خاص پشتی آن، به این شکل نام گذاری شده است. این تابوره نیز تمام مشخصات ذکر شده در بالا را دارد و در میان خریداران صندلی های آزمایشگاهی از محبوبیت خاصی برخوردار است. در ادامه با برخی از ویژگی های اختصاصی این تابوره بیشتر اشنا می شویم.

تابوره پشت زیمنسی چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله ویژگی های تابوره پشت زیمنسی می توان به استفاده از سیستم زیمنسی در ساختار این تابوره ها اشاره کرد. به این صورت که پشتی صندلی ها قابلیت چرخش 360 درجه خواهند داشت. این تابوره ها چرخ دار هستند.

وجود چرخ های چرخشی امکان جا به جایی هر چه راحت تر را فراهم کرده است. طراحی ارگونومیک این تابوره ها باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن ها در میان خریداران شده است. علاوه بر این تابوره های پشت زیمنسی دارای رنگ های بسیار متنوع و سازگار با هر سلیقه ای هستند.

تابوره زیمنسی

جنس تابوره بیمارستانی

جنس کلی این تابوره ها فلزی است. پایه های به کار رفته در ساختار آن ها کرومی یا پلاستیکی است. در حالی که جنس درونی به کار رفته در کفی آن و پشتی از فوم است. اما پوشش به کار رفته در پشتی این تابوره ها عمدتا چرمی می باشد. همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، تابوره های پشت زیمنسی دارای 5 عدد چرخ با قابلیت چرخش 360 درجه است. این چرخ ها ژله ای هستند.

پشتی این تابوره علاوه بر تکیه گاه به عنوان یک زیر دستی برای تکیه دادن دست نیز به کار می رود. این تابوره ها دارای دو مدل جک کوتاه در ابعاد 12 سانتی متر و جک بلند در ابعاد 21 سانتی متر موجود هستند.

تابوره زیمنسی قیمت​​​​​​​

تابوره پشت زیمنسی از مزایا یی برخور دار است که به چند مورد اشاره می کنیم : می توانید از پشتی به عنوان تکیه گاه استفاده کنید ، روکش آن از جنس چرم است ، طراحی آن بر اساس اصو ل ارگونومی می باشد ، در مطب ها ، مکان های کلینیکال و کلینیک های دندان پزشکی و آزمایشگاه ها قابلیت استفاده دارد ، رنگ بندی های مختلفی دارد ، پایه ی پنج پر فولادی آن با روکش پلاستیکی پوشانده شده است ،  دارای جک تنظیم ارتفاع است که می توانید با کورس اسمی 12 سانتی متر آن را تغییر دهید و برای حالت پزشکی دارای جک تغییر ارتفاع 21 سانتی متری می باشد ، پشتی و نمیشن آن از چوب تقویت شده ساخته شده است و در قالب گرم است و همچنین برای جلوگیری از  تغییر حالت نشیمن و پشتی از فوم سرد استفاده می کنند .

  • تابوره

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی