به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بیوتی پن 9 لول

مدل: بیوتی پن 9 لول
دسته بندی: ابزار زیبایی
شناسه محصول: 6679

تماس بگیرید

  • مناسب برای از بین بردن جوش
  • از بین برنده چین و چروک صورت و پف بالای چشم
  • پاک کننده خال و زگیل

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بیوتی پن 9 لول همانطور که اطلاع دارید برای زیبایی پوست شما ساخته شده  اصولا  در اولویت ترین کار این دستگاه از بین بردن جوش است زیرا جوش ها به مرور برای منافذ پوست نشسته و تبدیل به لک های قهوه ای می شوند که این دستگاه از این عملکرد جلوگیری می کند .

بیوتی پن 9 لول یک قلم زیبایی از نوع الکتریکی می باشد که بسیار خوش دست بوده است که به راحتی چروک های شما را از بین  می برد به دلیل از بین رفتن کلاژن و تولید مجدد آن پوست بر روی هم انباشته می شود و چین و چروک روی می دهد این دستگاه بنا به عملکردی که دارد به راحتی چین و چروک را محو میکند و به راحتی زگیل و خال هایی که طی فرایند پروسه ی زیادی را داشته اند به راحتی با نفوذ به پوست زیرین پاک می کند.

این دستگاه با روند لیزر تاتوی شما را به راحتی پاک سازی می کند  به راحتی تمامی عارضه های پوستی را برطرف می کند عموما تخریب لایه اولیه پوست را انجام می دهد این قلم عملکردی که دارد با توجه به درجه بندی و ۵ سطح بودنش است  که هر درجه مخصوص کاری هست.

بیوتی پن 9 لول

دستگاه بیوتی پن 9 زمانه

تنها با نفوذ سطح اولیه پوست لایه مد نظر تخریب می شود بیوتی پن 9 لول دارای یک چراغ می باشد تا پوست اولیه به راحتی قابل مشاهده باشد  دارنده ی سوزن های یکبار مصرف ۱۰ عددی می باشد که سوزن ها هرکدام قبل مصرف استریل می شوند و در میان 10 عدد سه عدد سوزن بزرگ موجود است  سر سوزن ها ضخیم هستند تا به راحتی منافذ را درگیر کنند کارایی آسانی دارد و نیاز به پدال و اتصال سیمی ندارد مثل موبایل نیاز به یک پریز برق دارد که با یکبار شارژ ۵ ساعت کامل شارژ می شود برای هر عملکرد پوستانن باید ابتدا از نظر الکل ضدعفونی شود سپس بی حسی را به پوستتان بزنید و پاک کنید البته کاور نموندن بهترین گزینه برای دریافت بهتر بی حسی است .

نکته مهم : بعد از استفاده از دستگاه بیوتی پن حتما از لایه بردار ها و کرم های ضد افتاب و سرم ویتامین c استفاده کنید و تا 24 ساعت از آب و تونر استفاده نکنید. 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی