به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بيوتی پن بيوتی فيس ٣ لول ٢

مدل: beauty pen
شناسه محصول: 5604

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بيوتی پن بيوتی فيس ٣ لول ٢ beauty pen

  • توضیح بيوتی پن بيوتی فيس ٣ لول ٢ beauty pen : توضیح بیوتی پن فیس اگر می خواهید از خال های مزاحم و جای جوش خود بدون تحمل روش های سخت و طاقت فرسا برای همیشه راحت شوید بهترین انتخاب، استفاده از دستگاه بیوتی پن یا پلکسر می باشد کیفیت این روش نیز تضمین شده است. این محصول نوعی پرتابل دستی است که می تواند انواع ضایعات پوستی همچون خال، کک و مک، تتو، زگیل و لکه های قهوه ای پوست را بدون ایجاد درد و خونریزی و حتی بدون ایجاد اسکار بر روی پوست به راحتی درمان نماید. این محصول بسیار سبک و خوش دست است که حمل و جابجایی آن راحت می باشد و فرد هنگام استفاده در مچ دست خود احساس خستگی نخواهد کرد همچنین از دیگر ویژگی های دستگاه بیوتی پن بیوتی فیس 3 لول 2 لول این است که هیچ آلودگی باکتریایی و ویروسی را انتقال نمی دهد و عوارض جانبی نخواهد داشت. در گذشته به منظور برداشتن خال یا گوشت اضافی راه های گوناگونی وجود داشت که همه راه ها دارای دو مشکل عمده بودند اولین مشکل این بود که تمامی روش ها به مدت زمان زیادی نیاز داشتند به عنوان مثال برای برداشتن یک خال یا زگیل، بیمار باید از روش درمانی تجویز شده تا مدت مشخص به صورت مرتب و منظم پیروی می کرد تا شاید عارضه مورد نظر درمان گردد مشکل دیگر این بود که انواع درمان ها و ترکیب ها مورد استفاده قرار می گرفت که برخی اوقات این ترکیبات سبب بروز یک عارضه جدید در همان قسمت یا دیگر نواحی می‌ شد که علاوه بر درمان نشدن عارضه مربوطه، بیمار با مشکل دیگری نیز مواجه می شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه روز افزون آن خدمت های ارائه شده به بشر رو به افزایش است که بیشترین خدمت ها در زمینه پزشکی و زیبایی می باشد. بيوتی پن بيوتی فيس ٣ لول ٢ توانایی درمان خال های گوشتی و سطحی، گوشت اضافی، زگیل و تاتو را دارد دستگاه مذکور با استفاده از تکنولوژی تولید یون های الکتریکی منحصر به فرد عارضه مورد نظر را تنها در یک جلسه بدون ایجاد درد و خونریزی درمان می نماید. بيوتی پن بيوتی فيس ٣ لول ٢ دارای بدنه ارگونومیک و بسیار خوش دست می باشد که استفاده آن احتیاجی به آموزش و مهارت خاصی ندارد و کار با آن بسیار راحت بوده و تنها از چند کلید افزایش و کاهش قدرت برخوردار می باشد. بيوتی پن بيوتی فيس ٣ لول ٢ به صورت آنالوگ طراحی شده است و از سه سطح قدرت برخوردار می باشد.
  •  
  • نحوه درمان و بی حسی  بيوتی پن بيوتی فيس ٣ لول ٢: تولید کنندگان دستگاه های بیوتی پن را با سه نوع شدت به منظور درمان های مختلف روانه بازار کرده اند که سطح پایین تر برای درمان لک و کک و مک، سطح بالاتر برای برداشتن خال و زگیل کاربرد دارند و تمامی دستگاه های موجود با کابل USB قابل شارژ هستند که با یکبار شارژ کامل تا 5 ساعت کار می کنند. سوزن های بیوتی پن بیوتی فیس 3 لول 2 لول دارای دو نوع سوزن است یک مدل از سوزن های تولیدی برای این دستگاه سوزن های ظریفی هستند که به صورت یکبار مصرف تولید می شوند و برای رفع لکه های قهوه ای رنگ و تاتوهای کوچک کارایی دارند این نوع سوزن به دلیل یکبار مصرف بودن حتما باید پس از استفاده دور انداخته شوند. نوع دیگر سوزن ضخیم دائمی است که قابلیت استریل دارد و می توان آن را بارها مورد استفاده قرار داد و بایستی حتما قبل و بعد از استفاده ضدعفونی شوند. قبل از اینکه کار با دستگاه بیوتی پن بیوتی فیس 3 لول 2 لول را شروع نماییم باید پوست مشتری را با پد الکی تمیز کنیم و سپس از بی حسی استفاده کرد.پمادهای بی حسی همچون بی حسی عقرب یا TKTX گزینه مناسبی برای این امر هستند.پس از زدن بی حسی باید پوست را با یک نایلون کاملا تمیز کاور نمود و اجازه دهیم تا نیم ساعت بگذرد تا پوست کاملا بی حس شود پس از گذشت نیم ساعت و بی حس شدن کامل پوست، بی حسی را پاک کرده و کار با دستگاه را شروع می کنیم. به منظور از بین بردن خال و زگیل ممکن است نیاز به دو جلسه درمان باشد تعداد جلسات مهم نیست بلکه آنچه که از اهمیت بالایی برخوردار است حفاظت پوست از آسیب است. اولین کاری که بلافاصله پس از برداشتن خال، زگیل، لکه و پاک کردن تاتو و ... با کمک دستگاه بیوتی پن بیوتی فیس 3 لول 2 لول باید انجام داد استفاده از پماد زینک اکساید به مدت دو روز است و بعد از آن نوبت به استفاده از کرم های ترمیم کننده، آبرسان، پماد و ویتامین A + D به مدت سه روز می رسد. برای اینکه نتیجه کار را مشاهده نمایید باید حتما مراقبت های بعد از کار با بیوتی پن را جدی بگیرید و تمام آن ها را با دقت و حساسیت خاصی انجام دهید.

ویژگی های بیوتی پن بیوتی فیس 3 لول 2 :

  • برداشتنه خال 
  • براشتن زگیل 
  • رفع تتو های کوچک 
  • رفع لکه های قهوه ای
  • مزایا و معایب بیوتی پن بیوتی فیس 3 لول 2 : از نقاط ضعف آن، می توان به نداشتن صفحه نمایشگر برای نشان دادن میزان شارژ و یا قدرت اشاره کرد. با دو ساعت شارژ کامل، حدود 50 دقیقه توانایی کار دارد که این ویژگی از نقاط قوت آن محسوب می شود. از دیگر نقاط قوت دستگاه می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. در پک دستگاه معرفی شده 5 عدد سوزن موقت و یک عدد سوزن دائمی و یک سیم شارژر موجود است و همه این لوازم در یک بسته بندی زیبا و شکیل ارائه می گردد که برای استفاده خانگی گزینه بسیار مناسبی است.
  •  
    • نحوه استفاده از بیوتی پن بیوتی فیس 3 لول 2 : در ادامه نحوه استفاده از بيوتی پن بيوتی فيس ٣ لول ٢ را شرح خواهیم داد پس با ما همراه باشید. در ابتدا باید دکمه on/off را به مدت 3 ثانیه فشار داده تا دستگاه روشن شود ( بلا استفاده ماندن دستگاه پس از 30 دقیقه باعث خاموش شدن خودکار آن می گردد. ) فشار لحظه ای بر روی دکمه on/off به ترتیب باعث روشن شدن چراغ های 1، 2 و 3 می شود هر چقدر شماره انتخابی بالاتر رود قدرت دستگاه نیز افزایش پیدا می‌ کند. اگر دوبار پشت سر هم کلید on/off فشرده شود چراغ های سبز روشن می شوند که روشن شدن یک چراغ سبز 25% شارژ، دو چراغ سبز 75% شارژ و سه چراغ سبز 100% شارژ را نشان می دهند. پس از روشن شدن دستگاه باید دکمه out را فشار داده تا شروع به کار نماید و برای متوقف کردن باید فشار را از روی آن برداشت. نور چراغ به هنگام کار نارنجی رنگ می باشد. چنانچه فشار وارد شده بر روی دکمه بیشتر از 2 دقیقه به طول انجامد دستگاه به منظور جلوگیری از آسیب به طور اتوماتیک متوقف می شود در چنین مواقعی برای شروع مجدد لازم است تا دکمه out را دوباره فشار دهید. توجه داشته باشید به هنگام شارژ از بیوتی پن استفاده نشود زیرا این عمل سبب وارد آمدن آسیب الکتریکی به دستگاه شده و بدین ترتیب از طول عمر مفید آن کاسته می شود.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی