به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بورت ساده شیر شیشه ای

مدل: 25
دسته بندی: بورت
شناسه محصول: 6218

570000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بورت ساده شیر شیشه ای آزمایشگاهی

بورت را از شیشه و پلاستیک تولید می کنند، در نوک بورت یک دریچه طراحی شده است که یک شیر برای کنترل کردن جریان محلول شیمیایی روی آن وجود دارد. مخزن استوانه را می توانند از PTFE پلاستیکی و یا شیشه بسازند. با استفاده از وازلین و روغن مخصوص مخزن های شیشه ای را در بورت شیر شیشه روغن کاری کنید. بورت یک وسیله ی شیشه ای است که شکل آن به صورت استوانه ای عمودی با درجه بندی طراحی شده است که یک شیر در انتهای آن قرار دارد. کاربرد بورت در آزمایشگاه به عنوان یک سنجش حجمی می باشد به این صورت که برای ریختن حجم دقیق از واکنش گر های مایع در آزمایش های شیمی از بورت استفاده می کنند. بورت ها را بسیار دقیق درجه بندی کرده اند، دقت بورت های کلاس A معادل 0/05 میلی لیتر است. طریقه ی استفاده از بورت به این صورت می باشد؛ ابتدا باید قبل از استفاده آن را دو سه بار و هربار با 5 میلی لیتر از محلول شستشو دهید و هر دفعه صبر کنید تا محلول به طور کامل از بورت خارج شود، بعد از شستشو به آرامی محلول را تا بالاتر از علامت صفر در بورت بریزید، سپس بشر را در زیر شیر قرار دهید و آن را به آرامی باز کنید تا هوایی که در نوک آن قرار دارد خارج شود، حالا ارلن مایر محتوی محلولی را که میخواهیم آن را اندازه گیری کنیم زیر بورت قرار دهید و معرف به صورت قطره قطره از بورت خارج شده و به آن اضافه می شود.

به طور خلاصه می توان گفت: بورت یک وسیله ی شیشه ای است که در انتهای آن یک شیر قرار دارد که محلول از طریق شیر از بورت خارج می شود. درجه بندی بورت به صورت میلی لیتر است و هر میلی لیتر به ده قسمت تقسیم شده است. بورت به صورت اتومات و معمولی وجود دارد و شیر خروجی آن هم شیر تفلون و یا شیر شیشه ای می باشد. برای شستن بورت ابتدا باید اول از آب معمولی، سپس داغ و آب و صابون و سولفوکرومیک استفاده کنید، زمانی که بورت تمیز شود قطره های آب به دیواره ی داخلی آن نمی چسبند ، با این شستن محلول قبلی به طور کامل از بورت خارج می شود و همچنین بورت را با دستمال خشک کنید زیرا در صورت خیس بودن درجه بندی آن مشخص نمی شود. در نتیجه بورت سر شیشه یکی از پر کاربرد ترین وسایل موجود در آزمایشگاه می باشد.

 

3.5

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(1 از 2)
50 %
0%
0%
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    شیشه ای هست یا پلاستیکی

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    شیشه ای

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    کیفیتش خوبه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی