به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بورت اتوماتیک سفید

مدل: 10
دسته بندی: بورت
شناسه محصول: 6208

2099000

10

2099000
جزییات

5

2099000
جزییات

25

1099000
جزییات

50

1099000
جزییات

100

2219000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای شیر تفلون

در آزمایشگاه‌های شیمی، لوازم گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از این لوازم بورت اتوماتیک سفید نام دارد که استفاده از آن امری ضروری و واجب به شمار می‎‌آید. در این متن ما قصد داریم، راجع به این دستگاه آزمایشگاهی توضیح مختصری ارائه دهیم.

بورت اتوماتیک سفید چیست؟

اگر تصمیم به خرید  این دستگاه آزمایشگاهی دارید.  در ابتدای امر توصیه می‌شود تا اطلاع پیدا کنید که بورت اتوماتیک سفید چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در آزمایشگاه‌های شیمی، برای برداشتن مایعات به دستگاهی نیاز است که از اندازه و درجه مشخصی تعیین شده باشد.

اما در بیشتر آزمایش‌ها، از تمام مایعات استفاده نمی‌شود و ظرفیت معلومی به کار گرفته می‌شود. پس در این مرحله  بورت به کمک آزمایشگاه می‌آید تا به درستی و دقیق، مایعات درون آن ریخته شود. لازم به ذکر می‌باشد که  این مدل بورت در ظرفیت و  سایزهای گوناگونی وجود دارد.

زمانی که یک محلول شیمیایی در این شیشه استوانه‌ای شکل ریخته می‌شود، محلول شروع به حل شدن می‌کند تا به طور یکسان در شیشه پخش و اندازه‌گیری شروع شود. در حقیقت بورت سفیدی که اتوماتیک باشد، مایعات را راحت‌تر از هم جدا می‌کند.

مشخصات بورت اتوماتیک سفید

بورت اتوماتیک سفید نیز همانند دستگاه‌های آزمایشگاهی دیگر دارای مشخصات گوناگونی می‌باشد که اطلاع از این مشخصات  در زمان خرید، کمک زیادی به شما می‌کند. یکی از این مشخصات، شکل استوانه‌ای آن است. اما بر روی بدنه این استوانه، حتماً اعدادی مندرج شده که رنگ این اعداد به رنگ آبی، مشکی و یا قرمز است تا  به طور واضح اعداد دیده شوند.

این دستگاه از جنس پلاستیکی و یا شیشه‌ای با دوام ساخته شده که به هیچ عنوان مورد آسیب قرار نمی‌گیرد و یا شکسته نمی‌شود. جنس آن به گونه‌ای باید باشد که مایعات درون آن به‌طور واضح  دیده شوند و به هیچ عنوان مات و کدر نباشد.

ضمن آن‌که اعدادی که بر روی آن وجود دارد از بالا به پایین مندرج شده، به‌طوری که عدد صفر در بالای بورت قرار گرفته است. البته این اعداد به گونه‌ای هستند که در حین استفاده به هیچ عنوان نباید پاک شوند. یکی دیگر از مشخصات بارز این مدل بورت، دقت و کنترلی  است که بر روی مایعات دارد. 

علاوه بر آن‌که در پایان این شیشه یک شیر وجود دارد که کار خالی کردن مایعات را بر عهده می‌گیرد و یا فراموش نکنید که اندازه‌های شیشه آزمایشگاهی باید استاندارد و حتماً  بر روی بورت، درب وجود داشته باشد.  به دلیل آن‌که بورت از مخزن تشکیل شده است، باید دارای قفل باشد تا به راحتی کنترل شود.

نکات استفاده از بورت اتوماتیک سفید

زمانی که از بورت اتوماتیک سفید استفاده می‌کنید، به نکات مهمی  باید توجه داشته باشید تا مایع درون از بین نرود. یکی از این نکات مهم، استفاده صحیح از آن می‌باشد که بهتر است، مایع مقداری بالاتر از عدد صفر  ریخته شود.

به دلیل آن‌که این بورت‌ها شکل استوانه‌ای هستند، در ابتدا بورت باید در سطح صافی  قرار گیرد تا تعادل مایعات درون آن حفظ شود. فراموش نکنید، در صورتی که در قسمت تخلیه مقداری از مایعات چسبیده شده باشد،  پاک کردن آن الزامی است.

پس از آن‌که از بورت استفاده شد، شستن شیشه لازم است. اما این شستن با مواد حلال مخصوص و استاندارد باید انجام شود تا به بورت آسیبی وارد نشود. ضمن آن‌که به شکلی محلول درون بورت باید ریخته ‌شود که به هیچ عنوان هوا نداشته باشد و یا زمان استفاده از بورت، شیشه را با حرکت بسیار ملایم تکان دهید تا حباب تشکیل نشود.

اگر بورت مورد شستشو قرار داده شده، حتماً صبر کنید تا مواد درون آن به طور کامل خشک شوند. در صورتی که مایع شستشو درون آن خشک نشود، بورت دچار آلودگی شده و همین مورد باعث نشان ندادن آزمایش به طور دقیق می‌شود.

نتیجه گیری

در پایان اگر بخواهیم به یک نتیجه کلی برسیم، باید گفت که بورت اتوماتیک سفید در مقایسه با بورت‌های معمولی، کارایی بسیار عالی و بهتری دارد. همین مورد باعث می‌شود تا در آزمایشگاه‌های شیمی، خطای کمتری صورت گیرد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی