به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بشر شیشه ای بلند

مدل: 50
دسته بندی: بشر
شناسه محصول: 6204

65000

50

65000
جزییات

100

95000
جزییات

150

159000
جزییات

250

179000
جزییات

400

189000
جزییات

600

239000
جزییات

1000

279000
جزییات

800

229000
جزییات

  • برند: گلسکو هند

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بشر شیشه ای بلند آزمایشگاهی 

در هر آزمایش شیمیایی که توسط پرسنل آزمایشگاه انجام می شود، دستگاهی برای ریختن مایعات مورد نیاز است. اما این وسیله به اشکال مختلف ساخته شده و نام های مختلفی دارد که یکی از آنها بشر شیشه ای بزرگ است. در این مقاله به بررسی این نوع شیشه می پردازیم. بشر شیشه ای بلند دارای مشخصات ویژه‌ای است که اطلاع از آن در آزمایشگاه به افراد کمک می‌کند. یکی از مشخصات این نوع شیشه، همان طور که از نام آن نیز پیدا است، قد بلند و طولانی می‌باشد و یا شکل آن که به صورت کاملاً استوانه و در تمام نواحی به‌یک اندازه است و به هیچ عنوان نواحی از آن پهن و یا باریک‌تر نمی‌شود.
از مشخصات دیگر این بشر که اندازه بلند دارد، حک شدن عددها برحسب میلی لیتر می‌باشد. علاوه بر آن‌که از نوعی پیرکس به نام بروسیلیکات ساخته شده که باعث می‌شود، ضخامت بشر مناسب و بیشتر باشد. در مورد مشخصات بشر رنگ اعداد را نباید فراموش کرد که اکثر آن‌ها به رنگ سفید و یا نقره‌ای هستند. البته باید گفت که این اعداد با اندازه استاندارد مشخص شده است.
لازم به ذکر است که دور تا دور لبه  گرد و تنها قسمتی از لبه آن کمی خم شده است. به دلیل آن‌که این بشر از قد بلندی تشکیل شده، سایز قد از قطر آن بیشتر است. یکی دیگر از مشخصات بشر شیشه‌ای که قد بلند دارد، خطی هست که کنار اعداد گذاشته شده است.

عکس بشر شیشه ای بلند

گنجایش و حجم بشر شیشه‌ای بلند

بشر شیشه‌ای بلند دارای حجم و گنجایش‌های مختلفی است. این گنجایش‌ها از پنجاه، صد، دویست‌وپنجاه، چهارصد، ششصد، هشتصد، هزار، دو هزار، چهار هزار و پنج هزار تشکیل شده، البته این حجم‌ها بر معیار میلی لیتر محاسبه شده است.

لازم به ذکر است که هر چه اندازه میلی لیتر کوچک‌تر باشد، قد بشر نیز کوتاه‌تر و هر چه اندازه میلی لیتر بیشتر باشد، قد آن نیز بلندتر می‌شود. البته این مورد را نباید فراموش کرد که بر روی بدنه برخی از نوع این بشرها، سی سی به جای میلی لیتر نوشته شده است که هیچ فرقی ندارند.

بشر شیشه ای بلند

بشر شیشه بلند

مزایای استفاده از حجم بشر شیشه‌ای بلند

در صورتی که از حجم بشر شیشه‌ای بلند استفاده کنید، به مزایای زیادی دست خواهید یافت. یکی از مزیت‌ها، ریختن مایعات با هر اندازه حجم و گنجایش می‌باشد و یا دهانه بشر که با پهنای زیاد باعث می‌شود تا محلول به بیرون ریخته نشود.

از مزایای دیگر به قطر لبه بشر می‌توان اشاره کرد که اگر در هنگام استفاده لبه بشر  به جایی برخورد کند، دچار ترک و یا لب پر نمی‌شود. علاوه بر آن‌که کف آن تخت هست. همین مورد باعث می‌شود تا محلول ثابت بماند و به هیچ عنوان لق نزند.

در بیشتر آزمایش‌هایی که در آزمایشگاه انجام می‌شود، محلول باید گرم و مورد حرارت قرار گیرد که در بشر با اندازه بلند این مزیت وجود دارد. در این شکل از بشر، محلول را می‌توان به راحتی هم زد و یا محلول را در همان بشر  مورد نظر نگهداری کرد.

در برخی آزمایش‌ها از اسید استفاده می‌شود که این نوع بشر توانایی ریختن هر نوع اسید با درصد کم و یا زیاد را دارد و یا زمانی که آزمایش تمام می‌شود، دغدغه افراد شستن تجهیزات می‌باشد. این بشر به آسانی شسته و خشک می‌شود و یا به راحتی در دست جای می‌گیرند و با وجود آن‌که قد بلندی دارد، از وزن کمتری برخوردار هستند.

نتیجه‌گیری نهایی

در آخر به این نتیجه می‌توان رسید که در آزمایشگاه برای ریختن مایعات مورد نظر، حتماً از بشر شیشه‌ای بلند استفاده کنید. به دلیل آن‌که ریختن مایعات، به راحتی در این نوع بشر باعث می‌شود تا در زمان خود صرفه‌جویی لازم را داشته باشید.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • amir ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۹

    واقعا عالیه جنس و ضخامتش

  • مدیریت ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۳

    تشکر از خرید شما 

  • asal ۰۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۲

    کاربردی و خوب

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی