به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بالش بارداری L شکل آریا طب حکیم

مدل: L شکل
دسته بندی: بالش بارداری
شناسه محصول: 6437

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بالش بارداری L شکل آریا طب حکیم

  • توصیه ی پزشکان به خانم های باردار این است که ؛ در زمان های استراحت حتما به پهلوهای خود دراز بکشند زیرا در این حالت اکسیژن رسانی و رساندن مواد غذایی به جنین به حداکثر میزان خود می رسد. از طرفی دراز کشیدن به پهلو به مدت طولانی ، برای آن دسته ازخانم های بارداری که در قسمت شکم اضافه وزن زیادی دارند ، سخت و دشوار است و این امر باعث می شود که مفصل های کمر ، ران و گردن فشار زیادی را متحمل شوند.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  استفاده از بالش های بارداری یکی از روش های ساده و موثری است که می تواند درد های حاصل از خوابیدن به پهلو را در خانم های باردار کاهش دهد و همچنین باعث می شود که خوابی آرام و شیرین را داشته باشید و بدون نگرانی به هر طرف که تمایل دارید ، استراحت کنید .
    •  بالش های بارداری دارای الیاف بسیار نرم هستند و این امر باعث می شود که به سر شما فشاری وارد نشود و تکیه گاهی نرم برای آرنج هایتان داشته باشید .
    •  این بالش این امکان را به خانم های باردار می دهد که خوابی آسوده و آرام را داشته باشند و بدون نگرانی به هر طرفی که می خواهند بچرخند همچنین اگر زانو ها به یکدیگر برخورد کرد، دیگر درد نخواهند گرفت .
    •  این بالش های مناسب و استاندار از نواحی مفصل های ران ، کمر ، شکم و گردن که از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، مراقبت می کند .
    •  طراحی این بالش ها طوری است که خانم های باردار با آغوش گرفتن آن و قراردادنش در زیر زانوی خود ، فشار کمتری را در ناحیه ی شکم حس میکنند و خستگی های قسمت های کمر و گردنشان رفع می شود .
    •  از آنجایی که رعایت بهداشت و نظافت در دوران بارداری و شیردهی از اهمیت بالایی برخوردار است ، این بالش ها قابل شستشو می باشند .
  •  
  • زمانی که  خانم بارداراین بالش را میان دو زانوی خود قرار می دهد ، ستون فقرات او هیچ خمیدگی نخواهد داشت و ستون فقرات صاف خواهد بود . خانم های باردار معمولا استفاده از این بالش ها را از پانزدهمین هفته ی بارداری یا در صورت وجود مشکلاتی در خواب خود شروع می کنند در صورتی که بسیاری از پزشکان به خانم های باردار توصیه می کنند که استفاده از این بالش ها را بلافاصله بعد از هنگامی که متوجه بارداری خود شدند ، شروع کنند . در صورتی که این بالش به موقع مورد استفاده قرار بگیرد ، بدن خانم های باردار سریعتر با شرایط و اوضاع جدید وفق پیدا می کند و خوابی آسان تر را در ماه های آخر بارداری به همراه می آورد. از آنجایی که فرم این بالش ها بر اساس ارگونومی بدن خانم باردار طراحی شده است ، خوابی آسوده را برای مادر فراهم می کند. همچنین کودک را از فشار هایی که ممکن است به دلیل حرکت های طبیعی مادر در خواب به او وارد کند، حفظ می کند .
  •  
  • کاربرد این بالش ها تنها مختص به دوران بارداری نیست ؛ بلکه بعد از زایمان مادر و در دوران شیردهی نیز بسیار مفید و کاربردی می باشد . بدین صورت که مادر به بالش تکیه میدهد و بخشی از آن را نیز در زیر نوزاد قرار میدهد که این کار موجب بالا آمدن ارتفاع نوزاد می شود و در نتیجه دیگر نیاز به خم شدن مادر نیست و شیردهی بسیار آسان تر خواهد شد. از دیگر کاربرد های این بالش ها این است که به کودک کمک می کند که توانایی نشستن را در مدت زمان کمتری کسب کند. از آنجایی که مطلوب ترین روش استفاده برای افراد مختلف ، گوناگون است ؛ بنابراین برای یافتن بهترین روش استفاده از این بالش های بارداری باید شیوه های مختلفی را امتحان کرده و در نهایت بهترین روش استفاده از آن را بیابید . زمانی که مادر به پهلو می خوابد ، گردش خون بین جنین و مادر به بهترین نحو صورت میگیرد.

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی