به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آیودی طلا

مدل: IUD طلا یوروگاین
دسته بندی: ای یو دی
شناسه محصول: 1225

5500000

  • برند eurogine ساخت کشور اسپانیا
  • 5 ساله
  • دارای تاییدیه وزارت بهداشت

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ای یو دی طلا 

 از این ای یو دی برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنند که در رحم جایگذاری می شود . ای یو دی IUD طلا یکی از نوع های این ای یو دی می باشد که دارای ویژگی های زیادی است . این ویژگی ها شامل موارد زیادی می شود که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم : در صورت برخورد اسپرم ها با این فلز از بارداری جلوگیری می کند ، از 5 تا 6 سال قابل استفاده است و بعد از گذشت این مدت باید آن را عوض کنید ، طریقه قرار گرفتن آن به گونه ای است که در عمق رحم نصب می شود و همچنین خونریزی کمتری دارد . ای یو دی IUD طلا دارای املاح مس بیشتری نسبت به نقره است و تولیدی از یک شرکت اروپایی است . به طور خلاصه می توان گفت : ای یو دی IUD طلا یک ای یو دی با کیفیت و مورد اطمینان است که زنان می توانند در صورت استفاده از آن دیگران نگران بارداری ناخواسته نباشند و در صورت تمایل به بارداری بعد از برداشتن ای یو دی در مدت کوتاهی باردار می شوند .

آیودی طلا

تاریخچه ای یو دی طلا

 آی یو دی ها دارای نوع های مختلفی از جمله فلزی و هورمونی هستند که کاربرد همه آن ها پیشگیری از بارداری است اگر به دنبال راهی مطمئن، آسان، قابل بازگشت هستید پیشنهاد می دهیم این روش پیشگیری را تجربه نمایید. ای یو دی طلا یوروگاین یک نمونه از آی یو دی فلزی است که مانع از رسیدن اسپرم ها به مقصد می گردد. ای یو دی طلا یوروگاین توسط شرکت معتبر اسپانیایی Eurogine تولید می شود سابقه ساخت این نوع آی یو دی به سال 2000 میلادی بر می گردد که به دست دانشمندان دانشگاه کاتالانیا انجام شد.

آی یو دی طلا

همانطور که در بالا اشاره شد تولیدات این شرکت نسبت به سایر کمپانی ها دارای برتری هایی می باشد که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد. شرکت Eurogine آی یو دی ها را با شکل و جنس های مختلف از قبیل مس، نقره و طلا روانه بازار می کند این کمپانی 60 سال سابقه تولید و توزیع موفق در اروپا را به خود اختصاص داده است تولیدات این شرکت دارای تنوع سایز می باشند و به راحتی در رحم قرار می گیرند و خونریزی کمتری را به همراه دارند. کمپانی تولید کننده عمر این محصول را حدوداً 5 الی 6 سال اعلام کرده است که پس از این مدت کارایی خود را از دست داده و نمی تواند مانع از بارداری گردد.

ای یو دی طلا یوروگاین

ویژگی های IUD طلا عبارتند از:

 از جنس فلز میباشد.

 از 5 تا 6 سال قابل استفاده است.

 الرژی ایجاد نمیکند.

 خونریزی کمتری دارد.

 تولیدی از شرکت اروپایی میباشد.

 با کیفیت و مورد اطمینان است.

تفاوت ایودی طلا و نقره

 میزان املاح مس در محیط رحم در ای یو دی طلا یوروگاین نسبت به ای یو دی نقره بیشتر است و همچنین آلرژی کمتری در مقایسه با نقره ایجاد می کند. آی یو دی طلا باید دقیقاً در عمق رحم قرار گیرد. در صورت تمایل به استفاده از این روش پیشگیری ابتدا باید یکسری آزمایشات از قبیل پاپ اسمیر را انجام داده و در صورت تشخیص پزشک متخصص زنان از مناسب بودن این روش برای فرد متقاضی از او می خواهد  تا در روزهای پایانی خونریزی قاعدگی خود در سیکل بعد به مطب مراجعه نموده تا کارگذاری آی یو دی انجام شود زیرا در این هنگام درد و خونریزی هنگام قرار دادن آی یو دی کمتر است در نتیجه بهترین زمان به حساب می آید.

 

آیودی طلا

 

ای یو دی طلا یوروگاین

برای قرار دادن این وسیله نیازی به استفاده از بی حسی نیست تنها یک ساعت قبل از انجام می توان یک عدد مفنامیک اسید را مصرف نمود. فرد متقاضی پس از گذاشتن ای یو دی طلا یوروگاین نیاز به استراحت اضافه ندارد تنها باید از حمل وسایل سنگین و زور زدن اجتناب نماید زیرا موجب بیرون آمدن خود به خودی آن می شود در روزهای نخستین مصرف مفنامیک اسید هر 8 ساعت یک بار بلا مانع می باشد. توجه داشته باشید که ماه اول پس از قرار دادن آی یو دی دارای اثر چندان مطمئنی نمی باشد پس بهترین کار این است که در ماه اول پس از بارگذاری از سایر روش های پیشگیری کمک گرفت و سپس در ماه بعد پس از معاینه توسط پزشک و اطمینان حاصل کردن از قرارگیری آی یو دی در مکان مناسب و به شکل صحیح، این روش را مورد استفاده قرار داد.

قیمت آیودی طلا

 آیودی طلا خوبه ؟ از مزایای IUD می توان به مواردی از قبیل تاثیر مثبت و عمر بالای آن در جلوگیری از بارداری، عدم نیاز به یادآوری روزانه، برگشت پذیر بودن، عدم عوارض و آثار ناشی از روش های هورمونی، عدم تداخل با تماس جنسی، عدم تاثیر نامطلوب بر شیردهی و قابل استفاده تا دوران یائسگی اشاره کرد. این محصول دارای معایبی نیز می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. کارگذاری و خروج این وسیله کوچک حتما باید توسط پزشک متخصص زنان صورت گیرد از دیگر معایب آی یو دی این است که خروج خود به خودی آن از داخل رحم نیز امکان پذیر می باشد و مانع از انتقال بیماری های مقاربتی نمی شود و دیگر اینکه نیازمند معاینه دوره ای است.

  • ای یو دی طلا

2.5

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(1 از 2)
0%
0%
50 %
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۲

    سلام ببخشید آی یودی طلا صورتمون لک نمیاره

  • admin ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰

    سلام - خیر 

    ارتباطی ندارن باهم 

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنسش خیلی مرغوب بود ولی چرا رو تعداد تخفیف نداره؟!

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی