به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت استامید براث

مدل: 100گرم(کیولب)
دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 6038

تماس بگیرید

100گرم(کیولب)

تماس بگیرید
جزییات

500گرم(کیولب)

تماس بگیرید
جزییات

  • برای تأیید باکتریهای گرم منفی غیر تخمیری به ویژه سودوموناس محیط کشت استامید براث توصیه می شود

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محیط کشت Twin Pack

محیط کشت استامید براث از نظر استاندارد که پس زمینه بنا بر ایجاد pH قابل تغییر است و دارنده ی نمک های معدنی پرمحتوا است که به اصول بررسی آب و هرگونه فاضلاب می پردازد که قادر به تخمیر سازی ارگانیسم ها بوده می باشد که دارای منبع مغذی N و C است و استامید قادر به متابولیزه شدن می باشد و قادر به شناسایی گرم و منفی بودن است که استامید براث آمینو اسید را باز میکنند و حالت تفکیک را روی می دهد و محیط کشت ها به تنهایی حالت جامد و مایع و آبگوشتی بوده اند در نهایت فاقد آگار یا آگار دار هستند وجود اگار فقط مقدار الت را ژله ای می کند که نهایت ترکیب ۲ آلی ۳ گرم بوده است که در لیتر این محیط کشت قابل بیان می باشد.

اصول محیط کشت

اصول محیط کشت استامید براث محیطی برای رشد بهتر باکتری های منفی و مثبت می باشد که برخی با توجه به نوع محیط کشت که انتخابی یا افتراقی قادر به تفکیک بوده می باشد نحوه ی جوشش در لوله های مستقیم است تا حالت رقیق و غلیظ دریافت کند که به مدت زمان ۳۷ درجه سانتی گراد نیاز دارد استامید براث محیط مایعی بوده که به براث معروف می باشد پس از جوشش در لوله ها رقیق بودن را میتوان مشاهده کرد و ویژگی های کلنی را دریافت کرده است و قادر به مخلوط سازی باتری های مثبت و منفی می باشد که عامل جامد کننده بوده می باشد که در این صورت محیط کشت استامید براث حالت خنثی می گیرد تا حالت شفاف خودرا حفظ کند تا رشد وسیعی ای را دریابد که روتین ازمایشگاه را درپی دارد  که متداول ترین محیط کشت رشد محسوب می گردد و حالت اتوکلاو اتوماتیکی را در بردارد که کاملا حالت استریل را ایفا کند و هرچه دوز استریل و مواد تشکیل دهنده که سبب ایجاد محیط می شود بهترباشد مقدار غلظت و رقیق بسیار بالا می باشد.

محیط کشت acetamide broth

محیط کشت ACETAMIDE BROTH که به محیط کشت Twin Pack نیز معروف می باشد و ترجمه آن به فارسی محیط کشت استامید براث است ، محیط کشت دیگری برای مطالعه و دستیابی به هدف مورد نظر می باشد، همانگونه که می دانید انواع گوناگونی محیط رشد L 'فرموله شده است. هریک فرمول و ساختار متفاوتی دارند و می توان از آنها برای آزمایش محیط استفاده کرد.

محیط کشت acetamide broth چیست

طیف وسیعی از میکروارگانیسم های بیماریزا را می توان از طریق مسیرهای طبیعی و دریایی به انسان منتقل کرد.
در حالی که شاخص های اصلی کیفیت آب اشرشیاکلی و انتروکوکوس هستند و وجود Sodomonas aeruginosa در آب ممکن است به علت تخلیه کاغذهای زائد و پساب کارخانه نساجی در آب باشد. یکی از خواص منحصر به فرد P. aeruginosa توانایی تولید آمونیاک از استامید می باشد.محیط کشت Acetamide Broth مطابق با DRAFT prEN 12780 1999 فرموله شده است برای تأیید Pseudomonas aeruginosa ، حرارت منفی غیر تخمیری توصیه می شود. ارگانیسم هایی که در این محیط رشد می کنند با حذف آن استامید را متابولیزه می کنند. این تنها منبع نیتروژن و کربن می باشد. سولفات منیزیم ، مولیبدات سدیم و سولفات آهن منابع یونی هستند که متابولیسم را تحریک می کنند. فسفات به عنوان یک عامل بافر عمل می کند.

نمونه های آب آزمایش شده از طریق فیلترهای غشای استر سلولز استریل فیلتر می شوند. این فیلترها به صورت غیررسمی روی آنها قرار می گیرد. به مدت 24-48 ساعت ، مستعمرات تولید کننده پیوسیانین به عنوان Ps.aeruginosa تأیید می گردند. اینها مستعمرات احتمالی Ps.aeruginosa میباشند.
آنها با استفاده از محیط کشت استامید تأیید شدند و تولید آمونیاک از استامید را می توان با افزودن Nesslers R010 تشخیص داد.

ترکیبات محیط کشت Twin Pack

محیط کشت Twin Pack

طرز تهیه استامید براث

  • 1.4 گرم آب استامید را در قسمت B در 1000 میلی لیتر آب مقطر حل کنید.
  • در صورت لزوم ، 2 گرم قسمت A از محیط را اضافه کنید تا محلول کاملاً حل شود.
  •  به دلخواه به لوله ها تقسیم کنید.
  • با اتوکلاو در دمای 151 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه استریل کنید.

کاربرد محیط کشت acetamide broth

برای تأیید باکتریهای گرم منفی غیر تخمیری به ویژه سودوموناس محیط کشت استامید براث توصیه می شود

 

برای دیدن مواد آزمایشگاهی و محیط کشت های بیشتر کلیک کنید

قیمت محیط کشت Twin Pack

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی