به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ارلن شوی و بشر شوی

مدل: سری ساده
دسته بندی: بشر
شناسه محصول: 6163

80000

سری ساده

80000
جزییات

سری نرم

25000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ارلن شوی و بشر شوی آزمایشگاهی

یکی از دغدغه های افراد شاغل در آزمایشگاه ها شستشوی تجهیزات آزمایشگاهی است. در واقع شستن برخی از این تجهیزات آزمایشگاهی آنقدر سخت است که با دستگاهی به نام ارلن شوی و بشر شوی حل شده است. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه با ما همراه باشید.

ارلن شوی و بشر شوی چیست؟

اگر برای شما  نام  ارلن شوی و بشر شوی آشنا نیست، باید گفت به وسیله‌ای که شیشه‌های آزمایشگاهی با آن شسته می‌شوند، گفته می‌شود. در بیشتر مواقع سر شیشه‌های آزمایشگاهی بسیار باریک هستند، به طوری‌که  دست درون شیشه‌ها قرار نمی‌گیرد تا شستشوی کاملی داشته باشند.  این وسیله کمک می‌کند تا  به راحتی درون شیشه‌ها شسته و هیچ‌ گونه اثری از مواد شیمیایی درون آن‌ها باقی نماند.

در واقع می‌توان گفت که این نوع از وسیله، جایگزین برس‌هایی هستند که به شکل قدیمی وجود داشتند. اما وسیله‌ای که برای شستشوی شیشه آزمایشگاهی به کار می‌رود، در سایزهای گوناگونی وجود دارد که استفاده از سایز مناسب و درست بسیار اهمیت دارد. لازم به ذکر است که این وسیله آزمایشگاهی با اصلاحات دیگری مانند برس لوله و یا شیشه شور نیز شناخته می‌شود.

ارلن شور

مشخصات ارلن شوی و بشر شوی

ارلن شوی و بشر شوی، نیز همانند سایر لوازم آزمایشگاهی از مشخصات زیادی تشکیل شده است. در هنگام خرید،  اطلاع از این مشخصات به افراد کمک می‌کند تا جنس خوب و باکیفیت را راحت‌تر شناسایی و اقدام به خرید کنند.

ارلن شوی آزمایشگاهی

یکی از این مشخصات، سر این وسیله است که از جنس موی حیوان، پلاستیکی و یا موی مصنوعی ساخته شده  که دارای دو نوع ساده و یا نرم هست. علاوه بر آن‌که سر این وسیله آزمایشگاهی، فلزی قرار گرفته است تا با دست راحت‌تر شستشو انجام شود. از مشخصات بارز دیگر به انتهای این وسیله می‌توان اشاره کرد که دارای قلابی هست تا به‌راحتی آویزان شود و یا جنس فلز آن به گونه‌ای باید باشد که در هنگام استفاده، دست را دچار زخم و یا آسیب نکند. در بسیاری از مواقع، مواد شیمیایی که با آن آزمایش صورت می‌گیرد، از اسید و یا مواد خورنده تشکیل شده است.
این وسیله از جنس باکیفیتی باید ساخته شده باشد که در برابر این مواد اسیدی و خورنده، مقاوم بالایی داشته باشد و از بین نرود.

مزایای استفاده از ارلن شوی و بشر شوی

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، در گذشته به‌جای  ارلن شوی و بشر شوی از برس‌های زبر استفاده می‌شد که افراد با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شدند. پس استفاده از این وسیله باعث شد تا افراد به مزایای زیادی دست پیدا کنند.

یکی از این مزایا، آسیب نرسیدن به شیشه‌های آزمایشگاهی است. به دلیل آن‌که این وسیله از موی نرمی ساخته شده  که به هیچ عنوان شیشه‌ها  را مورد خط‌وخش قرار نمی‌‌دهد. در برخی از مواقع پیش آمده که اگر برای شستن از این وسیله استفاده نشود، ذرات مواد شیمیایی بر روی شیشه‌ها باقی می‌مانند. همین مورد باعث می‌شود تا آزمایش‌های بعدی که با این شیشه‌ها انجام می‌شود، با مشکلاتی مواجه شود.

در صورتی که با استفاده از این وسیله، کوچک‌ترین ذرات مواد شیمیایی درون شیشه باقی نمی‌ماند. علاوه بر آن‌که پس از شستشو، برس نرم آن شکل خود را حفظ کرده و به هیچ عنوان موی برس کنده و یا  به دیواره‌های شیشه نمی‌چسبد.  اگر بخواهیم به مزایای دیگر اشاره کرد، باید گفت که برای سر شیشه‌های سایز کوچک تا بزرگ از این وسیله می‌توان استفاده کرد.

نتیجه‌گیری نهایی

در پایان اگر بخواهیم به یک نتیجه‌گیری نهایی برسیم، باید گفت که استفاده از ارلن شوی و بشر شوی نه تنها باعث می‌شود که به شیشه‌های آزمایشگاهی آسیبی وارد نشود، بلکه در سهولت شستن این شیشه به افراد کمک فراوانی می‌‌شود تا در وقت و هزینه مواد شوینده صرفه‌جویی لازم شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی