به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اجاره دستگاه سی پپ

مدل: اجاره دستگاه سی پپ
شناسه محصول: 723

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اجاره دستگاه سی پپ

از دستگاه های سی پپ زمانی استفاده می شود که بیمار دچار اختلالات تنفسی شود .دستگاه از طریق ماسک اکسیژن رسانی با فشاری کم و ثابت به تنفس بیمار کمک می کند .دستگاه سی پپ دارای دو مدل اتوماتیک و غیر اتوماتیک می باشد .در نوع اتوماتیک آن که نسبت به دیگری پیشرفته تر است فشار جریان هوا نسبت به تنفس کاربر به طور خودکار و اتوماتیک تنظیم می شود .اگر دستگاه سی پپ اتوماتیک باشد نیازی به تنظیم دستی نیست و به این منظور اشتباه و خطا کمتر رخ می دهد .فشار جریان هوای دستگاه با چند مرتبه تنفس بیمار بعد از ارزیابی تنظیم می شود .و دارای محل ذخیره سازی برای ثبت اطلاعات تنفس در یک سال است و به پزشک کمو می کند که در طول یک سال مراحل درمان را ارزیابی کند .در دستگاه سی پپ از نوع غیراتوماتیک با دستور و تایید پزشک روی یک فشار تنظیم می شود و در صورت ایجاد تغییر در تنظیمات آن باید با پزشک مشورت کنید و در صورت تایید آن را تغییر دهید .این دستگاه به بیمار کمک می کند و باعث از بین بردن موانعی می شود که در تنفس فرد اختلال ایجاد می کنند .و همچنین موجب بهبود فیزیکی و عملکردی اعضای بدن فرد می شوند .افراد و بیمارانی که به دستگاه سی پپ نیاز دارند ولی از نظر مالی مشکل دارند و نمی توانند آنرا تهیه کنند می توانند با اجاره دستگاه و هزینه ی کمتر از دستگاه استفاده کنند ،هزینه ی اجاره سی پپ بسیار مناسب و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد .

سی پپ دستگاهی است که در درمان بیماران مبتلا به اختلالات تنفسی کاربرد دارد و موجب افزایش کیفیت خواب بیماران می شود. استفاده از این دستگاه جایگزین بسیار مناسبی برای روش درمان با داروهای مختلف برای بیماران آپنه تنفسی است اشخاصی که با بیماری انسداد مجاری تنفسی مواجه هستند خواب راحتی ندارند و شبانه به وقت خواب معمولا با 5 الی 100 وقفه تنفسی مواجه می شوند که این امر ممکن است باعث گردد تا این افراد در خواب دچار سکته قلبی یا مغزی شوند. دستگاه سی پپ با کمک یک پمپ هوا و ماسک فشار هوای کمی به سیستم تنفسی شخص در حال خواب انتقال می دهد. فشار ایجاد شده با توجه به نوع دستگاه به یکی از دو صورت ثابت یا متغیر است به طور کلی دستگاه های سی پپ ( CPAP ) دستگاه فشار ثابت و دستگاه های ای پپ ( APAP ) دستگاه فشار متغیر هستند که اتوماتیک وار و با توجه به نیاز لحظه ای بیمار فشار متغیر ایجاد می کند. پمپ دستگاه سی پپ هوا را با فشار ثابت با کمک لوله و ماسک از طریق بینی یا بینی و دهان به گلو و سپس شش های بیمار منتقل می کند هوای تحت فشار موجب می شود تا مجاری تنفسی منقبض نشود و فرد بدون وقفه تنفسی خوابی راحت را تجربه نماید. افرادی که از دستگاه معرفی شده استفاده کرده اند به نتایج فوری مثبتی دست یافته اند. در رابطه با مزایای این دستگاه می توان به مواردی از قبیل رفع خروپف و تنفس نامنظم، پیش گیری از بیماری های قلبی عروقی و سکته مغزی، کاهش فشار خون در طول شبانه روز، افزایش هوشیاری در روز، کاهش خواب آلودگی در روز و بهبود کیفیت خواب در شب اشاره نمود. هنگامی که تنظیمات فشار دستگاه را انجام می دهیم دستگاه فشار هوایی منظم و ثابتی را ایجاد می کند. این وسیله ابتدا با فشار کم شروع به کار می نماید سپس کم کم فشار افزایش می یابد به همین دلیل تحمل فشار اولیه راحت تر است. به کسانی که از توانایی مالی خوبی برخوردار نیستند پیشنهاد می شود که این محصول را از مراکز معتبر کرایه نمایند. اجاره دستگاه سی پپ باصرفه تر از خرید آن است در زمان مدت اجاره برای اینکه دهان بیمار خشک نشود می توان از چانه بند استفاده کرد تا دهان بسته گردد همچنین با تنظیم دقیق دستگاه می توان مانع از خشکی بینی شد. سی پپ علاوه بر اینکه دارای قابلیت تنظیم رطوبت است به مرطوب کننده نیز مجهز می باشد که از این بابت توانسته است نظر بیشتر کاربران را به سوی خود جلب نماید. یکی از موضوعاتی که در بحث اجاره دستگاه سی پپ دارای اهمیت است بحث تحویل گرفتن کالای سالم از اجاره دهنده است زیرا دستگاه معیوب علاوه بر اینکه شما را به نتیجه دلخواه نمی رساند بلکه باعث هدر رفتن هزینه و حتی آسیب دیدن کاربر می شود همچنین باید گفت به همین اندازه پس دادن کالای قرض گرفته شده به طور صحیح و سالم نیز دارای اهمیت است در صورتی که کاربر به درستی از وسیله قرضی مراقبت نکند و دستگاه خراب یا معیوب شود مجبور به تحمل هزینه ای اضاف بر هزینه اجاره دستگاه سی پپ می گردد.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی