به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اتوکلاو 200 لیتری بیمارستانی دو درب

مدل: 200 لیتری AB22
دسته بندی: اتوکلاو
شناسه محصول: 7114
برند: کاوش مگا

390000000

  • تمام اتوماتیک، مولد بخار ، محفظه مکعب کابیندار، پری وکیوم
  • تحویل محصول 60 روز کاری
  • پری وکیوم _ کلاس B

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اتوکلاو 200 لیتری بیمارستانی دو درب

پاکیزگی مطمئناً یک کلمه خارجی نیست و در واقع همان معنایی دارد که در خانه ها یا رستوران ها وجود دارد. این بدان معنی است که تمام مواد خارجی قابل مشاهده، از جمله گرد و غبار و خاک، با دست با صابون یا مواد شوینده پاک می شوند. آب همچنین باید عاری از اکثر میکروارگانیسم ها و باقی مانده های شیمیایی باشد. هنگام تمیز کردن تجهیزات بیمارستانی، هدف اصلی کاهش بار زیستی است. این شامل هر نوع جمعیتی از ارگانیسم‌ها می‌شود که می‌توانند آثاری از خود در مواد، محصولات و حتی بسته‌بندی بر جای بگذارند.بسته به  استفاده  مورد نظر از دستگاه، تمیز کردن ممکن است برای کاهش خطر  بار زیستی کافی باشد. با این حال، همانطور که قبلاً ذکر شد، تمیز کردن  در هنگام درمان تجهیزات بیمارستانی خطرناک و غیرخطرناک فقط حداقل حداقل را نشان می دهد. این بدان معنی است که در بیشتر موارد  تمیز کردن تنها  مرحله اول در نتیجه ضدعفونی کردن و استریل کردن تجهیزات بیمارستانی با بخار است. ضدعفونی کردن گام بعدی در استریل کردن وسایل پزشکی است. 
ممکن است بپرسید چه تفاوتی با اتوکلاو بیمارستانی دارد  در حالی که ضدعفونی کردن به معنای کشتن همه میکروارگانیسم‌های زنده است. از بین بردن همه اسپورهای باکتری به اتوکلاو 100% بخار نیاز دارد. دلیل این امر این است که از بین بردن این باکتری ها بسیار دشوار است. زیرا در نوعی  خواب زمستانی وجود دارد و به آن اجازه می  دهد تا سخت ترین شرایط را تحمل کند. 
نه تنها ماندگاری آن باید در نظر گرفته شود، زیرا برخی از هاگ های باکتری مانند کزاز یا سیاه زخم می توانند بسیار خطرناک باشند.ضدعفونی‌کننده‌های بیمارستانی وجود دارند که می‌توانند هنگام درمان تجهیزاتی که در تماس با مایعات بدن هستند، کار را انجام دهند. اما جای تعجب نیست که  بیشتر اوقات این کار انجام نمی شود مگر اینکه از اتوکلاو بخار  بیمارستانی استفاده کنید. 
گام سوم و پایانی در برخورد با تجهیزات خطرناک پزشکی:  اتوکلاو بیمارستان آماده است، پس از اینکه تجهیزات بیمارستانی شما  دو مرحله آخر ضدعفونی را سپری کردند، موثرترین و رادیکال ترین فرآیند کشتن میکروب آغاز می شود. 
این عقیم سازی است  که به شما امکان می دهد تمام  میکروارگانیسم  خطرناک را بدون استثنا از بین ببرید. ما به سادگی این را توصیه نمی کنیم.سازمان بهداشت جهانی اکیداً توصیه می‌کند که همه کارکنان مراقبت‌های بهداشتی تجهیزاتی را که ممکن است با مایعات بدن تماس پیدا کنند، استریل کنند. قبل از معرفی اتوکلاو استریلیزاسیون  بیمارستانی،  مرحله سوم شعله  باز روش اولیه بود.  جالب اینجاست که می توان آن را با کباب کردن یک حیوان در آتش روشن   مقایسه کرد. خوشبختانه، دوران مدرن به ما اجازه داده است که به سطح کاملاً جدیدی از بهداشت دست یابیم. که نه تنها در بیمارستان ها به صورت اتوکلاو بیمارستانی موثرتر است بلکه  بسیار کاربردی تر است.

  • کاوش مگا

  • اتوکلاو بیمارستانی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی