به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی هستاران طب

مدل: 25 لیتر
دسته بندی: اتوکلاو
شناسه محصول: 7134

تماس بگیرید

25 لیتر

تماس بگیرید
جزییات

50 لیتر

تماس بگیرید
جزییات

75 لیتر

تماس بگیرید
جزییات

100 لیتری

تماس بگیرید
جزییات

  • افزایش دما تا 121.5_ دارای نمایشگر دیجیتالی
  • ابعاد محفظه(3*300*380) (ضخامت * قطر * ارتفاع) میلی متر
  • توان مصرفی 2 کیلو وات بر ساعت

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اتوکلاو آزمایشگاهی ایران تولید

از اصلی ترین دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی اتوکلاو است که با حرارت بخار آب تحت فشار کار سترون سازی را انجام می دهد. به نابودی همه اشکال حیات ( میکروبی ) با کمک حرارت بخار آب تحت فشار و یا مواد غیر متحرک که دو روش شیمیایی و غیر شیمیایی را شامل می شود سترون سازی گفته می شود. دستگاه اتوکلاو در یک محفظه بسته قرار دارد و با دمای بالاتر از 100 درجه سانتی گراد شروع به کار می کند در این مرحله تبدیل آب به بخار انجام می شود این دستگاه تنها ویروس ها را نمی کشد بلکه باکتری ها نیز در دمای بالا قادر به زیستن نمی باشند پس برای استریل کردن مواد پلاستیکی حساس نیز ایده آل هستند.

مواد حساس در برابر حرارت بالا همچون شیر را نمی توان با اتوکلاو استریل کرد زیرا این دستگاه دارای حرارت بالایی است و موجب می گردد که تمام ویژگی های اینگونه مواد تغییر یابد. بیشترین کاربرد این اتوکلاو در صنایع پزشکی به منظور انجام استریلزاسیون و در صنایع شیمیایی برای به عمل آمدن پوشش ها، وکلانش لاستیک و سنتز هیدروترمال می باشد همچنین از این وسیله می توان به منظور استریل کردن ابزارهای مورد استفاده برای پیرسینگ، خالکوبی و داروهای دامپزشکی نیز استفاده نمود. اتوکلاوها از لحاظ شکل، جنس، نوع کارکرد، سایز، کلاس و ... به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند که به طور کلی می توان آن ها را به چهار دسته اتوکلاو آزمایشگاهی، اتوکلاو بیمارستانی، اتوکلاو کلینیکال و اتوکلاو دندانپزشکی مجزا کرد که تمامی آن ها دارای دو نوع اتوکلاو سطلی و رومیزی می باشند.

اتوکلاو سطلی به طور استوانه در دار طراحی و تولید می گردد و اتوکلاوهای رومیزی نیز خود دارای مدل های متفاوتی همچون دیجیتال، حجم 25 لیتری، تنظیم کننده مدت زمان، فشار و دما هستند. اگر بخواهیم آن ها را از لحاظ کلاس تقسیم بندی کنیم به سه کلاس N، S و B تقسیم می شوند دستگاه اتوکلاو کلاس N معمولاً برای استریل کردن ابزارهای جامد بدون پوشش مورد استفاده قرار می گیرد به منظور خرید و انتخاب این مدل دقت ویژه داشته باشید که این وسیله به منظور استریل وسایل پوشش دار همچون پارچه و ابزارآلات حفره دار مناسب نمی باشد.

محصولات هستاران طب

دستگاه اتوکلاو خانگی

دستگاه اتوکلاو کلاس S نیز همانند کلاس N برای استریل کردن ابزارهای جامد مورد استفاده قرار می گیرد با این فرق که امکان استریل وسایل پوشش دار و بدون پوشش و حتی وسایل سوراخ دار را نیز دارد و دارای پمپ وکیوم و سیکل خشک کن می باشد و در آخر دستگاه اتوکلاو کلاس B تمامی پوشش های کلاس N و S را تأمین می نماید و علاوه بر آن توانایی استریل کردن مواد نساجی را هم دارد پمپ وکیوم این نوع از اتوکلاو بسیار قدرتمند بوده که تا حدود -0,9 بار ایجاد می کند. اتوکلاو سطلی آزمایشگاهی معمولاً با سایز و حجم های مختلف تولید می گردد که جنس تمامی آن از قبیل درب، طوقه، مخزن و کاور دستگاه از استیل می باشد مجهز به برد دیجیتال بوده که برای آن از تکنولوژی PWM استفاده شده است همچنین از دو سیستم مصرف بهینه انرژی با راندمان بالا و سیستم کنترل پسماند دمای المنت نیز برخوردار می باشد. اتوکلاو سطلی آزمایشگاهی به گونه ای طراحی شده تا موقعی که دستگاه دچار کمبود آب می شود برق المنت به صورت خودکار قطع شود. درب دستگاه به صورت نشکن و آنتی باکتریال ساخته شده و از گیره هایی نیز به منظور نگهداری درب برخوردار می باشد معمولاً سازنده برای این نوع اتوکلاو 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر می گیرد.

دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی هستاران طب

اتوکلاو هستاران طب

  • قابلیت افزایش دما تا ۱۲۱/۵ درجه سانتی گراد

  • نمایشگر دیجیتالی برای دما ، زمان و میزان آب
  • قابلیت تنظیم زمان استریل تا ۹۹ دقیقه
  1. درب از جنس استنلس استیل 1-316 یک تیکه با ضخامت ۸ میلی متر
  2. محفظه از جس استنلس استيل ١-٣١٦
  3. لوله و اتصالات از فسفر برنز و با استنلس استیل 1-٣١٦ و یا فولادی
  4. با رنگ الکترواستاتیک با کیفیت عالی
  5. آزمون های انجام شده : تست میکروبی ، تست هیدرواستاتیک ، تنظیم و تست شیر اطمینان نست عملکرد و تست نشتی جریان الکتریکی
  6. ولتار ورودی : ۲۲۰ ولت تک فاز
  7. فرکانس ، ۵۰ هرتر
  8. فشار مجاز کاری : bar ( ۰۱۰۱,۲ )
  9. جریان اولیه: 5آمپر
  10. توان مصرفی ۲ کیلو وات بر ساعت
ابعاد محفظه اتوکلاو 25 لیتری (3*300*380)  (ضخامت * قطر * ارتفاع) میلی متر
ابعاد محفظه اتوکلاو 25 لیتری (3*400*600)  (ضخامت * قطر * ارتفاع) میلی متر
ابعاد محفظه اتوکلاو 25 لیتری (3*400*700)  (ضخامت * قطر * ارتفاع) میلی متر

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد احتیاج مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و ابزار آلات جراحی و دستگاه آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلایل گوناگونی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده است به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

برای دیدن دستگاه اتوکلاو بیشتر کلیک کنید

  • هستاران طب

  • اتوکلاو آزمایشگاهی

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    افزایش دماش تا چند درجس؟؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    121/5 درجه سانتی گراد.

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی