به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اتوکلاو آزمایشگاهی کیهان طب

مدل: 10لیتری
دسته بندی: اتوکلاو
شناسه محصول: 7502
برند: کیهان طب

تماس بگیرید

  • تمام باکتری ها و میکروب ها را از تجهیزات پاک کنید
  • محکم و بادوام
  • مجهز به استانداردهای معتبر بین المللی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه اتوکلاو آزماشیگاهی کیهان طب

توکلاو آزمایشگاهی تجهیزاتی مانند شیشه و ظروف آزمایشگاهی ، ملحفه و تجهیزات جراحی ، زباله های بیمارستانی ، محیط کشت و غیره را ضد عفونی می کند. با تولید بخار ، آنها را از هر نوع آلودگی پاک می کند. با تجهیزات به بدن انسان منتقل می شود.

همانطور که می دانید ، عقیم سازی هوای گرم بیشتر از بخار طول می کشد ، بنابراین پس از بستن درب اتوکلاو هنوز هوایی در ظرف وجود دارد که باید خارج شود.

استفاده از قطعات استاندارد و کاملاً بهداشتی (مورد تأیید سازمان بهداشت و سازمان مدیریت کیفیت)

بدنه و درب اتوکلاو آزمایشگاهی از فولاد جامد ساخته شده است که یک آلیاژ است.

 جوشکاری که روی این دستگاه اعمال می شود از نوع زیر پودر خودکار است.

اتوکلاو آزمایشگاهی مجهز به سیستم کارآمد جداسازی رسوبات برای ته نشینی مواد در آب است.

در ورودی بخار دستگاه ، از قطعات انبساط تحت فشار استفاده می شود که از حرکت لوله ورودی جلوگیری می کند.

به منظور هدر دادن انرژی در اتوکلاو آزمایشگاهی ، از عایق پشم سنگ فشرده استفاده می شود که توسط یک صفحه آلومینیومی محافظت می شود.

تمام باکتری ها و میکروب ها را از تجهیزات پاک کنید

اتوکلاو  10 لیتری دیجیتال در مصارف خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.ظرفیت اتوکلاو باید بر اساس نیازها و حجم ابزار و مواد استریل انتخاب شود و البته ، کیفیت و سیستم مدرن اتوکلاو باید با دقت مورد توجه قرار گیرد.

اتوکلاو یکی از مهمترین وسایل برای عقیم سازی و ضدعفونی ابزار و تجهیزات موجود در کلینیک های زیبایی ، آزمایشگاه ها و سایر مراکز درمانی است.اتوکلاو 25 لیتر کیهان طب برای ضدعفونی و عقیم سازی وسایل و لباس های پزشکی استفاده می شود.

اتوکلاو آزمایشگاهی 10 لیتری . عمودی .برقی با سیستم دیجیتال

ابعاد       40 × 55 cm

اتوکلاو آزمایشگاهی 25 لیتری-عمودی برقی با سیستم دیجیتال

اتوکلاو 33 لیتری آزمایشگاهی -عمودی – برقی – با سیستم دیجیتال

اتوکلاو آزمایشگاهی 55 لیتری . عمودی .برقی با سیستم دیجیتال

اتوکلاو آزمایشگاهی 75 لیتری . عمودی .برقی با سیستم دیجیتال

اتوکلاو آزمایشگاهی 100لیتری . عمودی .برقی با سیستم دیجیتال

برای دیدن دستگاه اتوکلاو بیشتر کلیک کنید

قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی کیهان طب

اتوکلاو  یک سیستم استریل سازی می باشد که ارتباط مستقیمی با علم آزمایشگاه دارد و از بخار آب برای ضدعفونی و ضدعفونی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، داروها و مواد غذایی در فشار و دمای بالا ، هنگامی که در یک واکنش شیمیایی در فشار و درجه حرارت بالا قرار دارد ، استفاده می کند. مورد بهره برداری قرار گیرد

 اتوکلاو های آزمایشگاهی را می توان در ظرفیت ها و مدل های مختلف تولید کرد و متداول ترین نوع اتوکلاو می تواند اتوکلاو های استوانه ای با درب ، اتوکلاو های آزمایشگاهی از ظرفیت داخلی تا ظرفیت صنعتی تولید می شود.

بخار تولید شده در اتوکلاو آزمایشگاهی مذکور از مقدار کمی مایع و مقدار زیادی گاز تشکیل شده است. این دستگاه ابزار و تجهیزات را در یک مرحله استریل می کند. او آنها را می سازد و ضد عفونی می کند ، که کمتر از نیم ساعت طول می کشد.

توجه: برای عقیم سازی ظروف بهتر است ابتدا به پلاستیک استفاده شده توجه کنید که آیا مناسب ضدعفونی است یا خیر ، زیرا همه پلاستیک ها را نمی توان در اتوکلاو قرار داد.

دستگاه اتوکلاو آزماشیگاهی کیهان طب

اتوکلاو آزمایشگاهی در انواع و مدلهای مختلف تولید می شود. و این باعث شده است کسانی که قصد خرید اتوکلاو را دارند گزینه های مختلفی برای خرید از قبل داشته باشند. یکی از عواملی که بر انتخاب خریداران تأثیر می گذارد ، قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی است. محدوده قیمت بسیار وسیعی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت. عوامل مختلفی بر قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی تأثیر می گذارد. یکی از مهمترین آنها این است که آیا قصد خرید اتوکلاو ایرانی را دارید یا اتوکلاو خارجی؟ به طور کلی اتوکلاو های خارجی به دلیل نوسانات ارزی قیمت بالاتری نسبت به اتوکلاو های ایرانی دارند.

بسیاری از شرکت های تجهیزات پزشکی در سراسر جهان اتوکلاو آزمایشگاهی تولید می کنند. ایران نیز در این زمینه پیشرو است و تولید کننده اتوکلاو آزمایشگاهی است. تولید کنندگان اتوکلاو آزمایشگاهی به طور کلی علاوه بر اتوکلاو تجهیزات دیگری نیز تولید می کنند.. اتوکلاو در طرح ها و ظرفیت های مختلف تولید می شود. و مشتریان مدل و ظرفیت مناسب دستگاه را بر اساس نیاز آزمایشگاه خود یا جایی که قرار است از اتوکلاو آزمایشگاه استفاده شود ، انتخاب می کنند ، سپس خرید را انجام می دهند.

دستگاه اتوکلاو آزماشیگاهی کیهان طب

خرید اتوکلاو آزمایشگاهی کیهان طب

در ساخت اتوکلاو های آزمایشگاهی ، از نظر ظرفیت ، عملکرد و ساختار متفاوت هستند ، اما ظرفیت این دستگاه با توجه به ابعاد ظروف و تجهیزات ضدعفونی کننده ساخته می شود.

در ساخت و طراحی اتوکلاو آزمایشگاهی ، دارای سطح قدرت بسیار بالایی است و میکروب ها و میکروب های موجود در تجهیزات را با دقت بالایی از بین می برد ، این دستگاه از مقاومت بالایی در برابر شوینده های قوی و جوشاندن آب برخوردار است ، در نتیجه عمر مفید بسیار بالایی دارد.

این دستگاه با رسیدن به نقطه جوش تمام میکروارگانیسم ها مانند باکتری ها و هاگ ها را از بین می برد.

اتوکلاو دستگاهی است که نه تنها در پزشکی و آزمایشگاه ، بلکه در صنعت برای عقیم سازی و ضد عفونی استفاده می شود و برای استریل کردن مواد و تجهیزات استفاده می شود.

زباله های عفونی نیز گاهی اوقات قبل از دفع نیاز به ضدعفونی دارند. اتوکلاو زباله های عفونی خطر آلودگی جمع آوری کنندگان زباله را در حین حمل و دفع کاهش می دهد.

اگر کاربر ، تکنسین یا اپراتور با اتوکلاو مراحل مختلف فرآیند اتوکلاو را بفهمد ، عملکرد بهتری خواهد داشت. به همین دلیل ، در این مقاله می خواهیم شما را با دستگاه اتوکلاو و نحوه اتوکلاو آشنا کنیم.

اتوکلاو های آزمایشگاهی بیشتر در آزمایشگاه ها ، تجهیزات جراحی و پزشکی ، صنایع دارویی (جامد و مایع) ، بیمارستان ها برای عقیم سازی تجهیزات و ظروف استفاده می شوند.

میکروبیولوژی ، دامپزشکی ، میکروبیولوژی ، دندانپزشکی ، صنایع غذایی و شیمیایی (برای پردازش پوشش و سنتز هیدروترمال) موارد دیگری هستند که برای عقیم سازی تجهیزات و مواد به اتوکلاو آزمایشگاهی نیاز دارند.

این دستگاه همچنین برای کاربردهایی مانند خالکوبی ، قارچ شناسی ، سوراخ کردن بدن ، جراحی ، داروهای دامپزشکی ، دندانپزشکی و پروتز استفاده می شود.

اتوکلاو آزمایشگاهی به عنوان یک ابزار ضروری در آزمایشگاههای مختلف مراکز مختلف تحقیق و پردازش استفاده می شود. با توجه به طراحی خاص این دستگاه ، علاوه بر آزمایشگاه ها ، می توان از اتوکلاو آزمایشگاهی در بیمارستان ها ، دندانپزشکان و سایر مراکز درمانی استفاده کرد. اگر قصد خرید اتوکلاو آزمایشگاهی را دارید ، ابتدا باید تعیین کنید که روزانه چقدر وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی باید در اتوکلاو قرار داده و استریل شود. و ظرفیت اتوکلاو را با توجه به کاربرد خود تعیین کنید. بهتر است دستگاهی با ظرفیت بیشتر از ظرفیت محاسبه شده خریداری کرده و پس از خرید اتوکلاو آزمایشگاهی و استفاده از آن مشکلی نداشته باشید.

دستگاه اتوکلاو آزماشیگاهی کیهان طب اتوکلاو آزمایشگاهی به عنوان  وسیله ای بسیار مورد نیاز در آزمایشگاه های مختلف در مراکز مختلف تحقیقاتی و درمانی  استفاده  می شود. با توجه به  طراحی خاص این دستگاه، اتوکلاو آزمایشگاهی  علاوه بر آزمایشگاه  در بیمارستان ها، دندانپزشکان و سایر مراکز درمانی نیز قابل استفاده است. هنگام خرید اتوکلاو آزمایشگاهی  ابتدا باید مشخص کنید که روزانه چه تعداد ظروف و تجهیزات آزمایشگاهی  در  اتوکلاو قرار می گیرد و استریل می شود. بسته به میزان استفاده، ظرفیت اتوکلاو را مشخص کنید. بهتر است دستگاهی خریداری کنید که  ظرفیت آن  بزرگتر از ظرفیتی است که  محاسبه کرده اید  و بعد از خرید  و استفاده از اتوکلاو آزمایشگاهی مشکلی نخواهید داشت.در خرید اتوکلاو آزمایشگاهی به دیجیتال یا آنالوگ بودن اتوکلاو، ایران یا خارج از کشور بودن دستگاه و همچنین برند آن توجه کنید. از آنجایی که این تجهیزات ظریف هستند و باید بتوانند نیازهای آزمایشگاهی و استریلیزاسیون شما را برآورده کنند، در صورتی که اطلاعات کامل و دقیقی در مورد اتوکلاو ندارید، بهتر است قبل از  خرید اتوکلاو آزمایشگاهی  با مشاوران شرکت مشورت کنید. پیشنهادات متخصص فروش مدل مناسب اتوکلاو  انتخاب اتوکلاو آزمایشگاهی. در این شرکت می توانید محصولات باکیفیت را با قیمتی کمتر از بازار معمولی خریداری کنید. زیرا این شرکت محصولات خود را مستقیماً بدون واسطه به مشتریان تحویل می دهد.

  • کیهان طب

  • اتوکلاو آزمایشگاهی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی