به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آی یو دی سیو سیف 300

مدل: IUD cu safe 300
دسته بندی: ای یو دی
شناسه محصول: 2596

تماس بگیرید

  • مقدار مس 300 میلی متر مربع
  • طول بدنه 28 میلی متر
  • عرض(بالها) 23 میلی متر

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

آی یو دی سیو سیف هلندی IUD cu safe 300

  •  طریقه ی عملکرد آی یو دی سیو سیف هلندی 300 به این صورت می باشد / مس های موجود در این آی یو دی اسپرم ها را از بین می برد و از انجام شدن لقاح جلوگیری می کند .در نتیجه هرچه مس موجود در آی یو دی بیشتر باشد ، تاثیر گذارتر بوده و عملکرد موفق تری خواهد داشت .  آی یو دی سیو سیف هلندی 300 ساختاری به صورت زیر دارد ، ، قاب آن از سولفات باریم و پلی اتیلن ساخته شده است ، ساقه ی عمودی که دارد از سیم  مسی پر شده و همچنین سطح سیم مسی آن میلی متر میباشد ، در انتهای پایین  بازو ی عمودی دو نخ با جنس نایلونی به آن وصل شده است . این وسیله برای کنترل و پیشگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد و یک ابزار ضروری است .
  •  
    • و در آخر این آی یو دی از برترین روش ها ی پیشگیری از بارداری می باشد که از سوزش و تحریک شدن رحم جلوگیری می کند و بدون درد است . لازم به ذکر است که بدانید افرادی که بیماری های عفونت دستگاه تناسلی ، ملتهب شدن لگن ، حاملگی خارج رحم ، خون ریزی کردن واژینال ، بیماری بدخیم  در دستگاه تناسلی و واژینیت دارند نباید از این وسیله استفاده کنند .

 

آیو دی cu safe 300 

  • ای یو دی میرنا یک وسیله کوچک به شکل تی است و این دستگاه هورمون لونورژسترل در بدنه خود دارد. استفاده ی این دستگاه برای جلو گیری از بارداری است و اینکه ای یو دی میرنا۳۰۰ را داخل رحم قرار می دهند. ای یو دی میرنا۳۰۰یک نخ نایلونی بسیار نازک دارد که به آن وصل است که وقتی این دستگاه  درون رحم قرار می گیرد نخ دستگاه از طریق دهانه ی رحم از واژن بیرون می آید. ای یو دی میرنا۳۰۰مدت ماندگاری آن در رحم پنج سال است. این دستگاه یک هورمون زنانه به نام لوونورجسترول تولید می کند که باعث می شود تغییراتی روی گردن رحم و پوشش رحم ایجاد کند که این تغییرات از رسیدن اسپرم به رحم و ایجاد اختلال در بارور کردن تخمک ها و دستیابی به رحم جلو گیری می کند یعنی ای یو دی میرنا۳۰۰یک هورمون در آزاد می کند و از بارداری به مدت پنج یال جلوگیری می کند.


کارایی ای یو دی میرنا۳۰۰

  • ای یو دی میرنا۳۰۰همان آزاد کننده هورمون است که استفاده کردن از این دستگاه برای جلوگیری از بارداری خیلی موثر است یعنی در طول یک سال از هر ۱۰۰ نفر خانوم احتمال بارداری یک نفر ممکن است. خانم هایی که تا الان بچه نداشته اند و زنانی که شیرده هستند برای استفاده از این دستگاه بهتر است با پزشک خود مشورت کنند این دستگاه برای خانم هایی که پریود ماهیانه ی آنها خیلی طولانی و سنگینی است خیلی خوب است زیرا عادت ماهیانه آنها را کوتاه تر و سبک تر می کند و بعضی اوقات عادت ماهیانه آنها را متوقف می کند و این دستگاه تحت هیچ شرایطی به بدن شما آسیبی وارد نمی کند.

آی یو دی سیو سیف 300

ویژگی های ای یو دی سیو سیف

  • اندازه آن 300 معادل عرض +23 و طول آن +29 میباشد.
  • از سوزش و تحریک شدن رحم جلوگیری میکند.
  • از سولفات باریم و پلی اتین ساخته شده میباشد.
  • ساقه عمودی دارد که از سیم مسی پر شده است.
  • یکبار مصرف است.
  • بدون درد است.

نکاتی که برای استفاده از ای یو دی سیو سیف هلندی باید رعایت کنید عبارتند از:

  • در صورت باز بودن بسته این وسیله از استفاده کرد آن خودداری کنید زیرا از حالت استریل درامده است. افرادی که بیماری های عفونت دستگاه تناسلی دارند ، ملتهب شدن لگن ، حاملگی خارج رحم ، خون ریزی کردن واژینال و بیماری بدخیم در دستگاه تناسلی دارند نباید استفاده کنند. 

 

آی یو دی سیو سیف 300

طرز استفاده از ای یو دی میرنا ۳۰۰

  • ای یو دی میرنا۳۰۰ یک وسیله پلاستیکی تی شکل است که توسط پزشک زنان از طریق واژن، دستگاه را درون رحم قرا می دهد. این دستگاه هفت روز بعد از قاعدگی باید در رحم گذاشته شود زیرا بعد از قاعدگی دهانه رحم باز است و به راحتی می توان میرنا را درون رحم قرار داد. ممکن است وقتی که این دستگاه را پزشک درون رحم می ‌گذارد احساس درد و سر گیجه داشته باشید شما می‌ توانید برای تسکین درد از داروهای مسکن استفاده کنید. هنگامی که شما نزدیکی دارید می توانید از تامپون ها و دیگر داروهای واژینال که پزشک برای شما نسخه می کند استفاده کنید و هیچ گونه تداخلی برای این دستگاه ایجاد نمی‌ کند به این نکته توجه کنید که هر بار بعد از دوره قاعدگی از بودن این دستگاه درون رحم خود اطمینان داشته باشید و برای اینکه بفهمید چگونه این دستگاه در رحم شما قرار دارد می توانید دست های خود را آب و صابون بشورید و انگشتتان را درون واژن خود قرار دهید و اگر نخ را حس کردید یعنی این دستگاه درون رحم شما هنوز قرار دارد و در صورت حس نکردن نخ می توانید به پزشک خود اطلاع دهید.

نحوه ی قرار دادن ای یو دی میرنا۳۰۰

  • پزشک زنان به وسیله ی اسپکولوم که مانند منقار اردک است واژن را باز و نگه می دارد و دستگاه را به داخل واژن وارد می کند و تیغه  های دستگاه را باز می کند و زائده ای که روی دسته ی دستگاه قرار دارد رحم را باز و نگه می دارد و بعد رحم را ضد عفونی می کند که بعد از قرار گیری ای یو دی میرنا۳۰۰ درون رحم از عفونت رحم و واژن جلوگیری می کند و هم چنین برخی از پزشک زنان برای کاهش درد هنگام قرار دادن دستگاه در رحم از ژل لیدوکائین ۵درصد در دهانه رحم استفاده می کنند. بعد از انجام دادن تمام این مراحل از یک تناکولوم برای ثابت نگه داشتن دهانه رحم استفاده می کنند. تناکولوم یک ابزار بلند و بسیار باریک که برای ثابت نگه داشتن رحم به دهانه رحم اتصال می شود.

ویژگی های ای یو دی میرنا ۳۰۰

  • به خاطر کاهش دادن بافت مخاطی رحم احتمال سرطان رحم را کاهش می دهد.
  • در درمان خونریزی های شدید موثر است و هنگام بیماری های رحمی که دکتر احتمال تجویز برداشتن رحم را می دهد هم راه کار بسیار خوبی برای درمان دارد.
  • با اطلاع داشتن از کارایی این دستگاه می توانید حق انتخاب برای جلوگیری از بارداری داشته باشید چون بیشتر زنان برای جلوگیری از بارداری روش جراحی را انتخاب می کنند و این روش به هیچ عنوان برگشت پذیر نیست.
5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۱

    سلام من ماما هستم لطفا نحوه جاگذاری آیودیPROSANرو بارگذاری کنید من تا حالا کار نکردم با این نوع آیودی.متشکرم

  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۸

    با سلام من پنج سال پیش سیوسیف ۳۰۰ استفاده کردم عالی عالی بود الان دوباره میخام خریداری کنم .حتما استفاده نمایید .تشکر

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی