به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آینه قابل تنظیم

مدل: پلاستیکی سبک از جنس پروپیلن
شناسه محصول: 6999

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

آینه قابل تنظیم معلولین

 آینه قابل تنظیم سالمندان و معلولین یکی از جدید ترین و برترین وسایل توانبخشی در حوزه نگهداری از سالمندان در منزل می پردازیم . آینه حمام و سرویس روشویی ازجمله وسایلی می باشد که به آسانی بر روی دیوار نصب شده و با دارا بودن  قابلیت تنظیم زاویه ، شرایط بهتری را برای استفاده افرادی دارای معلولیت جسمی و حرکتی که از ویلچر جهت جا به جایی خود استفاده می کنند ؛ فراهم می سازد. استفاده از آینه های معمولی برای افراد بلند قامت یا کوتاه قامت مشکل ساز خواهد بود واین افراد مجبور خواهند بود جهت استفاده از این آینه ها در حمام و یا سرویس بهداشتی ، قد خود را کوتاه تر و یا بلند تر کنند. این عمل یک فشار اضافی بر روی مفصل زانو و یا مهره های کمرآنان وارد خواهد کرد . از جمله افرادی که توان استفاده از این گونه آینه های معمولی  را ندارند افراد سالمند با پشت خمیده و یا معلولانی می باشند که از ویلچر و یا صندلی چرخدار استفاده می کنند. ما برای حل این مشکل ، استفاده از آینه قابل تنظیم معلولین را پیشنهاد می کنیم . ست آینه قابل تنظیم معلولین با شاکله بسیار زیبا از سه قطعه : آینه ، قفسه و جا حوله ای مخصوص تشکیل شده است . تمامی افراد خانواده می توانند از این آینه مخصوص افراد ویلچری به آسانی استفاده کنند. افراد سالمند و یا معلول می توانند جهت شستن دست و صورت خود ، مسواک زدن و یا اصلاح صورت خود،در مقابل آینه قابل تنظیم معلولین برروی صندلی و یا ویلچر خود نشسته و بدون نیاز به کمک های دیگران و به صورت مستقل به نظافت شخصی خود مشغول شوند .

آینه قابل تنظیم

آینه قابل تنظیم بیمار

  • امکان تنظیم و تثبیت زاویه دید در زوایای مختلف
  • جهت استفاده افراد با صندلی چرخدار ، افراد بلند قد و کودکان
  • بدنه پلاستیکی سبک از جنس پروپیلن
  • سطح آینه شفاف و باکیفیت
  • آینه سه پارچه به همراه جاحوله و قفسه
  • اندازه آینه 51*34 سانتیمتر

آینه بیمارستان

طبق قانون تمامی سازمان ها دولتی و خصوصی موظفند ساختمان ها و مراکز عمومی را به سرویس های بهداشتی مناسب جهت استفاده سالمندان و معلولان تجهیز کنند .استفاده ازآینه قابل تنظیم معلولین و سالمندان ویلچر سوار یکی از مهم ترین المان ها در زمینه مناسب سازی مراکز عمومی و سرویس هی بهداشتی منازل جهت استفاده اسان و ایمن تر معلولان وسالمندان می باشد . شما می توانید در کنار استفاده از آینه قابل تنظیم معلولین از دستگیره سالمندی کنار روشویی و یا از روشویی مخصوص افراد ویلچری در جهت مناسب سازی سرویس بهداشتی منزل و یا سازمان تحت مدیریت خود استفاده کنید . 

قیمت آینه قابل تنظیم

نگهداری سالمند و یا معلولین در منزل نیازمند دارا بودن ابزار و وسایلی می باشد که به این افراد کمک کند تا بدون ایجاد اصطکاک  و درگیری با دیگر اعضای خانواده ، حداالمقدور به صورت مستقل به انجام کارهای روزانه و شخصی خود بپردازند.  در این راستا ما در تیم همیار پزشکی مدیکال بازار سعی بر تهیه و ارائه انواع وسایل کمکی ، توانبخشی ،مراقبتی ، پزشکی و مصرفی مورد نیاز در زمینه نگهداری بیمار و سالمند در منزل نهاده ایم تا هر چه بهتر بتوانیم شرایطی ایده آل برای زندگی بهتر این عزیزان در کنار دیگر اعضای خانواده فراهم آوریم. این ابزار توانبخشی کارآمد با کیفیتی عالی و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته ، تا با استفاده از آنها زندگی را برای خود و سالمندی که وظیفه نگهداری از او را به عهده گرفته اید را آسانتر ایمن تر و لذت بخش تر کنید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی