به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت آلکالین پپتون واتر

مدل: 100گرم(کیولب)
دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 6048

تماس بگیرید

100گرم(کیولب)

تماس بگیرید
جزییات

500گرم(کیولب)

تماس بگیرید
جزییات

  • این آب خواص ضدپیری دارند
  • باعث کاهش وزن می شود
  • می ‌تواند بدن را در برابر سرطان مقاوم کند

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محیط کشت pw

 آب قلیایی چیست

آب قلیایی به آبی می گویند که PH  یا پروتون آن بالاتر از ۸ است و همچنین نسبت به آب های آشامیدنی، معمولی، معدنی و شهر ORP کمتری دارد. آب قلیایی می تواند به انسان کمک کند تا دستگاه گوارش آن ها سالم تر بماند و همچنین به عملکرد بهتر بدن نیز کمک می ‌کند. 

محیط کشت آلکالین پپتون واتر

از آنجایی که  ORP اب قلیایی پروتن دار نسبت به آب های دیگر کمتر است باعث می گردد که آب قلیایی خاصیت آنتی اکسیدانی پیدا کند، یعنی ضد اکسید کنندگی است.
 پزشکان تاکید می ‌کنند که باید از آب قلیایی استفاده کنیم، زیرا باعث می ‌گردد که حالت اسیدوز بدن درمان شود. همچنین یکی از راه هایی که می ‌تواند سلامتی بدن ما را تضمین کند مصرف آب قلیایی پروتن دار است.

آب قلیایی پروتن چه فوایدی را برای بدن دارد

اولین نکته این است که آب قلیایی پروتن دار یا یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز بسیار مناسب است. از مزایای آب قلیایی عبارت می باشد از:

این آب خواص ضدپیری دارند

موجب کاهش وزن می شود

می ‌تواند بدن را در برابر سرطان مقاوم کند

پوست را سالم نگه می دارد و می تواند بدن را سم زدایی کند

یکی از مهم ترین خواصی که آب قلیایی پروتن دار دارد این است که می ‌تواند کل بدن را سم زدایی کند.

 آیا مصرف آب قلیایی پروتن دار می تواند ضرر داشته باشد

همانطور که به فواید این آب برای بدن اشاره کردیم باید اضافه کرد که استفاده بیش از حد این آب نیز می ‌تواند عوارضی را برای بدن به وجود بیاورد. از عوارض جانبی این آب باید به موارد زیر اشاره کرد:

تهوع

لرزش دست

گیجی

احساس سوزش در اندام ها

استفراغ

یکی از عوارض جانبی جدی مصرف بیش از حد آب قلیایی پروتن دار این است که باعث می ‌گردد که اسیدیته طبیعی معده کاهش پیدا کند. اسیدیته به بدن کمک می کند تا باکتری ها را از بین ببرد. زمانی که اسیدیه طبیعی در بدن کاهش پیدا کند. بدن در برابر میکروب و باکتری ضعیف می شود و مقاومت خود را از دست می دهد.

در صورتی که قلیاییت بدن بالا رود، موجب می گردد که شما احساس سوزش در پوست کنید و حتی دچار مسمومیت شوید.

همانطور که به فواید و ضررهای آب قلیایی پروتن دار اشاره کردیم، باید اضافه کرد که در استفاده این آب باید نکاتی را رعایت کنید. در صورت رعایت این نکات می توانید عوارض جانبی آن را نیز کاهش دهید.

موارد احتیاط در مصرف آب قلیایی پروتن دار چیست

در صورتی که تصمیم دارید آب قلیایی مصرف کنید بهتر است آن را یک ساعت قبل و یا بعد از غذا ننوشید. این مسئله بیشتر برای غذاهایی است که دارای پروتئین بالایی هستند.

نباید آب قلیایی پروتن دار را با قرص و یا داروهای مکمل بنوشید. زیرا این ممکن است با اجزای تشکیل دهنده قرص و یا دارو ترکیب شود و عوارض جدی را برای شما به وجود بیاورد.

باید این آب را در ظروف شیشه‌ای نگه داشت. در صورتی که آن را در ظروف پلاستیکی بریزید امکان دارد که نسبت به پلاستیک واکنش نشان دهد. توجه کنید که آب قلیایی می تواند با هوا نیز واکنش نشان دهد بنابراین بهتر می باشد آن را در ظروفی بریزید که درب آن کاملاً کیپ و بسته باشد.

محیط کشت alkaline peptone water

محیط کشت ALKALINE PRPTONE WATER که مخفف APW است و ترجمه فارسی آن محیط کشت آلکالین پپتون واتر میس باشد ، یکی دیگر از محیط های کشت است که برای مطالعه و دستیابی به هدف مورد نظر تدوین شده می باشد. همانطور که می دانید ، مدل های متفاوتی از محیط های در حال رشد وجود دارد. هریک فرمول و ساختار مختلفی دارند و می توان از آنها برای آزمایش در محیط استفاده کرد.

ترکیبات محیط کشت alkaline peptone water

محیط کشت pw

طرز تهیه محیط کشت APW

  • مطابق دستورالعمل سازنده ، 20 گرم آب پپتون قلیایی را در 1000 میلی لیتر در روز حل کنید.
  • pH محیط کشت را روی 8.6-9.0 تنظیم کنید
  • محیط کشت را در ویال های 10 میلی لیتری با درپوش پیچ توزیع کنید
  • با شل کردن درپوش ها در اتوکلاو در دمای 121 درجه سانتی گراد به مدت 25 دقیقه ، ویال ها را استریل کنید.
  • پس از سرد شدن محیط درب بطری ها را محکم کنید تا از تغییر PH جلوگیری شود.

برای دیدن مواد آزمایشگاهی و محیط کشت های بیشتر کلیک کنید

قیمت محیط کشت pw

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی