به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چگونه می‌توان زردی نوزادان را در خانه برطرف کرد (بخش اول )

چگونه می‌توان زردی نوزادان را در خانه برطرف کرد (بخش اول )

چگونه می‌توان زردی نوزادان را در خانه برطرف کرد (بخش اول )

درباره ی زردی نوزادان تازه متولد شده، امری تقریبا طبیعی و بی‌ضرر است که معمولا خود به خود برطرف می‌شود و با توجه به این که بیشتر نوزادن بعد از تولد دچار زردی می شوند شما با یک انجام آزامایش در خانه می‌توانید به این موضوع پی ببرید که نوزاد تان زردی دارد یا نه . . .

در صورتی که زیر انگشت نوزاد به شکل زرد رنگ باشد، این نشانه زردی داشتن نوزاد است. در این شرایط والدین باید با پزشک خود مشورت بگیرند. سعی کنید این تست را در یک اتاق کاملا روشن انجام دهید تا مشاهدات شما درست باشد. برای بررسی زردی پوست نگاه کردن به لثه های نوزاد نیز می تواند که کمک‌تان کند

در صورتی که زردی تا چند روز رفع نشد و اگر در میزان اندازه مجاز زردی نوزادتان شک دارید حتما به پزشک تان مراجعه کنید، در غیر این صورت با پیروی از چند روش خانگی می‌ توانید این مشکل کودکان در هنگام تولد را به راحتی بر طرف کنید.

معمولا ابتلا به زردی شدید در مواقعی رخ می ‌دهد که نوزاد همراه با زردی متولد شود، چرا که کبد در این دوران از رشد کاملی بر خوردار نیست. برای همین توانایی بالایی برای برطرف کردن عامل زردی در بدن ندارد. همچنین نوزادانی که گروه خونی متفاوتی نسبت به مادران شان دارند، نیز احتمال ابتلا به زردی در آن ‌ها بالا می‌ رود، چرا که در این شرایط تجزیه و شکستن سلول‌ها بیشتر رخ می‌دهد.

در صورتی که نوزادتان زردی کمی دارد، نیاز آن چنانی به درمان آن نیست اما با این وجود بعد از مشاوره با پزشک می‌توانید نوزاد خود را حداقل ۴ بار در روز به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید. البته برای این کار لازم است شیشیه پنجره بسته شود و نوزاد تان از پشت شیشه آفتاب بگیرد. در این شرایط نور خورشید باعث می‌شود، بیلی روبین در پوست حل شده و از طریق ادرار از بدن خارج شود. بستن شیشه‌ های پنجره به خاطر آن است که کمی نور مستقیم خورشید را فیلتر کند، سپس به بدن نوزاد برسد.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی