به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه کنترل قند خون

دستگاه کنترل قند خون

دستگاه کنترل قند خون

مهم ترین کار در جلوگیری از عوارض بیماری دیابت همان طوری که می دانید کنترل دقیق قند خون در بیماران است، از این رو بیمارانی که به دیابت مبتلا هستند کنترل قند خون روزانه آنها بسیار حیاتی می باشد مثل افرادی که مکرراٌ افت قند خون دارند، کسانی که انسولین تزریق می کنند، افراد با دیابت حاملگی نیازمند پایش روزانه قند خون، به منظور حفظ آن در بهترین مقدار ،توصیه کادر پزشکی به استفاده از این دستگاه ها یعنی دستگاه تست قند خون می باشد.

روش صحیح خونگیری :

 در اکثر اوقات می بینیم که فرد بعد از سوراخ کردن پوست ، شروع به فشار دادن محل می کند اگر حجم کمی خون خارج شود در دستگاه هایی که فاقد سیستم هشدار حجم کم خون هستند که دستگاه های زیادی در بازار این تکنولوژی را ندارند ممکن است مقدار قند خون را به اشتباه کمتر گزارش کنند.

لذا توصیه می شود بعد از شستن دستها به منظور جلوگیری از آلودگی انگشتان به چربی ، مواد شیرین، ابتدا انگشت اصطلاحا دوشیده شود تا نوک در انگشت خون بیشتری جمع شود و بعد استفاده از لنست (سوزن دستگاه) جهت سوراخ کردن ،از فاصله ای دورتر از محل سوراخ باز هم به روش دوشیدن خون را به سمت محل خونریزی هدایت کنید ( فشار دهید )

حجم خون مورد نیاز :

در مدل های مختلف از.۰٫۳ میکرولیتر تا ۱ میکرولیتر متفاوت است. حتی در بعضی از انواع مدل ها مقدار قطره خون مورد نیاز اصطلاحا باید به صورت یک قطره خون چکانده شود که طبیعتا حجم بیشتری را شامل می شود و گاهاٌ نیاز است بدلیل تامین این حجم خون چندین بار پوست سوراخ شود .

بهتر است تا در هنگام خرید حواستان به نوارها باشد

با توجه به این که نوارهای گلوکومتر در قوطی‌ای جداگانه قرار دارند. توصیه مي‌شود حتما بعد از درآوردن نوار از قوطی در آن بلافاصله بسته شود تا بقیه نوارها حرارت نبینند و با رطوبت کمتری مواجه شوند.

بهتر است تا همیشه به تاریخ انقضای نوار گلوکومتر توجه کنید. هر قوطی حاوی یک نوار کنترل است که قبل از سایر نوار ها باید داخل دستگاه گذاشته شود تا کد دستگاه با کد نوارها یکسان شود. درواقع با خرید هر قوطی جدید باید این کار انجام شود. در غیر این صورت ممکن است نتیجه قند خون صحیح نشان داده نشود.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی