به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

درمان های خانگی برای زردی نوزادان

درمان های خانگی برای زردی نوزادان

درمان های خانگی برای زردی نوزادان

یکی از مهم ترین و مشهورترین درمان های خانگی زردی نوزاد استفاده از شیرخشت و ترنجبین می باشد که این ترکیب عالی در واقع نوعی ترکیب است که از شیرخشت ، گزانگبین و ترنجبین برای درمان زردی نوزاد استفاده می شود .

روش تهیه این نسخه خانگی برای درمان زردی نوزاد به این ترتیب که گزانگبین و ترنجبین مقدار 100 گرم و شیرخشت 10 گرم را با یک ظرف 4 لیتری عرق بید یا بیدکاسنی مخلوط و سپس با پارچه ای نازک صاف کنید .مایع بدست آمده طعمی شیرین دارد و دارای خواص درمانی معجزه آسایی برای درمان زردی نوزاد و همچنین باعث ازدیاد شیر مادر می شود فراموش نکنید که ترکیب خوشمزه ای که تهیه کردید را در یخچال نگهداری کنید و طی روز زمانی که تمایل به مصرف مایعات داشتید میل کنید. نکته مهم این که این ترکیب با اثر بر شیر مادر باعث بهبود و درمان نوزاد می شود یعنی نباید آن را به نوزاد بدهید و فقط باید خودتان مصرف کنید.

درمان زردی نوزاد با عصاره عناب

یکی از مواردی که برای درمان زردی بسیار مناسب است عصاره ی عناب  است که در صورت زردی داشتن نوزاد می توانید تا بعد از مشورت با پزشک چند قطره از این عصاره را به کودک بدهید تا به این ترتیب به درمان زردی کمک کند.

مواد مکمل همراه با شیر خشک:

اگر کودک شما شیرخشک می خورد، پزشک می تواند مکملی تجویز کند، که به درمان زردی کمک کند.

حمام نوزاد با گل بنفشه و گل ختمی:

یکی از درمان هایی که برخی متخصصان طب سنتی آن را پیشنهاد می دهند حمام کردن نوزاد با عصاره یا جوشانده گیاه دارویی گل بنفشه و گل ختمی است. برای انجام این روش ساده کافیست با اضافه کردن گیاه گل بنفشه و ختمی به آب گرم داخل وان یا ظرف کوچکی که نوزاد در ان قرار گیرد او را حمام کنید.

درمان با لامپ های مخصوص:

لامپ های خورشیدی مخصوصی به عنوان یک درمان جایگزین به جای فتوتراپی در بیمارستان ها موجود هستند. لامپ درمانی موجب شکست بیلی روبین می شود و از راه ادرار دفع می شود.

فوتوتراپی برای زردی نوزاد:

فوتوتراپی روشی است که در خانه هم انجام می شود، کودک داخل یک پتو پیچیده می شود و فوتوتراپی می شود تا زردی بهبود یابد با اجاره دستگاه زردی نوزاد میتوانید از این مورد استفاده کنید .

مصرف مکمل های گیاهی توسط مادر:

مادر مکمل های گیاهی مانند چای کامفری، قاصدک و گل نپتون را مصرف می کند، این محصولات گیاهی سم زدای طبیعی است و کودک از طریق شیر مادر از فواید آنها بهره مند می شود

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی