به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آنچه باید در مورد زردی نوزاد بدانید

آنچه باید در مورد زردی نوزاد بدانید

آنچه باید در مورد زردی نوزاد بدانید ؟

همان طور که در بسیاری از نوزادن هم دیده شده است زردی نوزادان یکی از بیماری هایی است که در بدو تولد موجب نگرانی والدین می شود. این بیماری در مراحل اولیه کم خطر بوده و در منزل نیز قابل درمان می باشد. والدین می خواهند که نوزادشان همیشه سالم باشد؛ از زمانی که به دنیا می آید، تا زمانی که بزرگ شود.

یک چیزی که هیچ کس منتظرش نیست، یک نوزاد جدید، با زردی است ولی دلیل آن چیست؟ ما در این قسمت به شما درباره علت زردی و درمان ان مواردی را بیان می کنیم.

علت زردی نوزاد

همان طور که در مقاله های پیش هم درباره ی زردی نوشتیم متوجه شدید که زردی در نوزادان به دلیل میزان بالایی از بیلی روبین در بدنشان ایجاد می شود. این بیماری، سبب ایجاد رنگدانه زرد در پوست و سفیدی چشم می شود. بیلی روبین یک رنگدانه زرد رنگ است ،که به طور طبیعی از طریق تجزیه گلبول های قرمز در تمام بزرگسالان و کودکان تولید می شود. این بیلی روبین در کبد پردازش می شود سپس از طریق ادرار و مدفوع دفع می شود. این شرایط بسیار رایج است و در اکثر موارد به نوزاد آسیب نمی رساند.

این فرآیند به طور معمول هم در بزرگسالان و هم در کودکان اتفاق می افتد و هنگامی که این روند مختل نشود، باعث ایجاد زردی می شود اما در مورد نوزادان، کبد آنها هنوز نابالغ است . و برای پردازش بیلی روبین، ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشد، تا شروع به پردازش کند.

در طول این دوره، طبیعی است که کودک مبتلا به زردی شود. این زردی نوزاد، پس از اینکه کبد شروع به کار کردن به طور طبیعی می کند، از بین می رود در حالی که در اکثر موارد، زردی نوزادان نگران کننده نیست، اما گاهی اوقات ممکن است نشانه ای از یک مشکل اساسی باشد . شما میتوانید با اجاره دستگاه زردی نوزاد فرزند خود را در خانه درمان کنید .

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی