به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوتا پرکا 20 متا 6 درصد
دسته بندی: گوتا پرکا
شناسه محصول: 25352
برند: متا

295000

  • دارای انعطاف پذیری
  • 6 درصد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوتا پرکا 20 متا

گوتا پرکا 20 متا یک ماده لاستیک مانند است که در روش های دندانپزشکی برای پر کردن حفره ها و محافظت از دندان استفاده می شود. این یک ماده بسیار متنوع است که می تواند به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. یکی از رایج ترین کاربردهای گوتاپرکا 20 متا است. گوتا پرکا 20 متا نوعی ماده پرکننده دندان است که از ترکیب لاستیک طبیعی، اکسید روی و سایر مواد افزودنی ساخته شده است. اغلب برای پر کردن کانال های ریشه که فضاهای کوچکی در ریشه دندان ها هستند استفاده می شود. هنگامی که ماده پرکننده وارد کانال ریشه می شود، سفت می شود و به یک سد محافظ در برابر عفونت های باکتریایی تبدیل می شود.

گوتا پرکا 20 متا

گوتا 20 متا

گوتا 20 متا یک نوع پرکننده به خصوص موثر است زیرا چگالی بالاتری نسبت به سایر انواع فیلر دارد. این باعث دوام و مقاومت بیشتر آن در برابر سایش می شود که برای محافظت از دندان در برابر آسیب بیشتر مهم است. همچنین دارای خاصیت چسبندگی عالی است که به آن کمک می کند تا پیوند قوی با دندان ایجاد کند و از ورود باکتری ها جلوگیری کند.

گوتا پرکا سایز 20 6 درصد

گوتا پرکا سایز 20 6 درصد یک انتخاب محبوب برای روش های دندانپزشکی است زیرا استفاده از آن نسبتاً آسان است و یک راه حل محافظ طولانی مدت برای دندان ها ارائه می دهد. این ماده همچنین نسبتاً ارزان است و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای دندانپزشکان تبدیل می کند. به طور کلی، گوتاپرکا 20 متا یک انتخاب عالی برای پر کردن دندان است. بادوام است و یک سد محافظ قوی در برابر عفونت های باکتریایی ایجاد می کند. همچنین استفاده از آن نسبتاً آسان و مقرون به صرفه است که آن را به انتخابی عالی برای دندانپزشکان و بیماران تبدیل می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گوتاپرکا با ما تماس بگیرید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی