به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوتا پرکا سایز ۲۵ متا 6 درصد
مدل: 6 درصد
دسته بندی: گوتا پرکا
شناسه محصول: 13025
برند: متا

295000

  • رادیواپسیتی عالی
  • انعطاف مناسب هنگام انجام کار

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوتا ۲۵

سیستم کانال سه بعدی کامل مایع و جامد، جزء نهایی سه گانه ریشه است. قدیمی ترین و نزدیک ترین ماده ای که این معیار را برآورده می کند، گوتاپرکا متا 6 درصد است. چندین ماده به عنوان سیل‌کننده ریشه آزمایش و آزمایش شده‌اند که GP برای سال‌ها بیشترین استفاده را داشته و خود را به عنوان استاندارد طلایی معرفی کرده است. علاوه بر این، با تکنیک های مختلف پر کردن در حالی که حالت اولیه خود را حفظ کرد، موفق شد. این مقاله به طور خلاصه تاریخچه و تکامل گوتا پرکا، منبع آن، ترکیب شیمیایی، ساخت، ضد عفونی، واکنش متقابل و پیشرفت در مواد را مورد بحث قرار می دهد. گوتا پرکا به دلیل سهولت در قرار دادن و حذف به عنوان یک ماده ترمیمی موقت استفاده شده است دندان ها پس از قرار دادن آن در عاج حساس می شوند.

گوتا پرکا ۲۵

برخی از دندان ها در یک مطالعه تجربی کشیده شدند و تصویر بافت شناسی نشان دهنده واکنش پاتولوژیک در بافت پالپ بود که با افزایش دوره مشاهده تغییر کرد. شایع ترین واکنش ها عبارت بودند از هسته های ادونتوبلاست در انتهای پالپ توبول های عاجی بریده شده. در حالی که گوتاپرکا به خودی خود خاصیت ضد میکروبی ندارد، مطالعات نشان داده است که می تواند از رشد برخی از میکروارگانیسم ها جلوگیری کند. علاوه بر این، گوتاپرکای دندانی یک مهر و موم محکم ایجاد می کند که از ورود باکتری ها به دندان و ایجاد آسیب بیشتر جلوگیری می کند. این تضمین می کند که دندان برای سال های آینده سالم و کارآمد باقی بماند.

گوتا 6 درصد سایز ۲۵ متا

گوتا 6 درصد سایز ۲۵ متا رادیواپاک است، به این معنی که در اشعه ایکس قابل مشاهده است. این امر ضروری است زیرا به دندانپزشک اجازه می دهد ببیند آیا کانال ریشه با گوتاپرکا با موفقیت پر شده است یا خیر. پس از درمان ریشه، دندانپزشک برای اطمینان از پر شدن کامل کانال ریشه و عدم وجود شکاف بین مواد پرکننده و دیواره‌های کانال، یک عکس رادیوگرافی می‌گیرد. این به جلوگیری از عفونت بیشتر کمک می کند و از سالم ماندن دندان اطمینان می دهد.

یکی دیگر از خواص مهم گوتا 6 درصد سایز ۲۵ متا انعطاف پذیری آن است. گوتاپرکا را می‌توان حرارت داد و برای هر شکل یا اندازه‌ای از کانال ریشه، قالب‌گیری کرد. علاوه بر این، گوتاپرکا انعطاف پذیر است، که به آن اجازه می دهد تا با هر گونه تغییر در دما یا سطح رطوبت داخل دندان مطابقت داشته باشد. این ماده آن را به یک ماده ایده آل برای پر کردن کانال های ریشه تبدیل می کند زیرا یک مهر و موم محکم ایجاد می کند که از ورود باکتری ها به دندان و ایجاد عفونت بیشتر جلوگیری می کند.

 

گوتا 25

قیمت گوتا 6 درصد سایز ۲۵ متا

گوتاپرکا نوعی ماده لاستیک مانند است که از دیرباز در کاربردهای دندانپزشکی استفاده می شده است. از شیره درخت گوتا که بومی آسیای جنوب شرقی است، تهیه می‌شود و قرن‌ها به‌عنوان ماده درزگیر و پرکننده در دندان‌پزشکی استفاده می‌شود. گوتا پرکا ساده تیپر6% META از کاربرد ها و ویژگی های زیادی برخوردار می باشد که به چند مورد از آن ها اشاره میکنیم : از نفوذ باکتری ها جلوگیری می کند ، کانال های خالی شده ی ریشه دندان ها را پر می کند . گوتا از شیره ی درخت هایی که جنس palaquium دارند تولید می شوند . گوتا پرکا به معنی شیره پرکا است و از گیاه getah perca برگرفته شده است . گوتا پرکا ماده ای ترمو پلاستیک می باشد و سازگار طبیعی دارد که سیستم ایمنی بدن را تحریک نمی کند و هیچگونه واکنشی نشان نمی دهد . گوتا پرکا ساده تیپر6% متا دارای 3 تقارب 4 ، 6 و 8 درصد می باشد که دارای سایز های 15 تا 40 هستند .

قیمت گوتا پرکا

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۱

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی