به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گان جراحی اسپان
مدل: اسپان یکبار مصرف
دسته بندی: البسه پرسنلی
شناسه محصول: 3564

تماس بگیرید

  • اسپان 38 گرم
  • قد 120
  • عرض 160

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گان جراحی یکبار مصرف

گان جراحی از پارچه های بسیار مرغوبی تولید شده اند و از جنس پنبه و پلی استر تولید شده اند و هم چنین از جنس اسپان باند تولید شده اند که موجب می گردند. از مزایایی که این گان های جراحی دارند این است که بسیار سبک هستند و دارای قابلیت تنفس هوایی بسیار خوبی هستند و از انتقال ذرات موجود در هوا جلوگیری می کنند و در ضمن از انتقال میکروب های منتقله از راه خون بسیار ممانعت می کندو این گان های جراحی دارای انواع متفاوتی می باشند و دارای اقسام مختلفی می باشند.و هم چنین دارای رنگ های بسیار ملایمی می باشند و در ضمن دارای ضخامت بسیار متفاوتی نیز می باشند و در ضمن دارای هزینه های بسیار مناسبی می باشند و بسیار مقرون به صرفه هستند و هم چنین این گان های جراحی در کنترل و هم چنین در پیشگیری از عفونت های حاصل از جراحی بسیار موثر می باشد و در ضمن این گان های جراحی موجب می گردند تا سطح ترشحات از عمل جراحی از متوسط تا زیاد می باشد

گان جراحی یکبار مصرف

 

گان جراحی اسپان لیس 

در ضمن این گان ها بسیار مقاوم می باشند و بسیار نرم می باشند و در ضمن بسیار سبک هستند و دارای قابلیت نفوذ ناپذیری نیز هستند که موجب می گردد استفاده از این گان ها بسیار راحت باشند و هیچ گونه اذیتی برای جراح در حین استفاده کردن به همراه ندارد. از ویژگی هایی که یک گان دارد این است که گات های جراحی دارای قابلیت حفاظتی بسیار خوبی هستند و در ضمن بسیار راحت هستند و نوع پارچه هایی که در دوخت این گان ها استفاده می گردد دارای قابلیت تنفسی می باشد که از ایجاد حس تعریق در بدن فرد جلوگیری می کند و در ضمن دارای هزینه های بسیار مناسبی هستند و بسیار مقرون به صرفه هستند و نوع این پارچه ها مطابق با استانداردهای نظام پزشکی می باشد و هیچ گونه ضرری برای فرد به همراه ندارد.

گان جراحی یکبار مصرف

 

گان جراح چیست

انواع پوشاک مورد استفاده  در مراکز های پزشکی معمولاً بسته به نوع مصرف ، و اندازه های متفاوتی دارند. بنابراین ، البسه پزشکی  را می توان به عنوان دسته های مختلف در نظر گرفت ، مانند لباس های یکبار مصرف و قابل شستشو ، که از نظر اثربخشی در سیستم های تصفیه از نظر گرما متفاوت هستند.  گان جراحی را می توان یکی از پرکاربردترین لباس های پزشکی با گرماژ 38-50 گرم در نظر گرفت. این اجازه می دهد تا کاربران به راحتی از آن در یک محیط پزشکی برای انجام انواع روشهای درمانی استفاده کنند. همچنین باید توجه داشت که ویژگی های استفاده از لباس های پزشکی ، مانند اتاق عمل یا اتاق عکس ، بر انتخاب لباس با گرماژ متفاوت تأثیر مستقیم دارد.

گان جراحی یکبار مصرف معمولاً بدون دوخت و به صورت پرس شده است . در برخی موارد حتی ممکن است الگوی دوخت داشته باشد. هرچه درز کم تر باشد ، در مقابل ویروس ایمن تر و محفوظ تر  است.

  • گان جراح

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(3 از 3)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    آستین ها و تمام سطح گان جاذبه خیلی خوب بود. ممنون

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنس و دوخت خوبی داره ممنون

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    قد گان جراحی چقدر هست ؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    قد 120

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی