به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کیسه آب گرم زیکلاس مد

مدل: بدون کاور
شناسه محصول: 24836

214800

بدون کاور

214800
جزییات

کاور دار

411000
جزییات

  • بدون کاور

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

با کیسه آب گرم زیکلاس مد شما دیگر نگران کوتاهی سیم و یا جابجایی آن نیستید بخاطر این که به راحتی می توانید حتی در رخت خواب نیز از آن استفاده کنید . به خاطر ضخامت کیسه آب گرم زیکلاس مد شما نگران سوراخ شدن آن نباشید.شما می توانید آن را در داخل ژاکت خود فشار دهید یا حتی بدون هیچ گونه نگرانی روی آن بنشینید کیسه های آب گرم از پلی استر فازی تولید می شوند و هیچ اشعه الکترومغناطیسی را برای ایجاد گرما تولید نمی کنند.بنابراین آنها طبیعی ترین و بهترین روش برای انتقال گرما هستند

کیسه آب گرم زنیت مد

کیسه آب گرم بزرگسال زیکلاس مد

ابعاد کیسه آب گرم بزرگسال زیکلاس مد 16*36 سانتی متر می‌باشد و وزن آن تنها 306 گرم است جنس محفظه آن از پلاستیک ساخته شده است و یک روکش پولیشی روی آن قرار می‌گیرد تا هنگام ریختن آب جوش بدن ما مستقیماً با قسمت پلاستیکی تماس نگیرد و دچار سوزش نشویم بعد از ریختن آب جوش درون کیسه آب گرم در آن توسط دهانه فلزی و درپوش محکم بسته می‌شود تا آب آن بیرون نریزد این کیسه آب گرم در رنگ‌های متنوع موجود میباشد

کیسه آب گرم کودک زیکلاس مد

- دارای ۲ لیتر ظرفیت
- دهانه فلزی و درپوش محکم
- منعطف و گرمابخش
- مناسب برای تسکین دردهای عضلانی و موضعی
- روکش پولیش در رنگهای متنوع
- دارای استاندارد BS

کیسه آب گرم زیکلاس مد مدل adult

زمانی که گرفتگی عضلانی را تجربه می کنید، با فعالیت های عادی شما که معمولا با درد همراه است، تداخل پیدا می کند و حتی گاهی اوقات این درد غیر قابل تحمل است. یکی از بهترین، ساده ترین و سریع ترین اقداماتی که می توانید برای تسکین و بهبود این مشکل انجام دهید، استفاده از کیسه های آب گرم است. کیسه آب گرم زیکلاس مد مدل adult قابلیت نگهداری آب گرم تا 2 لیتر را دارد.

کیسه آب گرم بزرگسال دو لیتری زیکلاس مد

کیسه آب گرم بزرگسال دو لیتری زیکلاس مد دارای استاندارد BS بوده و به لطف پوشش صیقلی که دارد می تواند حرارت آب را برای چندین ساعت حفظ کند. بطری آب گرم ظرفی پر از آب گرم است و به عنوان منبع گرما برای گرم کردن قسمت های مختلف بدن و تسکین دردهای عضلانی و موضعی عمل می کند.

کیسه آبگرم زیکلاس مد

دهانه فلزی و درب ضد آب کیسه آبگرم زیکلاس مد نیز از نشت آب جلوگیری می کند. علاوه بر این، کیسه آبگرم زیکلاس مد مجهز به روکش های خزدار هستند که حرارت آب جوش را نرم کرده و سطح تماس نرم و دلپذیرتری را برای کاربر فراهم می کند.

کیسه آب گرم کاوردار زیکلاس مد

استفاده از این کیسه آب گرم کاوردار زیکلاس مد در روز و به خصوص در شب به دلیل سردتر شدن هوا برای هر یک از اعضای خانواده باعث کاهش مصرف انرژی الکتریکی یا گاز در خانه می شود و گرمای مطبوعی را برای افراد فراهم می کند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی