به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل گلوتاتیون مزولایک

مدل: 600 glutathione
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5068

237600

  • 10میل
  • ساخت اسپانیا
  • روشن کننده پوست

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل مزوتراپی گلوتاتیون 600

یکی از مشکلات شایع پوستی که افراد بسیاری با آن مواجه می‌ شوند لکه‌های صورت است. غالبا خانم ها به مسائل زیبایی بیشتر از آقایان اهمیت می دهند به همین دلیل وجود این لکه ها برای آن ها ناخوشایندتر است لکه های صورت دارای انواع مختلفی هستند و نمی‌ توان یک نسخه مشابه را برای تمامی آن ها تجویز نمود. کوکتل مزوتراپی گلوتاتیون این عارضه پوستی ایجاد شده در صورت می‌ تواند نشان از مشکلات مختلف در بدن باشد گاهی اوقات پزشکان علت ظاهر شدن لکه های تیره روی صورت را نشانه بیماری کبدی یا حتی سرطان می دانند. عوامل مختلفی همچون تغییرات هورمونی، افزایش سن، مصرف داروی خاص، نور آفتاب و زخم یا آکنه موجب بروز لکه در صورت می شود. ضایعه های تیره رنگ پوستی که لکه نامیده می شوند در اثر تولید بیش از حد طبیعی ملانین به وجود می آیند.

کوکتل گلوتاتیون 600 مزولایک

کوکتل گلوتاتیون ضد لک

 ملانین رنگدانه هایی هستند که باعث رنگ دهی به پوست می شوند. ملانین یک پلیمر مخلوط تعریف شده می باشد و عملکرد خود را به شکلی بر روی سطح بالایی پوست به نمایش می گذارد. در افراد سالم رنگدانه ملانین به صورت مساوی توزیع می گردد کوکتل گلوتاتیون 600 که به دلیل های گوناگون اگر این تعادل انتشار برهم بخورد سبب می شود تا کک و مک، لکه های پوستی، خال و لکه های مرتبط با سن به وجود آیند. رنگ لکه های ایجاد شده در صورت ممکن است قهوه ای، قرمز یا خاکستری باشد که بر اساس رنگ، سایز و علت بروز آن ها به دسته های گوناگون تقسیم می گردند. کوکتل روشن کننده پوست پزشکان و متخصصان پوست با یک معاینه فیزیکی ساده می توانند به راحتی علت به وجود آمدن آن ها را تشخیص دهند با اینکه لکه ها با یکدیگر دارای تفاوت هستند اما یک وجه مشترک دارند و آن این است که کسی که دارای این عارضه است بابت آن نگران شده و اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. همانطور که پیشتر گفتیم لکه های پوستی دارای تقسیم‌ بندی های متفاوتی هستند .

کوکتل گلوتاتیون مزولایک

مزوتراپی گلوتاتیون مزولایک

 

                                                                                                                        کوکتل گلوتاتیون مزولایک

 

روش درمان لک های پوستی

روش درمان همه آن ها یکسان نمی باشد. لکه های تیره ممکن است در اثر ژنتیک، اشعه UV، اسکار، آکنه، بارداری و بیماری های پوستی باشد همچنین تغییرات هورمونی ناشی از استرس نیز در افراد بین 20 تا 50 سال باعث ایجاد لکه های تیره می گردد اگر می خواهید در مدت زمان کوتاه، به صورت سرپایی و بدون احساس درد از لکه های صورت خود برای همیشه خلاصی یابید ما به شما روش درمان مزوتراپی را پیشنهاد می دهیم.

در این روش محلولهایی که برای رفع و درمان لکه های پوستی توسط شرکت های مختلف تهیه و تولید شده اند به لایه میانی پوست تزریق می شوند. کوکتل سفید کننده پوست سرشار از مواد مغذی هستند که باعث ترمیم پوست می گردند

ویژگی های محلول مزولایک گلوتاتیون

  •  ضد لک 
  •  روشن کننده 
  • کمک به احیای پیری پوست 
  • کوکتل مزولایک گلوتاتیون از تاییدیه های معتبری همچون CE اروپا، FDA آمریکا و همچنین تاییدیه وزارت بهداشت کشورمان نیز برخوردار می باشد که تمامی این تاییدیه ها، نشان از رعایت تمامی استانداردها توسط این کمپانی می باشد.

خرید کوکتل گلوتاتیون مزولایک

  • فروشگاه آنلاین آریا طب با سال ها تجربه در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی آمادگی خود را برای فروش محلول های مزوتراپی و میکرونیدلینگ از جمله مزولایک گلوتاتیون را اعلام می نماید. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت آریا طب مراجعه نموده و محصول درخواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. متخصصان ما نیز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستند تا شما را برای خریدی رضایتمندانه و مطمئن یاری نمایند.

 

                                                                                                                 

مواد اصلی:

1. گلوتاتیون: گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان طبیعی است که نقش مهمی در دفاع بدن در برابر رادیکال های آزاد و استرس اکسیداتیو دارد. هنگامی که گلوتاتیون به صورت موضعی استفاده می شود، به روشن شدن پوست، کاهش هایپرپیگمانتاسیون و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند.

2. ویتامین C: ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که با محافظت از پوست در برابر آسیب اکسیداتیو و تقویت سنتز کلاژن، اثرات گلوتاتیون را تکمیل می کند. خاصیت روشن کنندگی و جوان کننده کوکتل را بیشتر می کند.

3. اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک یک ترکیب آبرسان است که به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند و در نتیجه ظاهری چاق و جوان دارد. گنجاندن اسید هیالورونیک در کوکتل، هیدراتاسیون و تغذیه بهینه را تضمین می کند.

4. عصاره های طبیعی: کوکتل MESOLIKE Glutathione Meso ممکن است حاوی عصاره های طبیعی مانند ریشه شیرین بیان یا عصاره خرس باشد که دارای خواص روشن کنندگی پوست هستند و رنگ پوست را یکدست تر می کنند.

کوکتل گلوتاتیون مزولایک

کاربرد و مزایا:

کوکتل MESOLIKE Glutathione Meso معمولاً توسط یک متخصص مراقبت از پوست آموزش دیده تجویز می شود. در طول درمان، کوکتل با استفاده از سوزن های ظریف به نواحی مورد نظر مانند صورت، گردن یا دست ها تزریق می شود. این روش به طور کلی به خوبی تحمل می شود، با حداقل ناراحتی و زمان استراحت.

کوکتل گلوتاتیون مزولایک

مزایای کوکتل گلوتاتیون مزولایک عبارتند از:

1. روشن کننده و یکنواخت کننده رنگ پوست: گلوتاتیون از تولید ملانین، رنگدانه مسئول لکه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون جلوگیری می کند. استفاده منظم از کوکتل گلوتاتیون مزولایک
می تواند به محو شدن رنگدانه های موجود و ایجاد رنگ یکنواخت تر پوست کمک کند.

2. محافظت آنتی اکسیدانی: گلوتاتیون و ویتامین C با هم به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می کنند، رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و از پوست در برابر آسیب های محیطی محافظت می کنند. این به جلوگیری از پیری زودرس و حفظ جوانی پوست کمک می کند.

3. تولید کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست: ویتامین C سنتز کلاژن را تحریک می کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد. ترکیب گلوتاتیون و ویتامین C این اثرات را افزایش می دهد و از پوستی جوان تر و سفت تر حمایت می کند.

4. آبرسانی و جوانسازی: گنجاندن اسید هیالورونیک در کوکتل، هیدراتاسیون بهینه را تضمین می کند و در نتیجه پوستی چاق و نرم می شود. این، همراه با خواص روشن کنندگی و آنتی اکسیدانی گلوتاتیون، ظاهری با طراوت و جوان را ایجاد می کند.

  • مزولایک Mesolike

  • جوانساز

3.3

میانگین امتیاز

57.1%توصیه شده(4 از 7)
28.6 %
28.6 %
0%
28.6 %
14.3 %
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۳

    ایا قدص هستش

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقت بخیر،استفاده این محصول با درماپن ب چ صورته،هر چند وقت یکبار باید استفاده بشه؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقت بخیر،استفاده این محصول با درماپن ب چ صورته،هر چند وقت یکبار باید استفاده بشه؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای تیرگی زیر چشم هم استفاده میشه یا فقط لکه های پوستی؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای زیر چشم فقط باید از کوکتل مخصوص زیر چشم استفاده کنید

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    روی همه رنگ های پوست جوابدهی داره؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله روی تمامی تناژ پوستی جوابدهی داره

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای جای آکنه هم استفاده میشه؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله

  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۰:۵۵

    م۹ سلام پوستم سبزه تیره هست با این قرصسفید میشم

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی