به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل فسفات مزولایک

مدل: Phosphatidylcholine
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5073

370000

  • 10میل
  • ساخت اسپانیا
  • استفاده برای لاغری شکم پهلو

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل مزوتراپی فسفات مزولایک

برای اینکه با  استفاده از کوکتل مزولایک لاغری Phosphatidylcholine به نتیجه دلخواه خود برسید باید یک رژیم لاغری درست نیز برای خود در نظر بگیرید و در برنامه روزانه خود زمانی را نیز به ورزش اختصاص دهید.

  • برند: مزولایک
  • ساخت: اسپانیا
  • حجم: ۱۰ میلی لیتر

 

                                                                                                                                کوکتل فسفات مزولایک

 

کوکتل چربی سوز

امروزه برند مزولایک یکی از برندهای معروف و محبوب در زمینه تجهیزات زیبایی به شمار می آید. دو عضو بدن شکم و پهلو از نقاط حساس و زیبا در بدن انسان هستند که از نظر زیبایی شناسی نیز دارای اهمیت بالایی می باشند. اکثر افراد اعم از خانم یا آقا به دنبال راهی هستند تا بتوانند از طریق آن شکمی صاف و کمری باریک داشته باشند برخی ممکن است لاغری موضعی را مورد توجه قرار دهند برخی از افراد تنها در قسمت شکم و پهلوی خود دارای چربی اضافه هستند و می خواهند تا چربی های آن منطقه را دفع نمایند اما باید بدانید که کنترل چربی های بدن در هر ناحیه که مد نظر دارید امکان پذیر نمی باشد زیرا چربی ها در تمام بدن درون سلول های چربی تجمع یافته اند. کوکتل phosphatidylcholine مزولایک برخی از افراد در برخی از قسمت های بدنشان دارای سلول های چربی بیشتری هستند و این بدان معنی است که این قسمت ها مستعد برای تجمع چربی و در نتیجه چاقی می باشند. هنگامی که کالری بدن کمتر باشد بدن تصمیم می گیرد تا چربی های ذخیره شده را به انرژی مصرفی تبدیل نماید و باید گفت که چربی سوزی با الگوهای مشخصی که به ژنتیک هر فرد بستگی دارد صورت می گیرد بنابراین نمی‌ توان به بدن خود دستور داد که اول چربی‌ های فلان قسمت آب گردد. افراد بنا به دلایل مختلف همچون عدم تحرک و رژیم غذایی نامناسب دچار چاقی شکم می شوند. عواملی همچون بهبود تغذیه، کاهش استرس، افزایش فعالیت و ایجاد تغییرات دیگر در سبک زندگی نیز همگی باعث رفع چربی های شکم می شوند.

 

کوکتل phosphatidylcholine مزولایک

کوکتل کاهش وزن فسفات مزولایک

  • اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که می‌ خواهید با روش‌ های دیگر و سریع‌ تر به نتیجه دلخواه خود دست یابید ما به شما روش های تاثیر گذار و غیر تهاجمی را معرفی می نماییم که یکی از آن ها روش درمانی مزوتراپی فسفات مزولایک می باشد که با استفاده از آن و محلول هایی که در این روش به کار برده می شود می توان چربی های اضافه را از بین برد. در مزوتراپی مواد آلی، معدنی و آنزیم ها را به وسیله سوزن های ظریفی به بافت‌ های چربی موضعی تشکیل شده، تزریق می گردد که این روش برای آب کردن بافت چربی موضعی که در برابر رژیم غذایی و ورزش بسیار مقاوم هستند تاثیر به سزایی دارد. به طور کل باید گفت روش مذکور بسیار عالی به منظور صاف نمودن پوست و از بین بردن چاقی های موضعی می باشد. نتایج درمان با کمک این روش بعد از 3 الی 8 جلسه درمانی قابل مشاهده هست مدت زمان انجام این کار بسیار کوتاه مدت است.
  • دارو های تزریقی مزوتراپی : داروهای تزریقی که در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند به دو دسته تقسیم می شوند.
  • دسته اول کوکتل هایی هستند که چندین ماده موثر همچون داروها، عصاره گیاهان و عناصر هومئوپاتیک به صورت آماده با یکدیگر ترکیب شده و در صورتی که در مناطق درست و به صورت صحیح تزریق انجام شود نتایج بسیار شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت .
  • دسته دوم ترکیبات به صورت جداگانه هستند که با توجه به تخصص پزشک با یکدیگر ترکیب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

                                                                                               کوکتل فسفات مزولایک

 

عوارض کوکتل لاغری

عوارض جانبی کوکتل کاهش وزن فسفات مزولایک جز کبودی، خارش و درد خفیف و گذرا چیز دیگری نخواهد بود. در بیشتر افراد بین 3 تا 7 سانتی متر کاهش سایز کمر مشاهده شده است. روش درمانی مزوتراپی با داشتن بیش از نیم قرن سابقه در بیست سال گذشته توسط پزشکان آمریکای جنوبی، آفریقای جنوبی و اروپا بر روی صدها هزار نفر از بیماران نتایج مثبت و شگفت انگیزی را به همراه داشته است و با تزریق مواد حل کننده چربی در مناطق هدف می‌ توان بدون اینکه عمل جراحی داشت به اندام دلخواه دست یافت و در مقایسه با جراحی نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود. در این روش احتیاجی به بیهوشی نیست دوره استراحت نیز کوتاه مدت است و فرد می‌ تواند سریعاً به فعالیت‌ های روزانه و طبیعی خود برگردد.

مواد اصلی:

1. فسفاتیدیل کولین: فسفاتیدیل کولین جزء طبیعی غشای سلولی است و به عنوان یک عامل امولسیون کننده عمل می کند و به تجزیه سلول های چربی کمک می کند. هنگامی که در مزوتراپی استفاده می شود، فسفاتیدیل کولین می تواند رسوبات چربی موضعی، به ویژه در نواحی مانند شکم، ران ها و دسته های عشق را هدف قرار دهد.

2. دئوکسی کولات: دئوکسی کولات یک نمک صفراوی است که به تجزیه و حذف سلول های چربی کمک می کند. اثرات فسفاتیدیل کولین را افزایش می دهد و کاهش رسوبات چربی ناخواسته را تسهیل می کند.

3. کارنیتین: کارنیتین یک اسید آمینه است که نقش مهمی در متابولیسم اسیدهای چرب دارد. این به انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری کمک می کند، جایی که می توانند به انرژی تبدیل شوند. گنجاندن کارنیتین در کوکتل از تجزیه سلول‌های چربی پشتیبانی می‌کند و ظاهری خوش‌رنگ‌تر را ایجاد می‌کند.

کوکتل فسفات مزولایک

کاربرد و مزایا:

کوکتل مزولیک فسفاتیدیل کولین مزو معمولاً توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده تجویز می شود. در طول درمان، کوکتل به طور مستقیم با استفاده از سوزن های ظریف به مناطق مورد نظر تزریق می شود. این روش به طور کلی به خوبی تحمل می شود، با حداقل ناراحتی و زمان استراحت.

مزایای کوکتل مزولیک فسفاتیدیل کولین مزو عبارتند از:

1. کاهش هدفمند چربی: فسفاتیدیل کولین و دئوکسی کولات با هم کار می کنند تا رسوبات چربی موضعی را تجزیه و از بین ببرند. این درمان به ویژه در کانتورینگ نواحی مقاوم به رژیم غذایی و ورزش مانند شکم، ران و باسن موثر است.

2. بهبود بافت پوست: در کنار خواص کاهش چربی، فسفاتیدیل کولین به بهبود بافت و کشسانی پوست نیز کمک می کند. می تواند ظاهری صاف تر داشته باشد و ظاهر سلولیت را کاهش دهد.

3. کانتور کردن و سفت کردن بدن: با هدف قرار دادن سلول های چربی و بهبود بافت پوست، کوکتل مزولیک فسفاتیدیل کولین مزو می تواند به کانتور و سفت کردن نواحی تحت درمان کمک کند و در نتیجه ظاهری تراشیده تر و لطیف تر ایجاد کند.

4. حداقل زمان استراحت: در مقایسه با روش های جراحی تهاجمی، کوکتل مزولیک فسفاتیدیل کولین مزو کمترین زمان استراحت را ارائه می دهد و به افراد این امکان را می دهد تا مدت کوتاهی پس از درمان فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

  • مزولایک Mesolike

  • لاغری

3.2

میانگین امتیاز

60%توصیه شده(3 از 5)
20 %
20 %
20 %
40 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    حتما باید مزوتراپی انجام داد یا با ماساژ هم جذب میشه؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    حتما باید مزوتراپی انجام بشه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    عوارض خطرناکی نداره؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خیر اگر تحت نظر پزشک استفاده بشه هیچ عوارضی نداره

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای سلولیت بازو هم استفاده میشه ؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    فعلا راضیم فقط برگشت داره یا نه؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خداروشکر رازی بودید .بله اگر رژیم غذایی و به حالت قبل برگردونید باعث برگشت و افزایش وزن میشه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    طرز استفاده اش چطوری هستش؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    مزوتراپی باید انجام بدید

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی