به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مزو ضد لک مزولایک شاین

مدل: shine
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5071

615600

  • ساخت اسپانیا
  • 10میل
  • روشن کننده - ضد لک

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل شاین مزولایک

پوست از سه لایه مختلف تشکیل شده است که اولین یا بیرونی ترین لایه را اپیدرم گویند. کوکتل shine این سطح از مواد مختلفی همچون کلاژن، ویتامین ها و رنگدانه ها به وجود آمده است. با گذشت زمان کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می کند و نمی تواند مانع از افتادگی و چین و چروک های پوست گردد همچنین قدرت رنگدانه ها نیز برای بازیابی رنگ پوست کاهش پیدا می کند و در نتیجه بعد از گذشت زمان رنگ پوست تیره می شود. مزوتراپی روشن کننده مزولایک با مزوتراپی یا مزونیدلینگ روش های جدیدی به منظور محافظت از پوست و بهینه کردن آن می باشند که ارائه آن توسط پیشرفته ترین کمپانی ها انجام شده است و در تمامی دنیا جا افتاده است. در کشور ما مدت زمان کمی است که این روش ها مطرح شده اند اما در همین مدت زمان کم خیلی خوب توانسته است که برای سالن دارها و پزشک های زیبایی مشتریان بسیاری جذب نماید و موجب افزایش درآمد آن ها شود. در این روش ها مواد مغذی به پوست تزریق می شوند که کوکتل shine به دو صورت محلول های ترکیبی یا غیرترکیبی هستند. محلول های ترکیبی به صورت کاملا آماده تولید می گردند اما محلول های غیرترکیبی با نظر پزشک متخصص ترکیب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. محلول ها، که با نام کوکتل شناخته شده می باشند از تنوع بسیاری برخوردار هستند و توسط کمپانی متعدد در سطح جهان تولید و عرضه می گردند. یکی از معتمدترین برندهای کوکتل های مزوتراپی در جهان برند مزولایک کشور اسپانیا می باشد که به تمامی بازارهای جهانی عرضه گردیده است و در بیشتر کشورهای مطرح جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

مزولایک شاین ضد لک 

کوکتل شاین مزولایک

مواد تشکیل دهنده کوکتل مزولایک روشن کننده : کوکتل مزولایک روشن کننده دربرگیرنده ویتامین‌ ها، مواد مقوی و کلاژن ساز می‌ باشد که با تزریق به لایه اپیدرم بازدهی قبلی را به پوست باز می گرداند و سبب شفافیت آن می شود. در روش درمانی مزوتراپی می توان کوکتل روشن کننده شاین را به منظور روشن و درخشان کردن پوست استفاده نمود همچنین به جهت درمان لکه های پوستی و پیگمان ها نیز کارایی دارد.

کوکتل روشن کننده

کوکتل شاین مزولایک در ساختار شیمیایی خود از ویتامین‌ هایی بهره مند است که می‌ تواند پوست شما را پس از یک الی دو جلسه درمان کاملا درمان نماید و کمک بسیاری به کلاژن سازی و جوان سازی پوست می نماید. محصول معرفی شده با تمامی پوست ها سازگاری دارد و حتی افرادی که دارای پوست تیره هستند و تمایل دارند که پوستشان روشن تر و براق تر شود نیز می توانند از کوکتل ضد لک شاین استفاده کنند. کوکتل مزولایک روشن کننده ، رنگدانه های زیر پوست را تحریک به تولید ابریژن های روشن تر کرده و موجب می گردد تا سطح اپیدرم روشن تر و براق تر گردد.

مواد اصلی:

1. ویتامین C: ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که نقش مهمی در روشن کردن پوست و ایجاد یکنواختی رنگ پوست دارد. این به کاهش ظاهر هایپرپیگمانتاسیون و لکه های پیری کمک می کند و در عین حال تولید کلاژن را افزایش می دهد. کوکتل MESOLIKE Shine Meso حاوی فرم غلیظ ویتامین C برای افزایش درخشندگی پوست است.

2. گلوتاتیون: گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان قوی است که با خنثی کردن رادیکال های آزاد به سم زدایی پوست کمک می کند. همچنین از تولید ملانین، رنگدانه مسئول ایجاد لکه های تیره و رنگ ناهموار پوست، جلوگیری می کند. با افزودن گلوتاتیون به کوکتل، کوکتل MESOLIKE Shine Meso به روشن شدن پوست و بهبود کلی چهره کمک می کند.

3. نیاسینامید: نیاسینامید، همچنین به عنوان ویتامین B3 شناخته می شود، یک عنصر همه کاره است که فواید متعددی برای پوست دارد. به تنظیم تولید سبوم، بهبود بافت پوست و کاهش ظاهر منافذ کمک می کند. نیاسینامید همچنین عملکرد سد طبیعی پوست را افزایش می دهد و در نتیجه پوستی صاف تر و درخشان تر ایجاد می کند.

4. پپتیدها: پپتیدها زنجیره های آمینو اسیدی هستند که تولید کلاژن را تحریک کرده و باعث جوانسازی پوست می شوند. کوکتل MESOLIKE Shine Meso با گنجاندن پپتیدها در کوکتل به بهبود خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کمک می کند و به ظاهری جوان تر و درخشان تر کمک می کند.

کاربرد و مزایا:

کوکتل MESOLIKE Shine Meso معمولاً توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده متخصص در پزشکی زیبایی یا پوست تجویز می شود. کوکتل با استفاده از سوزن های ظریف به مزودرم تزریق می شود. در اینجا برخی از مزایای مرتبط با کوکتل MESOLIKE Shine Meso آورده شده است:

1. افزایش درخشندگی پوست: ترکیب ویتامین C، گلوتاتیون و نیاسینامید در کوکتل به طور هم افزایی برای روشن کردن پوست، کاهش هیپرپیگمانتاسیون و ایجاد یکنواختی پوست عمل می کند. کوکتل MESOLIKE Shine Meso به بازگرداندن درخشندگی طبیعی پوست و ایجاد درخشش جوانی کمک می کند.

2. بهبود بافت پوست: نیاسینامید موجود در کوکتل به اصلاح بافت پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تنظیم تولید سبوم کمک می کند. این باعث می شود سطح پوست صاف تر و یکنواخت تر شود و نور به طور یکنواخت انعکاس یابد و درخشندگی کلی پوست را افزایش دهد.

3. جوانسازی پوست: پپتیدهای موجود در کوکتل تولید کلاژن را تحریک می کنند، باعث جوانسازی پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شوند. این می تواند منجر به پوستی جوان تر و چاق تر شود و درخشش طبیعی پوست را بیشتر تقویت کند.

4. درمان شخصی: کوکتل های MESOLIKE Shine Meso را می توان برای رفع نگرانی های خاص پوست و نیازهای فردی سفارشی کرد. یک متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند وضعیت پوست شما را ارزیابی کند، نتایج مورد نظر شما را مورد بحث قرار دهد و یک فرمول کوکتل مناسب برای دستیابی به نتایج مطلوب ایجاد کند.

کوکتل ضد لک مزولایک

خرید کوکتل روشن کننده شاین مزولایک

  • فروشگاه آنلاین آریا طب فروشگاهی معتمد و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که بهترین کوکتل ها را از کمپانی های معتبر جهانی به شما عزیزان ارائه می نماید به منظور مشاوره راجع به کوکتل درخواستی خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید تا ضمن راهنمایی های لازم به تمامی سولات شما پاسخ داده شود.

کوکتل روشن کننده پوست مزولایک

برند: مزولایک
ساخت: اسپانیا
حجم: ۱۰ میلی لیتر

توضیحات :

کوکتل روشن کننده پوست مزولایک محصولی است که هم برای روشن کنندگی و درخشان کردن پوست به کار می رود و هم برای از بین بردن کک های پوستی و پیگمان ها استفاده می شود و با توجه به ساختار شیمیایی که دارد لک های پوستی شما را بعد از 2 تا 3 دوز استفاده کامل از بین می برد و به کلاژن سازی و جوانسازی پوست کمک می کند . این محصول را حتی کسانی که رنگ پوست تیره ای دارند و می خواهند پوست خود را روشن کنند از این محصول استفاده می کنند .

وایتنینگ با تحریک رنگ دانه های زیر پوست آن ها را مجبور به تولید ابریژن های روشن تری می کنند که نتیجه ی آن روشن شدن سطح اپیدرم و روشن و درخشان تر شدن رنگ پوست می شود .

این محصول ترکیبی از آنتی اکسیدان های قدرتمند مانند گلوتایتون ویتامین c که سلول ها را از آسیب های اکسیداتیو محافظت می کند . گلوتایتون دارای خاصیت سفید کنندگی است و به عنوان کاهش تولید ملانین است و در نتیجه بعد از درمان به یک لایه پوستی معادلانه تر منجر می شود و اثر روشنایی ناشی از تیروزیناز (tyrosinase) غیر فعال کردن از پوست در برابر محیط محافظت می کند .

Ascorbate Sodium ویتامین c یک آنتی اکسیدان است که به تولید کلاژن و ترمیم بافت نیز کمک می کند .

مزایا :

درمان ترانس درمال

درمال برای نفوذ به پوست به وسیله روش های مختلف طراحی شده

استعمال موضعی به وسیله ماساژ دادن مختصر

روش های مصرف کوکتل های وایتنیگ مزولایک :

توسط میکرونیدلینگ

توسط مزوتراپی

درمارولر 

  • اپیدرم چیست : اولین لایه ی پوست از بیرون لایه ی اپیدرم است که توسط مواد مختلفی مانند کلاژن و ویتامین ها و رنگدانه ها تشکیل شده است . با این حال با گذشت زمان کلاژن سازی سطح اپیدرم کاهش پیدا میکند و نمی تواند جلوی افتادگی و چین و چروک های پوست مقاومت کند . همینطور رنگدانه های سطح اپیدرم پوست هم قدرت بازیابی رنگ پوست را از دست میدهد و برای همین بعد از گذشت زمان رمگ پوست هم تیره می شود .

  وایتنینگ با تزریق ویتامین ها و مواد مقوی و کلاژن ساز در مواقعی که لایه اپیدرم  کارایی لازم را ندارد میتواند  بازدهی قبلی را به پوست شما برگرداند .

ویژگی های مزولایک روشن کننده و ضدلک :

  • روشن کنندگی پوست 
  • درخشان کردن پوست 
  • از بین بردن لک های پوستی 
  • از بین بردن پیگمان ها
  • توضیح مزولایک روشن کننده و ضد لک Whitening : وایتنینگ محصولی است که در مزوتراپی هم برای روشن کنندگی  و درخشان کردن پوست به کار می رود و هم برای از بین بردن لک های پوستی و پیگمان ها استفاده می شود . این محصول با توجه به ویتامین هایی که در ساختار شیمیایی خودش دارد لک های پوستی شما را بعد از یکی دو بار استفاده از بین میبرد و به کلاژن سازی و جوانسازی پوست کمک میکند .این محصول را حتی عزیزانی که رنگ پوست تیره ای دارند و میخواهند پوستشان روشن و درخشان شوند هم استفاده می کنند وایتنینگ با تحریک رنگ دانه های زیر پوست آنها رو مجبور به تولید ابریژن های روشن تری می کنند که نتیجه ی آن روشن شدن سطح اپیدرم و روشن و درخشان تر شدن رنگ پوست شما می شود .
  • روش مزوتراپی : مزوتراپی یا مزونیدلینگ روش های نوینی برای مراقبت از پوست و بهینه کردن آن است که توسط پیشرفته ترین کمپانی ها ارائه شده است و تقریبا تمام دنیا را گرفته است . این روش در کشورمان هم مدت کمی است که مطرح شده است و می تواند برای سالن دار ها یا پزشک های زیبایی روشی جالب و علمی برای افزایش مشتریان و افزایش درآمد شود .

کوکتل روشن کننده صورت

مواد اصلی:

1. ترانکسامیک اسید: ترانکسامیک اسید یک ماده قوی است که به دلیل خاصیت روشن کنندگی پوست شناخته شده است. این ماده به مهار تولید ملانین، رنگدانه مسئول ایجاد لکه های تیره و رنگ ناهموار پوست کمک می کند. با افزودن ترانکسامیک اسید به کوکتل، کوکتل MESOLIKE Whitening Meso به طور موثری هیپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد و باعث یکنواختی پوست می شود.

2. کوجیک اسید: کوجیک اسید از قارچ های مختلف گرفته می شود و به دلیل اثرات روشن کنندگی پوست به طور گسترده ای در مراقبت از پوست استفاده می شود. به مهار تیروزیناز، آنزیمی که در تولید ملانین نقش دارد، کمک می کند. اسید کوجیک برای محو کردن لکه های تیره، لکه های پیری و سایر اشکال هایپرپیگمانتاسیون عمل می کند و در نتیجه رنگ پوست یکنواخت تر می شود.

3. ویتامین C: ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که فواید متعددی برای پوست از جمله روشن کردن پوست دارد. به کاهش تولید ملانین، محو شدن لکه های تیره و ایجاد پوستی درخشان تر کمک می کند. ویتامین C همچنین از تولید کلاژن پشتیبانی می کند که می تواند بافت پوست را بهبود بخشد و سلامت کلی پوست را بهبود بخشد.

4. نیاسینامید: نیاسینامید، همچنین به عنوان ویتامین B3 شناخته می شود، یک ماده همه کاره است که به تنظیم تولید سبوم، اصلاح بافت پوست و کاهش ظاهر منافذ کمک می کند. همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی پوست است که به کاهش هایپرپیگمانتاسیون و دستیابی به رنگ پوست یکنواخت کمک می کند.

کاربرد و مزایا:

کوکتل روشن کننده پوست مزولایک معمولاً توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده متخصص در پزشکی زیبایی یا پوست تجویز می شود. کوکتل با استفاده از سوزن های ظریف به مزودرم تزریق می شود. در اینجا برخی از مزایای مرتبط با کوکتل روشن کننده پوست مزولایک آورده شده است:

1. کاهش هایپرپیگمانتاسیون: ترکیب ترانگزامیک اسید، کوجیک اسید و ویتامین C در کوکتل به مهار تولید ملانین و محو شدن لکه های تیره کمک می کند. مزو ضد لک مزولایک شاین به طور موثری پرپیگمانتاسیون را هدف قرار می دهد و در نتیجه رنگ پوست یکنواخت تر و چهره ای روشن تر ایجاد می کند.

2. بهبود درخشندگی پوست: با کاهش رنگدانه ها و ایجاد یکنواختی پوست، مزو ضد لک مزولایک شاین درخشندگی و درخشندگی کلی پوست را افزایش می دهد. ترکیبی از مواد تشکیل دهنده به طور هم افزایی عمل می کند تا ظاهری سالم تر و پر جنب و جوش نشان دهد.

3. بافت پوست تقویت شده: نیاسینامید موجود در کوکتل به اصلاح بافت پوست، تنظیم تولید سبوم و کاهش ظاهر منافذ کمک می کند. این باعث می شود سطح پوست صاف تر و یکنواخت تر شود و نور به طور یکنواخت انعکاس یابد و روشنایی کلی پوست را افزایش دهد.

4. درمان شخصی: مزو ضد لک مزولایک شاین را می توان برای رفع نگرانی های خاص پوست و نیازهای فردی سفارشی کرد. یک متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند وضعیت پوست شما را ارزیابی کند، نتایج مورد نظر شما را مورد بحث قرار دهد و یک فرمول کوکتل مناسب برای دستیابی به نتایج مطلوب ایجاد کند.

  • مزولایک Mesolike

  • ضدلک

3

میانگین امتیاز

66.7%توصیه شده(2 از 3)
0%
33.3 %
33.3 %
33.3 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    مشاوره هم دارید؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله در خدمتتون هستیم 09020132002

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ارسال به چه صورته؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    تهران با الو پیک ارسال میشه خدمتتون 1 روزه شهرهای دیگه ارسال با پست و تیپاکس هست 2 تا 3 روز کاری زمان میبره به دستتون برسه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    تعداد بالا تخفیف داره؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله تخفیف ثبت میشه براتون

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی