به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل لاغری پارایزو Anticellulite

مدل: سلولیت چیست
دسته بندی: پوست مو زیبایی
شناسه محصول: 6720

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل رفع سلولیت پارایزو ANTICELLULITE

  • توضیح کوکتل رفع سلولیت پارایزو :

  •  کوکتل مدل انتی سلولیت برند پارایسو باید توسط متخصص به مقدار مشخص در ناحیه که درمان آن مورد نظر است تزریق گردد که برای هر ناحیه مقدار آن متفاوت می باشد. پروتکل استفاده از این محلول هر 3 یا 4 هفته یکبار است. این محلول در درمان سلولیت اثری بسیار مطلوب و فوق‌ العاده دارد و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و روز به روز نیز بر محبوبیت آن افزوده می شود.

  •  
  • سلولیت چیست و دلیل آن :

  •  هنگامی که چربی و مواد زاید به شکل گلوله و برجستگی های کوچک در زیر پوست انباشته گردد به این حالت سلولیت گفته می شود که پوست ظاهری همچون پوست پرتقال به خود می گیرد. این عارضه غالباً در نواحی ران، باسن، شکم، قسمت پایین کمر، قسمت های پشت و داخل بازوها، قسمت های داخلی زانو، بالای کمر، زیر شانه ها و مچ پا ظاهر می شود و آقایان معمولا در ناحیه شکم و پشت گردن دچار سلولیت می شوند البته ناگفته نماند که این مشکل اغلب برای خانم ها اتفاق می‌ افتد و برای مردان خیلی به ندرت پیش می آید دو نوع سلولیت ازجمله سلولیت سفت و سلولیت شل وجود دارد که با چاقی تفاوت اساسی دارد و نباید آن ها را با یکدیگر اشتباه گرفت. عوامل متعددی همچون عوامل ژنتیکی و جنسیت، رعایت نکردن رژیم و برنامه غذایی مناسب، استرس ها و خستگی های طولانی، عدم تحرک و فعالیت های ورزشی، افزایش سن و تغییرات هورمون های زنانه، باعث ایجاد سلولیت می شود .

  • روش درمانی با مزوتراپی :

  •  روش های درمانی بسیاری برای این مشکل وجود دارد یکی از روش هایی که به صورت موفقیت آمیز و مطلوب نتیجه می دهد روش درمانی مزوتراپی می‌ باشد در این روش محلول های مخصوص به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد این کار باید توسط پزشک متخصص طی جلسات متعدد با فاصله زمانی مشخص انجام شود یکی از داروهای بسیار تاثیر گذار به منظور رفع سلولیت کوکتل مدل انتی سلولیت برند پارایسو است محصولی از کشور اسپانیا که از عوامل لیپولیتیک همچون کافئین، فسفاتیدیل کولین و عصاره های طبیعی همچون گیاه دم اسبی و عصاره کنگر فرنگی تشکیل شده است که از فعالیت ادرارآور و آنتی ادماتوز برخوردار می باشد.

گیاه دم اسبی چیست و نحوه عملکرد آن : 

گیاه دم اسبی با نام علمی Equisetum Arvense یکی از گیاهان دارویی است که در گذشته در اروپا و چین مورد استفاده قرار می گرفته است. هنگامی که دو یا چند عنصر با یکدیگر همیاری و برهمکنش داشته باشند باعث ایجاد اثر می شوند حال اگر اثر تولید شده از مجموع اثرهایی که هر کدام از عناصر به طور جداگانه ایجاد می‌ کنند، بیشتر شود در این صورت پدیده هم افزایی به وجود می آید که به آن اثر سینرژیک گفته می شود از این کوکتل به دلیل برخورداری از اثر سنرژیک بالا به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار مزوتراپی و میکرونیدلینگ به منظور درمان و بهبود سلولیت یاد می شود.

خرید اینترنتی : 

کوکتل مدل انتی سلولیت برند پارایسو را می توانید از تمامی فروشگاه های تجهیزات پزشکی و زیبایی سراسر کشور به دو صورت حضوری یا آنلاین تهیه نمایید امروزه خرید اینترنتی به دلایل مختلفی همچون سریع بودن، صرفه جویی در هزینه، صرفه جویی در وقت و ... محبوبیت بیشتری دارد. فروشگاه اینترنتی آریا طب یکی از فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان صنعت، معدن و تجارت ایران می باشد که سابقه درخشان در فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی دارد این فروشگاه کوکتل مدل انتی سلولیت برند پارایسو را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. توجه داشته باشید امروزه چون اینگونه مواد دارای طرفداران بسیاری است سودجویان اقتصادی انواع تقلبی آن را وارد بازار کرده اند که شناخت کوکتل سالم از غیر سالم آن را غیر ممکن ساخته است بنابراین لازم است تا برای خرید به مراکز و فروشگاه‌ های معتبر مراجعه نموده و به کیفیت محصول نیز توجه داشته باشید محصولات با کیفیت از مجوزهای معتبر برخوردار می‌ باشند.

 

 

 

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی