به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل فیوژن مو F- Hair
مدل: F- Hair
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5960
برند: فیوژن fusion

2279500

  • مناسب برای آلوپسی غیر آندروژنیک - دوره اولیه 8 تا 10 جلسه درمانی با 1 هفته فاصله در بین جلسات  هر جلسه 2 تا 5 میل بعد از پایان دوره درمان هر 4 هفته یک جلسه به عنوان تثبیت دوره درمان با نظر پزشک
  • درمان شوره سر و سبوره - نواحی درمان پوست سر، ریش و ابرو _ قابلیت استعلام اصالت کالا از وبسایت کمپانی فیوژن
  • ترمیم موهای نازک یا آسیب دیده - مواد تشکیل دهنده :Dexpanthenol, hyaluronic acid, carnosine, organic silicium, biotin, pyruvic acid, centella asiatica extract, ginkgo extract, copper, iron, magnesium, zine

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مزو مو فیوژن

مزو مو فیوژن با فرمولی موثر برای مبارزه با ریزش مو، تحریک رشد مجدد و کاهش ریزش مو طراحی شده است. مزو مو فیوژن یک درمان نهایی برای دستیابی به بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن است. این محصول گردش خون موثر را به پوست سر باز می‌گرداند و فولیکول‌های مو را بازسازی می‌کند. به لطف فعالیت های گشادکننده عروق سنتلا آسیاتیکا و عصاره جوان کننده جینکو، این کوکتل جریان خون را افزایش می دهد و در نتیجه پوست سر را تغذیه و اکسیژن می کند.

قیمت کوکتل فیوژن مو

در این مقاله، به بررسی کوکتل مزوتراپی هیر می‌پردازیم. این کوکتل یکی از روش‌های موثر در مبارزه با ریزش مو و احیای ریشه‌های مو است. با استفاده از این کوکتل می‌توانید ریزش مو را کاهش داده و رشد مجدد موهای از دست رفته را تحریک کنید. همچنین، این کوکتل دارای ویژگی‌هایی است که به تقویت فولیکول‌های مو و ضخیم کردن موها کمک می‌کند.

مزو مو فیوژن

مشخصات و خرید 

مارک فیوژن برای مزوتراپی مو

  • برند: فیوژن

  • نام محصول: کوکتل مزوتراپی هیر
  • موارد استفاده: درمان ریزش مو و احیای ریشه‌های مو
  • حجم: 10 میلی لیتر
  • کشور تولیدکننده: اسپانیا
  • قابلیت خرید آنلاین: بله

فیوژن مو

کوکتل مزوتراپی هیر با بهبود گردش خون در پوست سر، بازسازی و احیای ریشه‌های مو را تسهیل می‌کند. این عملکرد باعث کاهش ریزش مو و رشد مجدد موهای از دست رفته می‌شود. همچنین، اسید هیالورونیک موجود در این کوکتل باعث آبرسانی و مرطوب کردن پوست سر می‌شود و به نرم و لطیف شدن موها کمک می‌کند.

ترکیبات موجود در کوکتل مزوتراپی هیر:

  • اسید هیالورونیک: برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست سر
  • سیلیسیم آلی: جلوگیری از التهاب پوست سر و تقویت موها
  • عصاره گیاه Centella Asiatica: تقویت موها و دفع مواد زائد
  • عصاره گیاه Gingko Biloba: تقویت گردش خون و افزایش تغذیه و اکسیژن‌رسانی

مزو مو فیوژن

مزایا و محافظت از مو با کوکتل مزوتراپی هیر:

استفاده از کوکتل مزوتراپی هیر به شما کمک می‌کند تا موهای خود را در برابر ریزش محافظت کنید و از رشد مجدد موهای از دست رفته بهره‌مند شوید. این کوکتل با تقویت فولیکول‌های مو و ضخیم کردن موها، باعث بهبود وضعیت موها می‌شود. همچنین، حاوی ترکیباتی است که به آبرسانی و مرطوب## کوکتل مزوتراپی هیر: راهی برای مبارزه با ریزش مو

در این بخش، به مشخصات کوکتل مزوتراپی هیر می‌پردازیم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا با محصول آشنا شوید و در صورت تمایل، آن را خریداری کنید.

فیوژن مزوتراپی مو

کوکتل مزوتراپی هیر با بهبود گردش خون در پوست سر، بازسازی و احیای ریشه‌های مو را تسهیل می‌کند. این عملکرد باعث کاهش ریزش مو و رشد مجدد موهای از دست رفته می‌شود. همچنین، اسید هیالورونیک موجود در این کوکتل باعث آبرسانی و مرطوب کردن پوست سر می‌شود و به نرم و لطیف شدن موها کمک می‌کند.

آمپول فیوژن مو

در این بخش، به ترکیبات موجود در کوکتل مزوتراپی هیر می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که هر ترکیب چه نقشی در تقویت و احیای موها دارد.

  1. اسید هیالورونیک: این ترکیب برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست سر استفاده می‌شود.
  2. سیلیسیم آلی: این ترکیب جلوگیری از التهاب پوست سر و تقویت موها را تسهیل می‌کند.
  3. عصاره گیاه Centella Asiatica: این ترکی

مزو مو فیوژن

_________________________________________________________________________________________________________

قیمت مزو مو فیوژن

  • سبک زندگی هر فرد رابطه م ستقیمی با سلامتی روحی و جسمی آن شخص دارد. ممکن است سبک زندگی شما باعث فشار و استرس زیاد شود؛ ممکن است مبتلا به بیماری کم خونی باشید؛ و یا حتی ممکن است سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشید. تمامی موارد فوق می تواند به طور مستقیم موجب ریزش مو شود. این ریزش مو می تواند در هر قسمتی از بدن که دارای مو باشد نمایان شود. اما افرادی که به این مشکلات دچار هستند و آن را جدی نگرفته اند و حال به ریزش مو نیز دچار شده اند چه اقداماتی می توانند انجام دهند؟!

 

فیوژن موکوکتل فیوژن مو

در اولین مرحله از درمان ریزش مو باید جویای علت ریزش مو شوید. تنها بعد از آن می توانید راه حل متناسب با آن را در پیش بگیرید. در صورتی که ریزش مو ناشی از کمبود مواد مغذی باشد با یک رژیم مناسب این امر عملی می شود؛ اگر مشکل از کم خونی باشد با تجویز دارو مشکل حل می شود؛ برای مقابله با بیماری های قارچی، می توان از دارو های ضد قارچی بهره برد؛ همچنین رنک کردن بیش از حد مو ها باعث تضعیف پیاز مو و در نهایت ریزش مو می شود و برای جلوگیری از آن کافی است کمی به مو ها استراحت داده و تا یک مدت از رنگ کردن دوباره مو ها پرهیز کرد؛ گاهی هم این ریزش مو بر اثر استرس و فشار ناشی از سبک زندگی ناسالم افراد است که در این صورت کمی استراحت و امتناع از کار و اظطراب کافی است. پس از سرکوب علت ریزش مو نوبت به مرحله رشد و تقویت مو می رسد. در این قسمت نوبت به کوکتل های مزوتراپی می رسد.

  • ویژگی های کوکتل تقویت مو فیوژن هیر F- Hair :
    • این محصول باعث افزایش گردش خون مویرگی پوست سر
    • این محصول باعث تجدید حیات فولیکول های مو می شود
    •  کوکتل رشد مو فیوژن دارای فرمولاسیون مؤثر برای جلوگیری از نازک شدن تارهای مو
    • کوکتل رشد مو فیوژن دارای فرمولاسیون موثر برای کاهش ریزش مو
    • کوکتل رشد مو فیوژن دارای فرمواسیون موثر برای تحریک رشد مو است
    •  در نتیجه آبرسانی و اکسیژن رسانی به پوست سر را افزایش می دهد  

کوکتل فیوژن هیر

کوکتل مو فیوژن

مزوتراپی مو برند فیوژن

با انتخاب کوکت ل فیوژن hair برای مزوتراپی مو، مو ها رشد مجدد خود را آغاز می کنند، ریزش مو ها کاهش می یابد، از نازک شدن مو ها جلوگیری خواهد شد، مو ها آبرسانی می شوند و همچنین موجب خوش حالتی مو ها می شود.

  • کوکتل مزو مو فیوژن نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار مزیت هایی دارد. پس از درمان به سرعت تاثیر آن قابل مشاهده است و این اثرات تا مدت های طولانی باقی خواهند ماند. بعد از انجام تزریقات به استراحت کردن و دوره ریکاوری نیازی نیست. همچنین خرید کوکتل مزوتراپی مو اسپانیایی محدودیت جنسیتی ندارد و استفاده آن چه برای خانم ها و چه برای آقایان بلا مانع است.

کوکتل ضد ریزش مو فیوژن

به طور دقیق تر، کوکتل ریزش مو فیوژن ، برای درمان تاسی سر، ترمیم آسیب های وارد شده بر مو، تقویت کیفیت مو، رشد مجدد مو، تغذیه رسانی مو، درمان دسته های مو نازک شده و بی جان و از بین بردن شوره سر کاربرد دارد.

کوکتل فیوژن مو F- Hair

مزوتراپی فیوژن مو

  • کوکتل فیوژن hair حاوی ترکیبات مذکور در ویال هایی با ظرفیت 10 سی سی سازمان یافته است. برای اعمال کوکتل فیوژن مو می توان از رنج وسیعی از تکنیک ها از جمله مزوتراپی اپیدرمی، پالپ و ناپاژ بهره برد. کوکتل فیوژن مزوتراپی مو  متمرکز بر روی مزوتراپی و برای این امر تولید و طراحی شده است. برای هر بار استفاده از کوکتل فیوژن hair شگفت انگیز تنها کافی است بسته به شرایط مقدار لازم را به داخل پوست سر تزریق کنید؛ به گونه ای که برای هر نقطه به حدودا بین 0.03 تا 0.05 سی سی از محتویات این ویال نیاز است. در هر دوره درمانی لازم است این عمل بین 8 تا 10 مرتبه و تنها یک بار در هر هفته صورت گیرد.
  • نواحی مصرف : نواحی تزریق فرق سر عمق ۱ تا ۲میلی‌مترمقدار تزریق۵ میلی‌لیتر در هر جلسه تکنیک ناپاژ بافت تزریق لایه ی درم وفولیکول مو سلول محرک فیبروبلاست وفولیکول درمان۱۰ مرتبه هر هفته، ۱ مرتبه در ماه
  • مواد تشکیل دهنده : برای نگهداری محتویات کوکتل هیالورونیک اسید بیوتین پیرویک اسید کارنوزین سیلیکون ارگانیک مولتی ویتامین مینرال کلسیم منیزیم زینک آهن ومس دکسپنتنول عصاره ی سنتلا عصاره جینکو بیلوبا

مزو مو فیوژن فیوژن مو

کوکتل مزوتراپی مو فیوژن

  • محتویات کوکتل ضد ریزش مو فیوژن شامل تمام متابولیت ها ویتامین ها، اسید آمینه ها و مواد معدنی مورد نیاز برای عملکرد مناسب متابولیسم و تغذیه رسانی می باشد

کوکتل تقویت مو فیوژن

  • کوکتل F-HAIR ترکیبی از اسید هیالورونیک، سیلیسیم، عصاره گیاه سنتلا آسیاتیکا و انواعی از عناصر مغذی اعم از انواع ویتامین ها، آمینو اسید ها و دیگر مواد معدنی است که همگی برای بدن لازم و ضروری هستند. هرکدام از این ترکیبات نقش خاصی را در بدن ایفا می کند. برای مثال اسید هیالورونیک سبب آبرسانی به پوست سر و بهبود و تقویت ساخت کلاژن و در نهایت موجب محکم تر شدن ریشه مو می شود. از عوامل اصلی ریزش مو التهابات پوست سر است. در چنین شرایطی، سیلیسیم موجود در کوکتل ضد ریزش مو فیوژن ، فعال می شود که در جلوگیری از التهاب ها نقش دارد. علاوه بر این سبب افزایش کلاژن سازی نیز می شود که موجب بهبود کیفیت مو و پوست سر می شود. افزون بر این مواد انواعی از مواد مغذی در کوکتل فیوژن برای مو وجود دارد که همگی سبب تقویت موی سر می شوند.

قیمت کوکتل مو فیوژن

 

کوکتل فیوژن مو F- Hairخرید کوکتل فیوژن مو

با انتخاب کوکتل فیوژن هیر برای انجام مزوتراپی مو می‌توانید موارد زیر را تجربه کنید:

  • دیگر شاهد نازک شدن موهای خود نخواهید بود
  • موها مجدداً رشد خواهد کرد
  • ریزش مو کاهش خواهد یافت
  • موها آبرسانی شده و خوش حالت خواهد شد
  • آسیب‌های ناشی از رنگ مو، تابش نور خورشید و عوامل خارجی برطرف خواهد شد

بهترین کوکتل مزوتراپی مو F-HAIR

  • فیوژن FUSION

  • تقویت مو

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • مجید ۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۶

    تازه بدستم رسید از طریق بارکد روی ویال اصالت کالا تایید شد.

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی